The Original Jags
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Venäjä, Lokomotiv Jaroslavl
Miten Mazaayup kommentoit tätä?Pekka halusi itse purkaa tuon sopimuksen kotimaassa tapahtuneen ikävän tapahtuman takia
Miten Mazaayup kommentoit tätä?Pekka halusi itse purkaa tuon sopimuksen kotimaassa tapahtuneen ikävän tapahtuman takia
Torpedo on purkanut sopimuksen Pekka Tuokkolan kanssa. Odotettu ratkaisu ottaen huomioon Tuokkolan heikot esitykset tällä kaudella.
Vastassahan oli Traktor Tsheljabinsk.
Torpedo on purkanut sopimuksen Pekka Tuokkolan kanssa. Odotettu ratkaisu ottaen huomioon Tuokkolan heikot esitykset tällä kaudella.
Mikä oli muuten lähteesi tuolle jutulle? Vai keksitkö ihan omasta päästäsi?
Mikä oli muuten lähteesi tuolle jutulle? Vai keksitkö ihan omasta päästäsi?
Tiedä sitten, tarkoititko tämän uutisen todenperäisyyttä vaiko kohtaa 'odotettu ratkaisu', mutta Tuokkolan potkut on uutisoitu jo Suomessakin.Suomalaisvahdille lähtöpassit KHL:stä
Ei tarvita mitään maagikon taitoja että sanoo noin sillä Tuokkola on pelannut huonosti ja on ollut kakkos/kolmosveskarina. Sopimus purettiin heti kun nuo imuroinnit alkoivat, sattumaako? Voi olla, mutta en silti lähtisi syyttelemään ketään "päästä keksityistä jutuista".
Riika pudotti toissakaudella ensimmäisellä kierroksella SKA:n ja viime vuonna Dynamo Moskovan, joten yllätyspotentiaalia kieltämättä löytyy. Ympäripyöreä ottelupari. Uskoisin, että menee täydet seitsemän ottelua.Torpedo - Dinamo Riika
Tähän pariin tuo lisää mielenkiintoa se, että molemmilla on suomalainen valmentaja (Kari Jalonen - Pekka Rautakallio) ja suomalaisia pelaajia (Kim Hirschovits ja Juuso Hietanen - Niklas Lusenius). Tästä sarjasta veikkaan tasaista 4-3 ja voittaja voi olla myös Riika huikean kotiyleisönsä avustamana.
Minua miellyttää Osalan suoraviivaisuus. Maalille on mentävä ja sen hän tekee.
Tilastot: 41 peliä 12+7 = 19; -3; 44 min.
Minua taas miellyttää Osalan asenne lätkäjätkänä, tekee hommansa ja ajattelee positiivisesti, eikä auo päätänsä kaiken maailman julkaisuissa siitä, kuinka Nizhnekamskissa kaikki ei olekaan kuin kotona Vaasassa. Tällaiset pelaajat pärjäävät missä liigassa tahansa.
Dinamo Minsk pelasi kauden 2011-2012 runkosarjan huikealla yleisökeskiarvolla 14 197 katsojaa per ottelu. Tämä on tietysti KHL:n kaikkien aikojen korkein yleisökeskiarvo.
Karalahti ja kumppanit tekivät komean KHL-ennätyksen!SuomiKiekko.fi
Nimimerkki ultin laatima taulukko Internationalhockey forumilla: Kontinental Hockey League 2011-2012 (transfers, news, discussions) - Page 26Onko muiden khl-seurojen yleisömääriä missään saatavilla? Tietääkseni ainakin Pietarissa päästiin yli 10 000/peli.
Koko liigan katsojakeskiarvo oli tällä kaudella 5911 katsojaa per peli. Viime kaudella vastaava lukema oli 5795 katsojaa per peli.
Yleisökeskiarvoa vetävät alaspäin Moskovan joukkueet Vitjaz, ZSKA ja Spartak, joista vain ZSKA pääsi niukasti yli 3000 katsojan keskiarvon.
Mahtaa ottaa päähän, kun tuo varmasti tarkoittaa bonusten + loppukauden liksan menetystä.
Varmuuttahan ei tietenkään ole, kun en ole mikään pelaaja-agentti, mutta voisi arvata, että pelaaja ei saa sovittua kauden kokonaispalkkaansa, elleivät tietyt kriteerit täyty. Joukkueen playoff/runkosarjamenestys, henkilökohtaiset bonukset pisteisiin liittyen, pelatut pelit (nimi ottelupöytäkirjassa), doping rikkomuksesta seuraavat ansionmenetykset, joihin voisin helposti ymmärtää kirjattavan ihan mitä tahansa maan ja taivaan välillä, jonkun verran slaavilaista mielenlaatua tuntien.Eikös tuollakin palkanmaksu lopu runkosarjan viimeisen ottelun jälkeen? Toki menettää varmasti mahdolliset pleijarimenestyksestä saatavat bonarit mutta muuten ei pitäisi vaikuttaa mihinkään. Näin olen ainakin itse ymmärtänyt tuon palkkasysteemin.
Severstalin johto teki eilen liikkeen, jota voi parhaalla tahdolla kutsua idiotimiksi (muut ilmaisut, miten tätä voisi kuvailla ovat painokelvottomia).
He erottivat päivää ennen pudotuspelien alkua joukkueen päävalmentaja Dmitri Kvartalnovin. Ja tällä kertaa ei ollut kyse mistään joukkueen sisäisistä ristiriidoista vaan nyt puhutaan puhtaasti joukkueen omistajien ja johtajien pätemättömyydestä.
He eivät olleet tyytyväisiä runkosarjasijoitukseen. Ja päättivät hakea muutosta tällä tavalla. Ilmeisesti he eivät tajua, että Gagarin cup on se palkinto, josta pelataan. Sääli joukkuetta, jolla olisi ollut hyvät mahdollisuudet Atlantia vastaan tänään alkavissa pudotuspeleissä. Nyt ne mahdollisuudet menivät.