Kevin Roy – vapahtaja?

  • 17 370
  • 137

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sähän ihan Sannana kieltäydyt näkemästä, että itse käyttäydyt tavalla mistä muita soimaat.

Olen kyllä valmis ottamaan vaihtoehtoja huomioon, jos ne ovat uskottavia. Sinä kiemurtelet kuin käärme, kun yrität keksiä syitä, miksi Tobiasta ei voisi moittia tästä hankinnasta. Totaalinen huti, josta vastuun kantaa urheilujohtaja. Paitsi hei, mitä jos pelaajan varaan ei olekaan laskettu mitään. Hankittu ehkä kännissä ja läpällä. Silloin ei kyllä vika ole Tobiaksessa. Tää on hyvä, lukitaan tää.

Tästä hankinnasta Tobiaksen voi vetää kölin alta saman tien. Mutta niin voi myös Villen. Olivat yhdessä reissulla Ruotsista, jossa vedettiin nimi alle paperiin.

Liigasta olisi löytynyt pudonneista joukkueista sata kertaa sadasta parempi yksilö tilalle.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Roy-Hedberg -hankinnoista Salmelaiselle taas se oppi, että siirtorajan lähettyvillä kannattaa keskittyä Liigan sisäisiin hankintoihin tai pelaajiin, jotka ovat Liigassa pelanneet.

Jollain on muuten pakko olla Royn (ja ehkä Hedberginkin) GW-paita. Näitä legendojen paitoja on aina hauska nähdä vuosien päästä hallilla ja muistella, että "ainiin toi kaveri".
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Tästä hankinnasta Tobiaksen voi vetää kölin alta saman tien. Mutta niin voi myös Villen. Olivat yhdessä reissulla Ruotsista, jossa vedettiin nimi alle paperiin.

Liigasta olisi löytynyt pudonneista joukkueista sata kertaa sadasta parempi yksilö tilalle.
Onko Tobbe ja Ville siis myös scoutingosastoa, luulis että siellä on käyty ihan peliotteita katsomassa. Ei kun niin joo, Roy ei ollutkaan pelannut hetkeen. No mut satsit on kuitenkin ok ja pelannu Änärissäkin hei! Ei muuta kun sisään ja ylivoimaa pyörittämään.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Tobbe ja Ville siis myös scoutingosastoa, luulis että siellä on käyty ihan peliotteita katsomassa. Ei kun niin joo, Roy ei ollutkaan pelannut hetkeen. No mut satsit on kuitenkin ok ja pelannu Änärissäkin hei! Ei muuta kun sisään ja ylivoimaa pyörittämään.

Ihan kävivät peliotteita katsomassa. Jos se ei nyt tuosta tullut jo muuten selväksi tai ole muuten tuttu juttu.

Onko nyt ok?
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Tästä hankinnasta Tobiaksen voi vetää kölin alta saman tien. Mutta niin voi myös Villen. Olivat yhdessä reissulla Ruotsista, jossa vedettiin nimi alle paperiin.

Liigasta olisi löytynyt pudonneista joukkueista sata kertaa sadasta parempi yksilö tilalle.

Ihan kävivät peliotteita katsomassa. Jos se ei nyt tuosta tullut jo muuten selväksi tai ole muuten tuttu juttu.

Onko nyt ok?

Siis tekeekö IFK hankintapäätöksiä yhden nähdyn ottelun perusteella? Minulla ei ole tietoa siitä, ketkä ovat olleet missä ja missä ja millä välineellä pelaajasopimus on mahdollisesti allekirjoitettu. Sen kuitenkin tiedän faktana, että Kevin Royn nimen IFK:ssa on ensimmäisenä maininnut Tobias Salmelainen. Edelleen mun papereissa ainoa kölin alta vedettävä on Tobbari.
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuosta Vilhon ja Tobben Roy-skouttausreissusta löytyy muuten netistä kattava matkaraporttikin:

 
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Ihan kävivät peliotteita katsomassa. Jos se ei nyt tuosta tullut jo muuten selväksi tai ole muuten tuttu juttu.

Onko nyt ok?
Tollasen kaverin kun toivat, niin kuulostaa enemmän siltä, että ovat istuneet pöytään ja laittaneet nimet paperiin välittömästi, mitään peliotteita näkemättä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Incognito

Jäsen
Ihan kävivät peliotteita katsomassa. Jos se ei nyt tuosta tullut jo muuten selväksi tai ole muuten tuttu juttu.

Onko nyt ok?

Me ei voida oikein dumata, jos kävivät yhden pelin katsomassa sillä mekin taisimme ihastella miehen otteita yhden pelin perusteella. Aika yhteen ääneen oli toteamus, että kun saa pelejä alle, niin liike, terävyys ja kaksinkamppailupelaaminen paranee sekä lisäksi on hyvien käsiensä ansiosta välitön apu ylivoimalle.

En yhtään ihmettelisi, jos hänenkin, kuten aika monen täällä flopanneen AHL- ja jopa NHL-jyrän taustalta löytyisi jokin henk. koht. ongelma, joka ehkä sitten paljastuu myöhemmin. Vähän tuo pitkä pelaamattomuus viittaa joko siihen tai pahaan keskenkuntoisuuteen loukkaantumisen/heikon motivaation jäljiltä.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis tekeekö IFK hankintapäätöksiä yhden nähdyn ottelun perusteella? Minulla ei ole tietoa siitä, ketkä ovat olleet missä ja missä ja millä välineellä pelaajasopimus on mahdollisesti allekirjoitettu. Sen kuitenkin tiedän faktana, että Kevin Royn nimen IFK:ssa on ensimmäisenä maininnut Tobias Salmelainen. Edelleen mun papereissa ainoa kölin alta vedettävä on Tobbari.

Kannattaa selvittää faktat . Molemmat, sekä Tobias että Ville, olivat Ruotsissa kun kävivät scouttaamassa Royn meille. Ja voinen kuvitella, kun molemmat on siellä, että päätös on tehty yhdessä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Kannattaa selvittää faktat . Molemmat, sekä Tobias että Ville, olivat Ruotsissa kun kävivät scouttaamassa Royn meille. Ja voinen kuvitella, kun molemmat on siellä, että päätös on tehty yhdessä.

Niin siis mikä fakta tuossa minulla oli väärin?
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin siis mikä fakta tuossa minulla oli väärin?

Siis tekeekö IFK hankintapäätöksiä yhden nähdyn ottelun perusteella? Minulla ei ole tietoa siitä, ketkä ovat olleet missä ja missä ja millä välineellä pelaajasopimus on mahdollisesti allekirjoitettu. Sen kuitenkin tiedän faktana, että Kevin Royn nimen IFK:ssa on ensimmäisenä maininnut Tobias Salmelainen. Edelleen mun papereissa ainoa kölin alta vedettävä on Tobbari.

Boldaus oma.

Matkalla oli siis sekä Tobias että Ville.
 

Incognito

Jäsen
Kyllä tämä Roy varmaan aikalailla TOP10 menee kaikkien aikojen huonoimmissa hankinnoissa.

Pitää muistaa myös se, että HIFK:lla oli kuitenkin joukkue tasoa OK. Monessa joukkueessahan tuo olisi surffaillut menemään koko kauden ja varmaan tehnyt tyyliin tehot 3+15 60 peliin.

Mä yritän löytää 2000-luvulta heikommat tai edes samaa tasoa:

Tommy Wargh
Petr Stloukal
Braden Birch
Austin Block
Tom Hedberg
Sam Jardine
Jeremy Dehner
Miles Koules
Ryan Thang
Patrick O'Sullivan
Eddie DelGrosso
Tom Walsh
Jonathan Zion
Peter White
John Madden - pakko nostaa
Lubomor Hurtaj
Martin Spanhel
Yorick Treille
Jeff Scissons
Jonas Andersson-Junkka

90-luvulta löytyisi lisää, mutta sen verran muistikuvat himmenneet, että ei enää kaikki muista:

Ryan Savoia, Mike "ilmaveivi" Legg, Tim Bergland, Joe Frederick, Jamie Baker, Eric Murano, Dan Lambert.

Mikäs kaveri tämä Eduard Zankovets oli? 5 peliin 3 maalia ja Saipaan. Kellään mitään muistikuvaa?
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Boldaus oma.

Matkalla oli siis sekä Tobias että Ville.

Niin, kuten sanoin minulla ei ole tietoa ketkä tuolla reissulla ovat olleet. Sinulla ilmeisesti on, enkä ole tätä sinun väitettäsi mitenkään kiistänyt. Se mitä minä tiedän on, että IFK:n sisälle pelaajan nimeltä Kevin Roy toi tutkalle nimenomaan Tobias Salmelainen. Se on hyvin mahdollista, että Ville on lähtenyt völjyyn miehen otteita Sveduihin katsomaan. Tästä minulla ei kuitenkaan ole mitään faktaa itselläni. Että siinä sulle selvitetyt faktat.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitää muistaa myös se, että HIFK:lla oli kuitenkin joukkue tasoa OK. Monessa joukkueessahan tuo olisi surffaillut menemään koko kauden ja varmaan tehnyt tyyliin tehot 3+15 60 peliin.

Mä yritän löytää 2000-luvulta heikommat tai edes samaa tasoa:

Tommy Wargh
Petr Stloukal
Braden Birch
Austin Block
Tom Hedberg
Sam Jardine
Jeremy Dehner
Miles Koules
Ryan Thang
Patrick O'Sullivan
Eddie DelGrosso
Tom Walsh
Jonathan Zion
Peter White
John Madden - pakko nostaa
Lubomor Hurtaj
Martin Spanhel
Yorick Treille
Jeff Scissons
Jonas Andersson-Junkka

On muuten suoraataan absurdin jäätävä lista. Kaikilla tulee huteja, mutta silti.

Ihan ku lukis listaa jostain 1h23min kestävän straight-to-video toimintaleffan stunttiosastoa.

Tom Walsh. Voi luoja. Traumat herää.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Peter Whitehan oli jo lopettanut uransa, kun Pena iski pöytään tarjouksen, josta ei voinut kieltäytyä. Olihan se kuulemma hieno koppipelaaja, mutta jäällä täysi vitsi.

Surullista luettavaa tuo ylläoleva lista ja enemmänkin löytyisi mikäli jaksaisi muistella ja kaivella, mutta ainakaan tänään ei jaksa pahoittaa mieltä enää yhtään enempää..
 

C2 huutelija

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Eka pitäisi varmaan päättää, että onko Kevin Roy oikeasti huono jääkiekkoilija?

Se on helppo. Ei ole. Noilla stätseillä ei juhlita, ellei jotain sklilliä omaakin.

Sitten pitäisi päättää oliko Kevin Roy keskenkuntoinen tänne saapuessaan? Varmaan oli. Ehkä siis Salmelainen ja Peltonen ajatteli, että mies saadaan vielä kevään aikana kuntoon. No ei saatu.

Ehkä se oli joku vamma, joka vaikutti paranevan, muttei sitten parantunut. Mies oli varmaan aika halpa, niin nää ajatteli, että riski on pieni. Samaan aikaan Gardiner ei irronnut JYPistä ja Meskasesta pyydettiin liikaa ja mitä niitä muita huhuja oli?

Otettiin ja kokeiltiin. Ei onnistunut. Olen edelleen sitä mieltä, että Roy ei ollut huono haku. Nyt ei vaan natsannut. Ehkä sen itseluottamus meni, kun ei tullut onnistumisia ja kaverilla ei vaan pää kestä.

Suurin moka on se, että kesken kauden pitää näitä tänne ruveta hankkimaan. Tuolla oli Kaskimäki ja Teissala koko ajan kyttäämässä peliaikaa ja syksyllä, kun Paajanen ja Tallberg oli sysipaskoja, niin Kaskis ja Leevi imi tuppea tai kiersi Kolleissa ja Mestiksessä. Tossa kun olis syksyllä kasattu vaikka 3.ketjuksi junnuketju ja annettu peliaikaa eikä mitään 5 minsan jämäminuuttipelejä, niin ei olisi Kevin Royta edes hommattu.

Kyllä mä nyt vähän katsoisin sitä Peltosta, kun joudutaan edes puhumaan jostain Kevin Roysta.
 

Vaakuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin, kuten sanoin minulla ei ole tietoa ketkä tuolla reissulla ovat olleet. Sinulla ilmeisesti on, enkä ole tätä sinun väitettäsi mitenkään kiistänyt. Se mitä minä tiedän on, että IFK:n sisälle pelaajan nimeltä Kevin Roy toi tutkalle nimenomaan Tobias Salmelainen. Se on hyvin mahdollista, että Ville on lähtenyt völjyyn miehen otteita Sveduihin katsomaan. Tästä minulla ei kuitenkaan ole mitään faktaa itselläni. Että siinä sulle selvitetyt faktat.

Ja myös tällä palstalla oli tieto, että matkaan Ruotsiin lähtivät sekä Tobias että Ville.

Mutta se siitä. Vituiks män, ja pahasti.
 

Sp#16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK aina välillä, EPS jalkapallo
Jos tuommoinen pelaaja hankittaisiin noilla perusteilla, niin mitä vi----ua! Oma juniori ajaa täysin saman asian, on halvempi ja on panostus tulevaisuuteen. Ei Salmelainenkaan voi olla noin tyhmä, että noilla perusteilla hankitaan pelaaja. Enemmän tässä näkyy taas jälleen kerran HIFK:n umpipaska pelaajatarkkailuosasto!!
No jos pelaaja on flopannut meren takana, yrittää nousta Ruotsissa uuteen nousee ei onnistu. Ainoa oikea osoite on IFK, koska kiva harri on käynyt katsomassa kun se veti luistimet jalkaan. Roy on oikeasti kaikkineen surkein kesken kauden hankinta IFK:hon vähään aikaan ja tätä ei mikään muuta muuksi. 17 vuotias juniori ajoi edelle.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Ja myös tällä palstalla oli tieto, että matkaan Ruotsiin lähtivät sekä Tobias että Ville.

Mutta se siitä. Vituiks män, ja pahasti.

Tällä palstalla on paljon asioita, osa faktoja, osa silkkaa paskaa, kaikki nimimerkkien takaa kirjoitettua. Siispä se, että se on tänne palstalle kirjoitettu ei vielä tee asiasta faktaa.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Onko sana "myös" tuttu?

Ei tästä enempää. Sovitaan niin, että kaikki tänne kirjoitettu on paskaa.

On, mutta se on lainaamassani viestissä täysin merkityksetön. Se, että asian tälle palstalle kirjoittaa @Vaakuna ei eroa millään tavalla siitä, että sen kirjoittanut joku muu nimimerkki tänne. Eli siis tieto Ruotsiin matkanneesta porukasta on kirjoitettu tälle palstalle. Se onko tuo tieto totta on minulle vain arvailun varassa.

Sitä en ole valmis sopimaan, että kaikki tänne palstalle kirjoitettu on paskaa. Uskon esimerkiksi kaiken mitä @Tölikän tulinen tänne kirjoittaa. On noita oraakkeleita joitakin muitakin, mutta @Vaakuna ei tähän purematta niele -kategoriaan kuulu. Toki tässä asiassa minulla ei ole syytä epäillä kirjoittamasi tiedon oikeellisuutta. Ehkä olisi syytä, kun haluat senkin paskaksi sopia.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Pitää muistaa myös se, että HIFK:lla oli kuitenkin joukkue tasoa OK. Monessa joukkueessahan tuo olisi surffaillut menemään koko kauden ja varmaan tehnyt tyyliin tehot 3+15 60 peliin.

Mä yritän löytää 2000-luvulta heikommat tai edes samaa tasoa:

Tommy Wargh
Petr Stloukal
Braden Birch
Austin Block
Tom Hedberg
Sam Jardine
Jeremy Dehner
Miles Koules
Ryan Thang
Patrick O'Sullivan
Eddie DelGrosso
Tom Walsh
Jonathan Zion
Peter White
John Madden - pakko nostaa
Lubomor Hurtaj
Martin Spanhel
Yorick Treille
Jeff Scissons
Jonas Andersson-Junkka

90-luvulta löytyisi lisää, mutta sen verran muistikuvat himmenneet, että ei enää kaikki muista:

Ryan Savoia, Mike "ilmaveivi" Legg, Tim Bergland, Joe Frederick, Jamie Baker, Eric Murano, Dan Lambert.

Mikäs kaveri tämä Eduard Zankovets oli? 5 peliin 3 maalia ja Saipaan. Kellään mitään muistikuvaa?
Aikamoinen lista:) muistaakseni zion veti hyvät pleijarit aikoinaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös