Hämmentävää miten noin huonolla yv:llä CSKA on päässyt noin pitkälle.CSKA ylivoimalle eli ei mitään hätää Akbarilla.
Hämmentävää miten noin huonolla yv:llä CSKA on päässyt noin pitkälle.CSKA ylivoimalle eli ei mitään hätää Akbarilla.
Hämmentävää miten noin huonolla yv:llä CSKA on päässyt noin pitkälle.
Just olin kirjottamassa että perkele ku näyttää hyvälle tällä hetkellä ku vedoissa on alle 4.5 maalia ja Kazanin voitto.Jotenkin toi peli on niin "selkeää" noihin Liigan välieriin verrattuna. Ei kahvata, taitoa on, suojata osataan...
Siis aivan perusasioita ja homma näyttää vaan jotenkin niin paljon seksikkäämmältä!
Laiton muutaman vedon...
1) Kazanin voitto
2) alle 5 maalia
3 tulosvetoon 3-1 ja 2-2
Nyt näyttää ihan hyvältä mutta se on lähes 100 varma että *ituiks menee ;=D
20-minuuttia on vielä pitkä aika vetojen suhteen.
Tosin oma veto meni jo käytännössä metsään ellei Kazan nyt sula ihan totaalisesti - enkä oikein moiseen jaksa uskoa.
Joo siis minuuttikii on pitkä aika vetojen suhteen. Nimimerkillä 220tuhatta oli pari vuotta sitten tulossa monivedosta, 5 sekuntia peliaikaa kunnes....20-minuuttia on vielä pitkä aika vetojen suhteen.
Tosin oma veto meni jo käytännössä metsään ellei Kazan nyt sula ihan totaalisesti - enkä oikein moiseen jaksa uskoa.
Joo siis minuuttikii on pitkä aika vetojen suhteen. Nimimerkillä 220tuhatta oli pari vuotta sitten tulossa monivedosta, 5 sekuntia peliaikaa kunnes....
Joo siis minuuttikii on pitkä aika vetojen suhteen. Nimimerkillä 220tuhatta oli pari vuotta sitten tulossa monivedosta, 5 sekuntia peliaikaa kunnes....
Saksan liigaa oli vielä se ratkaisu peli mikä kusi lopulta. Sen muistan että Manheim päästi sen ratkaisumaalin mihin veto kusi. Vastustajaa en muista millään.Huh huh!!!
Mikä peli kyseessä...?
Kazan voittaa ja vedot kotiin!
Seuraavalla kerralla ei kannata betsejä pohjata mun viestiin. Salama ei toista kertaa samaan paikkaan iske :DCheers!
Juuri näin... Kiitos sämpylä89... sun viestiin pohjautuen lähti omat betsit sisään omaa harkintaa tietysti käyttäen!
Kippis!
Tätä samaa oon laittanut merkille khl:ssä ja nhl:ssä.Tuosta pelistä vielä.
Ylivoimalla tuo jääkiekon evoluution näköjään menee siihen suuntaan, että ylivoimalla äijät on aika staattisesti paikallaan ja kovia strategisia syöttöjä lavasta lapaan. Sitten joku ottaa muutaman potkun oikealla ajoituksella ja veto lähtee luonnollisesti suoraan syötöstä.
Aikaisemmin äijät siis liikkui huomattavasti enemmän (mitä olen itse ihmetellyt aina kun aika harva meistä liikkuu nopeammin kuin kiekko).
Näyttää niin helvetin helpolta.
Täytyy ymmärtää että siellä se rima on vähän alempana ;)Tuota hifk kärpät sarjaa sanottiin monessa mediassa ”fyysiseksi taisteluksi