Kunlunin venäjänkielisestä uutisesta ei tarkemmin auennut Sopasen loukkaantumisen syy, mutta kovin hyvältähän tuo ei vaikuta. Tuskin minkään pintanaarmun tai lohjenneen kynnen takia soppari puretaan heti alkuunsa, vaan eiköhän kyse ole joko leikkaushoitoa tai muutoin pidempää huilia vaativasta vammasta. Olettaen toki, että kyseessä on ihan oikeasti loukkaantuminen, eikä vain sen varjolla annetut fudut. Keenanin tultua puikkoihin on joukkue pohjoisamerikkalaistunut huomattavasti ja valtaosalla on joko passi tai ainakin kokemusta Pohjois-Amerikasta.
Samalla ovenavauksella ulos lähti Mikaël Tam. Puhtaasti tilastoskouttaukseen perustuen kyseessä oli jo alkujaankin väärän tason kaveri, mutta samoin syyksi annettiin loukkaantuminen. Toiseen suuntaan sitten matkasi AHL:sta Frattin ja Slovanista Daloga. Frattinista mulla ei ole mitään mielikuvaa, slovakialainen taas vaikuttaa parin hajanaisen muistikuvan perusteella lähes stereotyyppiseltä puolustavalta pakilta.
Jännä nähdä mitä Kunlunin toisesta kaudesta tulee. Näppituntumalla joukkue näyttää vähän edelliskautta nimekkäämmältä, mutta henkilökohtaisesti olen skeptinen "liian pohjoisamerikkalaisten" joukkueiden menestymismahdollisuuksista.
Mikaël Tam - Eliteprospects.com
Matt Frattin - Eliteprospects.com
Marek Daloga - Eliteprospects.com
Samalla ovenavauksella ulos lähti Mikaël Tam. Puhtaasti tilastoskouttaukseen perustuen kyseessä oli jo alkujaankin väärän tason kaveri, mutta samoin syyksi annettiin loukkaantuminen. Toiseen suuntaan sitten matkasi AHL:sta Frattin ja Slovanista Daloga. Frattinista mulla ei ole mitään mielikuvaa, slovakialainen taas vaikuttaa parin hajanaisen muistikuvan perusteella lähes stereotyyppiseltä puolustavalta pakilta.
Jännä nähdä mitä Kunlunin toisesta kaudesta tulee. Näppituntumalla joukkue näyttää vähän edelliskautta nimekkäämmältä, mutta henkilökohtaisesti olen skeptinen "liian pohjoisamerikkalaisten" joukkueiden menestymismahdollisuuksista.
Mikaël Tam - Eliteprospects.com
Matt Frattin - Eliteprospects.com
Marek Daloga - Eliteprospects.com