Sitä nyt sattuu, että järjestetytkään ottelut eivät aina pääty niin kuin on suunniteltu, mutta tuo on maksetuilta tuomareilta suorastaan surkea suoritus ettei Kazanille vihelletty edes yhtään jäähyä. Ehkä Putinilla oli aamupäivästä liikaa duunia tuon ohjusiskun kanssa, niin ei ehtinyt soitella Tatarstaniin.Tuus ny Slava itte selittämään miten tässä kävi näin? Eihän nyt mitkään karvaiset tataarit voi voittaa Moskovan ylpeyttä.
Tunti pelin alkuun Kazanissa. Barsilla mahdollisuus sysätä CSKA lähes pakkovoiton partaalle Moskovan ekaan peliin.
Veikkaan CSKA:n tulevan pelin alkuun päälle kuin yleinen syyttäjä.
En nähny ku kaks erää mut mun mielestä todella tasaista, ei voi oikeen sanoa kumpi vei ja kumpi vikisi.En nähnyt edellistä peliä.
Mites jos ihan analyyttisesti miettii vedonlyönnin kannalta niin miltä tuo ensimmäinen peli näytti (kumpi oli hallitsevampi)?
Tänään voisi täräyttää jonkun vedon ja katsella peliä, pari vikaa erää ainakin.
En nähny ku kaks erää mut mun mielestä todella tasaista, ei voi oikeen sanoa kumpi vei ja kumpi vikisi.
Kazan jäi mieleen todella kurinalaisena joukkueena josta 0 jäähyminuuttiakin kertoo.
Pienimaalisia tasaisia pelejä odotettavissa, joten voittajan sijasta veikkaan vedonlyönnillisesti pientä maalimäärää. Alle 4.5 maalia pitäisi olla selviö.
Nojoo täytyy myöntää että itelläki on yks veto menossa Kazanille tuon kertoimen myötä.Ok, kiitos tästä.
Mä mietinkin, että tässä pelissä ei varmaan montaa maalia tehdä. Lähdetään siitä liikkeelle...
Jossain näin vinkin, että kotijoukkueelle melkein 3 kerroin johon on pakko tarttua kiinni.