Mainos

Kevättä Rinnassa - PS3 NHL10 Turnaus

• 16 636
  • 332

Calcichew

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
5-1 voitto Snagarin Penguinsista. Peli täynnä latausta, niinkuin yleensä mun ja Snagarin väännöissä. Lopulta pelistä tuli melko helppo, kun Pens jäähyili aika paljon eikä MAF ollut kovin liekeissä. Rankkarimaalista 4-0, tästä en ole kovin ylpeä, muttamutta. Kynäsin veskan , mutta veska sai kiinni. Kiekko jäi pyörimään veskan eteen josta tökkäsin sen sisään. Aika reilu :D nojoo, Snagari teki mua vastaan kevätliigan välierissä noin niin se kuittaantuu tällä ;) eiks nii?
Vancouverilta erittäin hyvä peli, kiekko oli lähes kokoajan Pensin päädyssä ja pyöriteltiin näyttävästi. Tälläistä peliä kun jatkaa niin ei hätää pitäisi olla. Kiitos Snagarille matsista. Tais hieman vituttaa, sen huomas kun noin nanosekunnissa pelin jälkeen jompppa offline.

EDIT: oliko Crosby joka lensi suihkuun huitomisesta? :D

Snagari

Jäsen
5-1 voitto Snagarin Penguinsista. Peli täynnä latausta, niinkuin yleensä mun ja Snagarin väännöissä. Lopulta pelistä tuli melko helppo, kun Pens jäähyili aika paljon eikä MAF ollut kovin liekeissä. Rankkarimaalista 4-0, tästä en ole kovin ylpeä, muttamutta. Kynäsin veskan , mutta veska sai kiinni. Kiekko jäi pyörimään veskan eteen josta tökkäsin sen sisään. Aika reilu :D nojoo, Snagari teki mua vastaan kevätliigan välierissä noin niin se kuittaantuu tällä ;) eiks nii?
Vancouverilta erittäin hyvä peli, kiekko oli lähes kokoajan Pensin päädyssä ja pyöriteltiin näyttävästi. Tälläistä peliä kun jatkaa niin ei hätää pitäisi olla. Kiitos Snagarille matsista. Tais hieman vituttaa, sen huomas kun noin nanosekunnissa pelin jälkeen jompppa offline.

EDIT: oliko Crosby joka lensi suihkuun huitomisesta? :D

Kauden paskinta Pensseleiltä. Crosby näyttää kapteenin esimerkillä persettä koko jengille ottamalle pelin aika alkuvaiheissa 5+20 huitomisesta, jonka aikana 'nucksit vääntävät 2 maalia taululle. MAF otti ihan hyvin joitain pahoja paikkoja maalinedustalta, mutta sitten pari aivopierua, kun lämärit uppoavat luvattoman helposti ringetteviivan kohdilta. Tosiaan toi rankkarimaali oli aika jäätävä, toi oli vielä selvempi kuin se mun tekemä, aika paha bugi toi :D Ja tosiaan tappio oli normaalia karvaampi suurten odotusten takia, kaikki muut meidän väliset pelit on ollut huikeita taisteluja, nyt en pystynyt vastaamaan haasteeseen edes vähää alusta.

Tämän pelin jälkeen kuitenkin Pensit kohtasivat New Jerseyn, siitä 3-0 voitto kotijoukkueelle. Crosby pelin ratkaisijana. What irony..

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Montrealkin voisi pelailla tossa jonkun ajan päästä vielä, jos jotain kiinnostaa... Oon kyllä onlines nytkin, mutta en pysty pelaan viä. Tossa ennen yhtä onnistuis eli tervetuloo hakeen pisteet... =)

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Snagarin Pittsburghia vastaan tosiaan tuli 3-0 turpaan. Peli oli hyvin erikoinen mielestäni, ensimmäinen erä oli käytännössä Penssien pyöritystä ja en edes hakenut hyökkäyksiä kovin hanakasti jostain kumman syystä. Se erä päättyi kuitenkin 0-0 ja vedot Snagari vei 5-2. Toisessa erässä Devilskin sai jo hyviä maalipaikkoja muutaman, mutta Pens teki 1-0 maalin erän loppupuoliskolla ja 2-0 vain 0.2 sekuntia ennen summeria ja sekös vitutti. Kolmannessä erässä painoin turbovaihteen päälle mutta MAF ja Penssin hyvä puolustus kesti hyvin ja tekivät vielä 3-0 maalin tyhjiin. Mutta toisaalta, lukemat olisi voineet olla rumemmatkin tyyliin 7-0 jos Brödäär ei olisi ottanut muutamaa pelastusta. Hyvä matsi jokatapauksessa ja kiitokset Snagarille.

