Minua ainakin hämmentää Savinaisen sopimus, siis Veli-Matin kannalta. Arvostetaanko nykyään maailmalla Suomen pääsarjaa todella näin vähän? Nappikausi seurajoukkueessa alla sekä tuoreessa muistissa hyvät MM-kisat. Tämän jälkeen tämä poria puhuva, espoolainen tappara tekee vuoden sopimuksen Jugraan.
Mielestäni kaikki ei nyt täsmää.
Noinko lyhytkatseisesti tämä pitäisi nähdä?No olisko se kuule se raha mikä ratkaisee?
Noinko lyhytkatseisesti tämä pitäisi nähdä?
Savinainen kävi tuolla jo aikaisemmin tiputtamassa arvoaan. Toisaalta, jos Veli-Matilla on luotto itseensä kova - mikä minä olen hänen päätöksiään arvostelemaan?
No kyllä se triplatili Venäjältä varmasti kelpaa, kun kyseessä ei enää nuori poikanen. Ja tuskin ihan paska paikka, kun sinne takaisin lähtee.
Ei Venäjälle kukaan suomalainen lähde pelaamaan sen takia, että maasta niin paljon tykkää.
Raha. Usko pois.
Onhan se selvää, että Liigan taso on laskenut.Eiköhän tässä ihmetellä sitä, etteivät näytöt parempaan joukkueeseen riittäneet. Rahajoukkueita on Venäjä, Ruotsi ja Sveitsi täynnä ja tuskin huonompia paikkoja ovat.
Olen osin samaa mieltä, mutta voisitko kertoa miten konkreettisesti liigan taso on laskenut esim Jokereiden viimeisestä liigavuodesta?Onhan se selvää, että Liigan taso on laskenut.
Savinainen kuitenkin pääsi pelaamaan hänelle kaikkein kovimpaan liigaan ja se on varmasti se ykköstekijä.
Ei ole tietystikään laskenut. Taso on noussut, kun mestisjoukkueet on mestispelaajineen tehneet rynnäkön liigaan. :DOlen osin samaa mieltä, mutta voisitko kertoa miten konkreettisesti liigan taso on laskenut esim Jokereiden viimeisestä liigavuodesta?
En ole väittänyt, että taso olisi noussut. Olinkin jo unohtanut miten vaikea osan kanssa on keskustella (useat Jokerit kannattajat, ei kaikki)Ei ole tietystikään laskenut. Taso on noussut, kun mestisjoukkueet on mestispelaajineen tehneet rynnäkön liigaan. :D
Tason nousu johtuu tietysti siitä, että liigajoukkueet oli niin huonoja alunperin...
Liigajoukkueiden materiaalit heikentyy kausi toisensa jälkeen eikä tilannetta helpota kasvanut joukkuemäärä. Taidon puutteen takia peli on mennyt enemmän träppipelaamiseksi ja keskialueella seisoskeluksi, joskin KalPan iloinen kiekonliikuttelu olikin piristävä poikkeus.Mielummin huudellaan ja meuhkataan, mutta kun esimerkkejä tai faktoja kysyy niin ollaan aivan hiljaa.
Noinko lyhytkatseisesti tämä pitäisi nähdä?
Savinainen kävi tuolla jo aikaisemmin tiputtamassa arvoaan. Toisaalta, jos Veli-Matilla on luotto itseensä kova - mikä minä olen hänen päätöksiään arvostelemaan?
Kyllä Savinaisen tuoreessa sopimuksessa minua yllätti sekä seura (odotin kovempaa seuraa kuin Siperia) että vain yhden kauden pituus.En ymmärrä mitä ajat takaa. Savinainen onnistui aiemmin Yugran paidassa ja on nyt 4 vuotta vanhempana mielestäni parempi pelaaja, joten mikä on ongelma? Vai kyseenalaistatko sen, että Savinainen tarttui tuollaisen KHL:n alemman tason joukkueen tarjoukseen kun parempiakin olisi ollut tarjolla? Vai mitä ihmettä meinaat tällä?
Nimenomaan nyt on on hyvä aika lähteä taas kokeilemaan siipiään kovimpaan mahdolliseen liigaan.
En muuten käyttäisi ilmaisua, että Savinainen viimeksi onnistui Jugrassa. Veli-Matti sai sieltä ihan puhtaat potkut.
En muuten käyttäisi ilmaisua, että Savinainen viimeksi onnistui Jugrassa. Veli-Matti sai sieltä ihan puhtaat potkut.
Dinamo Riikaan kaksi vahvistusta:
Justin Peters - Eliteprospects.com maalivahtiosastolle, sekä ainakin itselleni tosi mielenkiintoinen nimi: Danny Kristo - Eliteprospects.com
Ennustan Kristolle about 40 pisteen kautta.
Stanislav Galijev -> Ak Bars.