The Original Jags
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
En näin väittänytkään.Kuka näin on tehnyt? En minä ainakaan.
En näin väittänytkään.Kuka näin on tehnyt? En minä ainakaan.
Tällä kaudella Dagenais on aloittanut hyvin Ramzi Abidin ketjussa. Viime kaudella Dagenais teki Tsheljabinskissa 19 pistettä 40 ottelussa (0,47 pistettä/ottelu), kun Jokereissa syntyi 9 pistettä 16 ottelussa (0,56 pistettä/ottelu), eli "yleiseksi naurunaiheeksi" joutumisestaan huolimatta Dagenais pelasi kovemmalla piste/ottelu -keskiarvolla Jokereissa kuin viime kauden KHL:ssä.
Viime kaudella Traktorissa Dagenais ei minusta täyttänyt ulkomaalaisvahvistuksen vaatimuksia, mutta syystä tai toisesta sai jatkaa edelleen joukkueessa. Tänä vuonna alku lupaa parempaa, mutta kestääkö tämä taso kauden loppuun asti on kyseenalaista.
KHL-joukkueet saavat peluuttaa peleissä vain 18 kenttäpelaajaa, jolloin neljän puolustajaparin peluuttaminen on aika harvinaista.
Ei ole. Mytitshin Oleg Jashin on syntynyt vuonna 1990.Mikäs mies tämä Mytishi Atlantin riveissä pelaava Oleg Yashin on? Onko kyseessä mahdollisesti sama mies joka pelasi aikanaa Kärpissä ja Tapparassa?
Ainakin viime kaudella tämä sääntö oli voimassa. Onko siihen tullut muutos?Oon nähnyt kyllä näiden isojen joukkueiden pelaavan 20 kenttäpelaajalla. Miten se on selitettävissä?
Mikäs mies tämä Mytishi Atlantin riveissä pelaava Oleg Yashin on? Onko kyseessä mahdollisesti sama mies joka pelasi aikanaa Kärpissä ja Tapparassa?
Ainakin viime kaudella tämä sääntö oli voimassa. Onko siihen tullut muutos?
Mielestäni kaikki joukkueet ovat pelanneet tälläkin kaudella pääosin kolmella pakkiparilla ja neljällä ketjulla.
Jags jo kertoikin asian, mutta sanon vielä, että molemmat ovat rightilta laukovia vasempia laitoja, joten sekaannus on melko helppoa näiden pelaajien kohdalla. Tapparassa pelannut pelaaja taisi olla 50-luvun puolella syntynyt, joten ikää alkaisi olla jo yli 50 vuotta.
Mikäs mies tämä Mytishi Atlantin riveissä pelaava Oleg Yashin on? Onko kyseessä mahdollisesti sama mies joka pelasi aikanaa Kärpissä ja Tapparassa?
Suomalaisten alkukauden otteet KHL:ssä ovat olleet lievä pettymys. Parhaiten ovat onnistuneet Karri Rämö ja Jarkko Immonen, sekä ennakko-odotuksiin verrattuna myös Leo Komarov.
Jep, olin kirjoittamassa juuri samaa mutta ehdit ensin.Tämän kauden tähdistöottelu pelataan 30.1. Minskissä marraskuussa avattavalla upealla Minsk Arenalla, joka tulee olemaan Minskin Dynamon kotiareena. Tapahtumasta tulee varmasti kaikin puolin mahtava. Siitä pitää huolen vähintäänkin Valko-Venäjän johto, jolla on nyt mahdollisuus antaa IIHF:lle ja kiekkofaneille esimakua vuoden 2014 MM-kisoista.
Mahtaisiko Sergei Kostitsin olla saatavilla NHL:stä? Montreal lähetti hänet farmiin, mutta Kostitsin ei halua farmissa pelata.
Taisi syitä olla jotain muitakin. Tshekkimedia kerttoo ainakin, ettei Bonk viihtynyt Venäjällä. Mies itse sanoo, "ettei halua heittää likasankoa kenenkään päälle". Joku tshekkiä paremmin osaava voisi tarkentaa vielä näitä Bonkin kommentteja, joita on ainakin tshekkimediassa.Lokomotiv Jaroslavl on purkanut Radek Bonkin sopimuksen. Bonk keräsi seitsemässä ottelussa tehot 1+1, eikä täyttänyt valmennusjohdon hänelle asettamia toiveita. Bonk jatkanee uraansa Tshekissä.
Näihin "en viihtynyt" -kommentteihin voi suhtautua varauksella, sillä se on helppo tapa kuitata oma pelillinen epäonnistuminen.Taisi syitä olla jotain muitakin. Tshekkimedia kerttoo ainakin, ettei Bonk viihtynyt Venäjällä. Mies itse sanoo, "ettei halua heittää likasankoa kenenkään päälle". Joku tshekkiä paremmin osaava voisi tarkentaa vielä näitä Bonkin kommentteja, joita on ainakin tshekkimediassa.
Näihin "en viihtynyt" -kommentteihin voi suhtautua varauksella, sillä se on helppo tapa kuitata oma pelillinen epäonnistuminen.
Loppujen lopuksi aika harva Venäjällä hyvin pelannut ulkomaalaisvahvistus on lähtenyt kävelemään joukkueesta kesken sopimuksen, lieneekö yksikään? Pelaajat jotka ovat jälkikäteen käyttäneet "en viihtynyt" -korttia ovat yleensä myös epäonnistuneet pelillisesti.
Bonk ei näkemissäni peleissä vakuuttanut. Hidas ja kankea. Ei tuonut Jaroslavlille mitään sellaista, mitä Jaroslavlin parhaat junnut eivät toisi.
Jaroslavlin huippujunnuista huolimatta seuraan huhutaan jostain syystä Bonkin korvaajaksi Capsien Nylanderia.
Allhockey.ru:n juttua lukiessa sain sellaisen kuvan, että syitä sopimuksen purkuun taisi olla useita. Ja pienin niistä tuskin on se, että Bonkin vaimo odottaa kaksosia.Taisi syitä olla jotain muitakin. Tshekkimedia kerttoo ainakin, ettei Bonk viihtynyt Venäjällä. Mies itse sanoo, "ettei halua heittää likasankoa kenenkään päälle"..