Montrealkin voisi pelailla tossa jonkun ajan päästä vielä, jos jotain kiinnostaa... Oon kyllä onlines nytkin, mutta en pysty pelaan viä. Tossa ennen yhtä onnistuis eli tervetuloo hakeen pisteet... =)

Voin pelata myös. En ole pleikkarin äärellä mutta se on tulilla änäri sisässä, eli käyn satunnaisesti lukee postin sieltä. Jaahas Mustakyy haastoi ei muuta ku pelaamaan....

Snagari

Jäsen
Snagarin Pittsburghia vastaan tosiaan tuli 3-0 turpaan. Peli oli hyvin erikoinen mielestäni, ensimmäinen erä oli käytännössä Penssien pyöritystä ja en edes hakenut hyökkäyksiä kovin hanakasti jostain kumman syystä. Se erä päättyi kuitenkin 0-0 ja vedot Snagari vei 5-2. Toisessa erässä Devilskin sai jo hyviä maalipaikkoja muutaman, mutta Pens teki 1-0 maalin erän loppupuoliskolla ja 2-0 vain 0.2 sekuntia ennen summeria ja sekös vitutti. Kolmannessä erässä painoin turbovaihteen päälle mutta MAF ja Penssin hyvä puolustus kesti hyvin ja tekivät vielä 3-0 maalin tyhjiin. Mutta toisaalta, lukemat olisi voineet olla rumemmatkin tyyliin 7-0 jos Brödäär ei olisi ottanut muutamaa pelastusta. Hyvä matsi jokatapauksessa ja kiitokset Snagarille.

Joo tosiaan toi Staalin 0,2 ennen summeria isketty maali oli todella käännekohta pelille. Brodeur myös helvetin hyvä, ryösti Malkinin pari kertaa aika nätisti. Tästä aasinsillasta päästäänkin siihen, että Pensseleiltä myynnissä on Evgeni Malkin 93,Chris Kunitz 82, sekä Sergei Gontshar 87

Snagari

Jäsen
Ensimmäiset superkaupat on tehty ja hyviksi havaittu. Pittsburghiin saapui Washingtonista Alexander Ovechkin sekä Mike Green ja samalla koneella kohti Capital Cityä lähtivät Evgeni Malkin ja Sergei Gontshar.

Heti ensimmäisessä pelissään Ovechkin ja tutkapari Crosby tekevät tuhoisaa jälkeä Ovien merkkauttaessa tehot 2+1 ja Cindyn tehoillessa 1+2. Ottelu pelattiin Columbusta vastaan ja se päättyi Pensseleiden 5-3 voittoon. Tiukkaa oli, hyvä peli ja kiitos siitä MustaKyylle!

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Jahas tuosta pelistä snagarin Pittsburghia vastaan ei lapsille kerrottavaa, no tulipahan pelattua... Voitin sentään laukaukset selkeesti ja hyökkäysalue ajankin 11.22/5.45, mutta aina oli joku Sid tai Ove veivaamas läpi... =)

Montreal-Pittsburgh 2-7
Laukaukset 26-19. No tästä pelistä ei oo mitään sanottavaa Crosby veivaili alivoimalla varmaan 4 maalia tai muuten vaan. Puolustus oli Montrealilla täysin kuralla ja ei oikein muutenkaan onnistunut maalinteko eikä mikään.

Snagari

Jäsen
Jahas tuosta pelistä snagarin Pittsburghia vastaan ei lapsille kerrottavaa, no tulipahan pelattua... Voitin sentään laukaukset selkeesti ja hyökkäysalue ajankin 11.22/5.45, mutta aina oli joku Sid tai Ove veivaamas läpi... =)

Montreal-Pittsburgh 2-7
Laukaukset 26-19. No tästä pelistä ei oo mitään sanottavaa Crosby veivaili alivoimalla varmaan 4 maalia tai muuten vaan. Puolustus oli Montrealilla täysin kuralla ja ei oikein muutenkaan onnistunut maalinteko eikä mikään.

