Voit miettiä vastaavaa tilannetta Suomessa, jossa SM-liiga ja Mestis yhdistetään.
Tässä on taas yksi priceless heitto sinulta, näiden takia tätä ketjua tulee itsekin luettua/kirjoitettua.
Ethän sinä voi verrata suomen ja venäjän tilannetta keskenään millään. Vertaa samalla myös rahaa (KHL vs. SM-Liiga-Mestis), populaa, pelaajapohjaa yms. yms. Toivottavasti ymmärsit pointin = Paskin vertaus ikinä.
Mutta jos jotain haluat verrata niin vertaa NHL vs. KHL. Mutta aika kova maa saa olla jos oikeasti pystyy pyörittämään tuollaista 24-30 joukkueen
tasaväkistä sarjaa mutta jos tähän ei ole edellytyksiä, niin miksi edes haalia uusia joukkueita?
Tämä ketju sattuu olemaan selvästi luetuin ja vastatuin "Muut kiekkosarjat" -osastolla...
Epäilen, että jos sinä lopettaisit kirjoittamisen niin muiden kiinnostus lopahtaisi yllättävänkin nopeasti. Ainakin minun lopahtaisi.
Toki sinulle pitää nostaa hattua kuinka sokeasti suhtaudut KHL-liigaan ja itse venäjään. Hattua pitää myös nostaa siitä, että osaat hienosti jättää vastaamatta vastakirjoituksiin, sinun esittämien "totuuksien" korjauksiin yms.. Hattua pitää myös nostaa siitä, että osaat muuntaa vielä allekirjoittamattomat sopimukset yms. varmoiksi vaikka laittamissasi linkeissä (jos sellaisia edes laitat) asioiden mainitaan olevan kesken.
PS. Sivustolla on ihmisiä (sinun lisäksesi?) jotka osaavat puhua ja lukea myös venäjänkieltä.
Mut hei, tää on mun TOJ.