The Original Jags
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Itar-Tassin mukaan Sotshi on maksanut kaikki rästipalkkansa, joten hyvää kautta pelaava seura voi jatkaa kohti pudotuspelejä vähemmin huolin.
Ainakaan yksikään suomalainen ei ole palkkojaan saanut eikä heille ole edes ilmoitettu, että seura olisi niitä nyt maksamassa. Viimeisin tieto oli kuulemma "mahdollisesti alku vuodesta". Voihan olla, että maksavat muille ensin tai sitten vain tuo uutinen on keksitty. Palkkoja edelleen rästissä tältä ja viime kaudelta sekä viime kauden bonukset ja osa viime kesän allekirjoitusbonuksista.Itar-Tassin mukaan Sotshi on maksanut kaikki rästipalkkansa, joten hyvää kautta pelaava seura voi jatkaa kohti pudotuspelejä vähemmin huolin.
Jotain tämän kaltaista ounastelinkin. Ainakaan vielä Tiistaina seura ei ollut maksanut pelaajille mitään tai edes tiedottanut, että jotain olisi tulossa. Marraskuun lopulla ilmoittivat tuon "mahdollisesti alku vuodesta" -maksupäivän. On kai siis pieni mahdollisuus, että seura olisi jotain eilen maksanut. Itse en tosin tuohon usko hetkeäkään ja eiköhän tuo viimeistään viikonloppuna selviä.TOJ totesi palstalla ettei osaa venäjää niin vaikeahan se on lisätä linkkejä.
Peli pelataan toki 23. tammikuuta :)All-Star peli pelataan 23 joulukuuta Moskovassa, koitetaanko äänestää Lajunen mestoille vaikkapa? KHL All Star Game 2016 Moscow
Niimpä tietenkin! Kiitokset korjauksesta.Peli pelataan toki 23. tammikuuta :)
Hienosti ratkaisi ylipainoinen ja muutenkin punakan näköinen raitapaita numerolla 22 tämän matsin. Vittu mikä seppä
shipatsevPuoli-ihminen = Ilja?
Onko venäläisessä kiekossa joku juttu tuon maalivahdin maalilta vetämisen kanssa, että sitä ei mielellään tehdä, välttämättä ollenkaan jos ollaan vaikka kaksi maalia tappiolla?
Mä olen tällä kaudella nähnyt muutaman pelin, jossa joko otetaan aivan 30s ennen loppua veskaria pois tai sitten jos ollaan pari maalia takana, niin ei välttämättä oteta ollenkaan...
On muistaakseni, tai olen melko varmasti tästä kuullut ennenkin. Ja samaa olen itsekin ihmetellyt katsoessani rybylätkää.
On kyllä kumma juttu. Taannoin näin peliä, jossa pari maalia tappiolla ollut jengi sai vielä ylivoiman kolme minuuttia ennen loppua. Veskari ei lähtenyt maalilta ylivoiman alkaessa, ei sen aikana, eikä lopulta ollenkaan, vaikka peli pyöri kyllä koko ajan siellä vastustajan päädyssä.