Crosby tosiaan 3+1, aika liekeissä on :) Turhan isoksi repes lukemat, sulla oli helvetisti paikkoja, yhden kerran MAF otti niin maagisen torjunnan, etten ees oo nähnyt sellasta akrobatialiikettä tässä pelissä :D Aikamoinen kaksikko pelata toi Crosby-Ovechkin, homma toimii kuin ajatus!

EDIT. Haluaisiko joku pelata vielä tänään? Nyt olisi aikaa.

Viimeksi muokattu:

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Sitten peli Devilsiä vastaan ja turpiin tuli taas, mutta nyt sentään vasta rankkareilla...

New Jersey-Montreal 2-1 RL
Laukaukset 14-22. Ei paljon varsinaisia maalipaikkoja kummallaakaan ja niinpä lopulta päädyttiin rankuille, no siinä olen aina ollut paska torjumaan ja niinpä jälleen ja takkiin tuli.

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Sitten peli Devilsiä vastaan ja turpiin tuli taas, mutta nyt sentään vasta rankkareilla...

New Jersey-Montreal 2-1 RL
Laukaukset 14-22. Ei paljon varsinaisia maalipaikkoja kummallaakaan ja niinpä lopulta päädyttiin rankuille, no siinä olen aina ollut paska torjumaan ja niinpä jälleen ja takkiin tuli.

Huhhuh mikä matsi, tämä menee mulla kyllä parhaiden matsien top3 joukkoon tässä sekä kevätliigassa yhteensä. En tiedä sinusta mutta mä puristin ohjainta niin että välillä se meinas pudota käsistä ku alkoi hikoomaa. Jatkoaika taidettiin mennä melkeinpä katkoitta ja sillon vasta jännittikin. :D

Mua vitutti kun rankkarit alkoi, mietin että jaahas tää oli tässä. Mutta ihmeen kaupalla nappasin sen sun 4. vetäjän vedon räpsään ja sit vielä onnistuin ite heti perään tekee maalin. Yleensä häviän rankut.

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
Huhhuh mikä matsi, tämä menee mulla kyllä parhaiden matsien top3 joukkoon tässä sekä kevätliigassa yhteensä. En tiedä sinusta mutta mä puristin ohjainta niin että välillä se meinas pudota käsistä ku alkoi hikoomaa. Jatkoaika taidettiin mennä melkeinpä katkoitta ja sillon vasta jännittikin. :D

Mua vitutti kun rankkarit alkoi, mietin että jaahas tää oli tässä. Mutta ihmeen kaupalla nappasin sen sun 4. vetäjän vedon räpsään ja sit vielä onnistuin ite heti perään tekee maalin. Yleensä häviän rankut.

Joo hyvä matsi oli ja tärinät oli päällä pahemman kerran täälläkin... =)

Mulle noi rankut on kans yleensä ihan perseestä ja oon aina lähdössä suoraan häviään niitä, vaikka onnistuinkin Calcia vastaan SM-Liigassa kerran voittamaan.

Saube

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Ilves ja Ducks
No kiinostaisko Halak (85) jotain? Vaihdetaan hyökkiin... Tämä siis menis jonkun muun pelaajan mukana eli ehdotuksia vaan! Itelle takas päin tietty paska mokke ja hyvä hyökki tai oikeelta ampuva pakki.

Lisäksi myynnissä pakkeja tai ainakin joku noista hyökkiin tai rightin pakkiin:

Gill (80)
Gorges (79)
Spacek (81)
Harmlik (81)
Mara (79)

Viimeksi muokattu:

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
detroit on nyt linjoilla, tulkaapas pojat pelaamaan..

Snagari

Jäsen
Pensselit kärsivät toisen kirvelevän tappionsa, tällä kertaa Detroittia vastaan. Eniten jäi kaivelemaan lukuisat 2vs1 hyökkäykset joista ei lopulta saatu edes vetoa aikaan kun mahalleen heittäytynyt pakki blokkasi sen AINA. Ei helvetti, että turhautti. Ovie kilautteli tolppia, kuten Crosbykin joten taivaanmerkit olivat aika lailla Penssejä vastaan. Jännittävä matsi kuitenkin, kiitokset Jaasinille.

Löytyisikö vielä peliseuraa Penguinsia vastaan?

Snagari

Jäsen
Voittokantaan palattiin kuitenkin 3-1 voitolla Fuparista, meinasi käydä kylmät kun Carolina pääsi maalin päähän 10 min ennen loppua ja sai sen jälkeen vielä hyvän mylläkän, mutta sen päätteeksi Crosby lähetti Ovien läpiajoon josta ei erehdytty. Crosby taas 1+1 ja pistepörssin voitto alkaa näyttää yhä mahdollisemmalta. Tällä hetkellä pelejä pelattuna 9 ja niissä 9+7 tehopisteet, jolla irtoaa pistepörssissä kolmas sija Sedinin veljesten jälkeen. Kiitokset pelistä Fuparille!

Kuival

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa & Philadelphia Flyers
Juuh, Flyers ja Red Wings kaupoilla: Bertuzzi, Franzen, Ericsson<-->Hartnell, Carle, Gagné.

Philadelphia on siis nyt linjoilla seuraavan tunnin, puolitoista. Haastoa kehiin.

Yhdeksäs ottelu; Philadelphia Flyers vastaan Columbus Blue Jackets.

1. erä

Maaliton

Carter saa heti alkuun jäähyn puhtaasta taklauksesta. Alivoima hoidetaan hyvin.

Ja sitten Columbus-jäähy. YV ei saa maalia mutta pari hyvää paikkaa luotiin.

2. erä

Erän alkuun uutta Flyers-ylivoimaa.

0-1 Carter YV, Richards tuo kiekon ylivoimalla sisään ja syöttää keskelle missä Carter on rauhassa.

0-2 Carter, seuraavasta hyökkäyksestä Jedd heittää P-pistekaarelta takakulmaan.

0-3 Betts, taas seuraavasta hyökkäyksestä kiekko takakulmaan, hieman meni helposti Masonille. Ja veskari vaihtoon.

Ja melkein heti perään jälleen Sinitakk-jäähy. YV pyörii ja laukauksia tulee mutta maaliin kiekko ei mene.

3. erä

Tappelu, jossa JVR antaa Clarckille tattiin.

Richards saa rankkarin viimeisellä minuutilla mutta ei tee siitä maalia.

Tilastot

Laukaukset

PHI:19 CBJ:32

Taklaukset

PHI:20 CBJ:10

Aloitukset

PHI:12 CBJ:13

Rangaistukset

PHI:7min CBJ:11min

3. tähti: Timonen (0+2)
2. tähti: Carter (2+0)
1. tähti: Emery (32 torj.)

Loppukommentit

Tiukka vääntö. Columbuksella paljon laukauksia mutta aika moni tuli suhteellisen huonoista paikoista joten Emeryn työ oli aika helppo. Carter oli tulessa ja uudet vahvistukset hoisivat omat hommansa, mitä nyt Franzen ja Tuzzi molemmat jäätyivät paikoissaan.

Viimeksi muokattu:

Snagari

Jäsen
Oli kyllä ikävä peli, ei oo itellä koskaan noin paljon ollu lagia. Yhtä dia esitystä koko peli.

Sama se on molemmille, jos ottaa lagia. Varmaan naapurit taas meikän netissä :D Noottia menemään.

Mutta joo, Pensselit ottivat maukkaan voiton Rangerseistä, Crosbyn viimeistellessä kaksi häkkiä, Rangersien jäädessä yhteen kurpitsapään tekemään rankkarimaaliin. Jos oli ikävä peli lagituksen myötä, oli se sitä kyllä Nupen pelityylinkin vuoksi, aika vittumaista tökkimistä. No, ei auta valittaa, makeammalta vaan maistuu voitto. Crosby nousi maaliensa ansiosta piste- ja maalipörssissä toiselle sijalle jomman kumman Sedinin peesiin.

Nupe_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Colorado Avalanche
Sama se on molemmille, jos ottaa lagia. Varmaan naapurit taas meikän netissä :D Noottia menemään.

Mutta joo, Pensselit ottivat maukkaan voiton Rangerseistä, Crosbyn viimeistellessä kaksi häkkiä, Rangersien jäädessä yhteen kurpitsapään tekemään rankkarimaaliin. Jos oli ikävä peli lagituksen myötä, oli se sitä kyllä Nupen pelityylinkin vuoksi, aika vittumaista tökkimistä. No, ei auta valittaa, makeammalta vaan maistuu voitto. Crosby nousi maaliensa ansiosta piste- ja maalipörssissä toiselle sijalle jomman kumman Sedinin peesiin.

No eipä siinä mitään muutakaan pystynyt tekemään kuin tökkiä. Itellä toi pelityyli on vielä melko kikkailu voittoista, joten eipä tosta hyökkäämisestäkään mitään tullut. Oli vaan aika toivotaan toivotaan näpertelyä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy