KHL-otteluiden seurantaketju

  • 380 272
  • 3 460

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotenkin toi peli on niin "selkeää" noihin Liigan välieriin verrattuna. Ei kahvata, taitoa on, suojata osataan...
Siis aivan perusasioita ja homma näyttää vaan jotenkin niin paljon seksikkäämmältä!

Laiton muutaman vedon...

1) Kazanin voitto
2) alle 5 maalia
3 tulosvetoon 3-1 ja 2-2

Nyt näyttää ihan hyvältä mutta se on lähes 100 varma että *ituiks menee ;=D
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jotenkin toi peli on niin "selkeää" noihin Liigan välieriin verrattuna. Ei kahvata, taitoa on, suojata osataan...
Siis aivan perusasioita ja homma näyttää vaan jotenkin niin paljon seksikkäämmältä!

Laiton muutaman vedon...

1) Kazanin voitto
2) alle 5 maalia
3 tulosvetoon 3-1 ja 2-2

Nyt näyttää ihan hyvältä mutta se on lähes 100 varma että *ituiks menee ;=D
Just olin kirjottamassa että perkele ku näyttää hyvälle tällä hetkellä ku vedoissa on alle 4.5 maalia ja Kazanin voitto.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
20-minuuttia on vielä pitkä aika vetojen suhteen.

Tosin oma veto meni jo käytännössä metsään ellei Kazan nyt sula ihan totaalisesti - enkä oikein moiseen jaksa uskoa.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
20-minuuttia on vielä pitkä aika vetojen suhteen.

Tosin oma veto meni jo käytännössä metsään ellei Kazan nyt sula ihan totaalisesti - enkä oikein moiseen jaksa uskoa.

No, näin se tietysti on. Ja kun toinen lähtee hakemaan riskillä tasoitusta niin voi tulla vielä monta maalia.

Mä jo seiftasin tässä breikillä ja pelasin seuraavan maalin CSKA:lle niin laskelmien mukaan jään ainakin voitolle.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
20-minuuttia on vielä pitkä aika vetojen suhteen.

Tosin oma veto meni jo käytännössä metsään ellei Kazan nyt sula ihan totaalisesti - enkä oikein moiseen jaksa uskoa.
Joo siis minuuttikii on pitkä aika vetojen suhteen. Nimimerkillä 220tuhatta oli pari vuotta sitten tulossa monivedosta, 5 sekuntia peliaikaa kunnes....
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Aikaista sanoa mut en ihmettelisi yhtään jos Kazan nostelisi kannua. Pelaavat kyllä hyvin. Varsinkiin kun CSKA:lla on Putinin tuomarit puolellaan ja Kazanilla ei ole lupaa voittaa mestaruutta ;)
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Akbar saisi nostella kannua jo pelkästään sen vuoksi että Zinetula Biljaletdinovin nimi on niin hieno :)

Mutta hienosti Akbar pelaa ei voi muuta sanoa. Varsin kurinalaista peliä kaikin puolin.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuosta pelistä vielä.

Ylivoimalla tuo jääkiekon evoluution näköjään menee siihen suuntaan, että ylivoimalla äijät on aika staattisesti paikallaan ja kovia strategisia syöttöjä lavasta lapaan. Sitten joku ottaa muutaman potkun oikealla ajoituksella ja veto lähtee luonnollisesti suoraan syötöstä.

Aikaisemmin äijät siis liikkui huomattavasti enemmän (mitä olen itse ihmetellyt aina kun aika harva meistä liikkuu nopeammin kuin kiekko).

Näyttää niin helvetin helpolta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuosta pelistä vielä.

Ylivoimalla tuo jääkiekon evoluution näköjään menee siihen suuntaan, että ylivoimalla äijät on aika staattisesti paikallaan ja kovia strategisia syöttöjä lavasta lapaan. Sitten joku ottaa muutaman potkun oikealla ajoituksella ja veto lähtee luonnollisesti suoraan syötöstä.

Aikaisemmin äijät siis liikkui huomattavasti enemmän (mitä olen itse ihmetellyt aina kun aika harva meistä liikkuu nopeammin kuin kiekko).

Näyttää niin helvetin helpolta.
Tätä samaa oon laittanut merkille khl:ssä ja nhl:ssä.

Tässä ns.staattisessa ylivoima pelaamisessa mielestäni korostuu taidot syöttäminen ja pelikäsitys.

Se suoraan syötöstä lähtevä laukaus hyvästä paikasta on yleensä syöttöketjun summa. Siinä ketjussa jos tulee huono syöttö niin se on vaikeampi ohjata vastustajaa siihen suuntaan että oikeaaikaisella liikkeellä saadaan laadukas laukaisupaikka.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuota hifk kärpät sarjaa sanottiin monessa mediassa ”fyysiseksi taisteluksi” mutta sen pelin + ne erät mitkä mä näin niin tässä pelissä oli enemmän taklauksia kuin tuossa sarjassa yhteensä.

Tuo Kazan on kyllä huikea joukkue. Jotenkin kun tässä vuosien saatossa seurannut idän kärkijoukkueita vs lännen kärkijoukkueita niin tuntuu että idän puolelta tullut aina jollain tapaa luovempia, kiekollisesti taidokkaampia joukkueita.

CSKA ei saanut lopussa oikein mitään aikaan ja heillä tuntui ”leipovan kiinni” ja pari tyhmää jäähyä ottivat.

Kokonaisuutena kyllä erittäin viihdyttävää kovaa luistelua isolla jäällä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuota hifk kärpät sarjaa sanottiin monessa mediassa ”fyysiseksi taisteluksi
Täytyy ymmärtää että siellä se rima on vähän alempana ;)

CSKA:n aseettomuus tuli kyllä yllätyksenä. Kazania vastaan ei ole näkynyt merkkejä siitä väsymättömästä punakoneesta joka painaa höyryjunan lailla päälle joka kaistalta.

Näyttää siltä että Gagarin Cup kiertää jälleen Moskovan. Suurimmat paukut tais mennä Moskovalaisilla Ska:n kaatoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös