Golden Ari
Jäsen
Mulla ei taida riittää aikaa tähän turneeeseen, joten jos joku haluaa ottaa mun paikan niin olkaapahan hyvät. Washington Capitals siis vapaana.
Mulla ei taida riittää aikaa tähän turneeeseen, joten jos joku haluaa ottaa mun paikan niin olkaapahan hyvät. Washington Capitals siis vapaana.
detroit on ysiltä linjoilla.
Liiga avattu myös NJD:n osalta, 4-1 tappiolla Nupen NYR:iä vastaan. (Viimeinen tyhjiin)
Esumanin Washingtonia vastaan pelasin tossa. 3-2 voitto. Jos nyt rehellisiä ollaan niin oli aika paska peli molemmilta :D ei jotenkin tuntunut onnistuvan mikään kunnolla ja oli semmosta ihme surffailua. No näitä tulee joskus kun jätkät ei vaan jaksa tehä mistään tai mitään. Mitä mieltä Esuman oli? Siis ihan kiva olit vastustajana ja sillee, mut oltiin kyl mun mielest aika saamattomia paskoja molemmat. :D satuin vaa iskemään helpon rannarin Varlamovin taakse kolmannessa voittomaaliksi. Vedot 10-10, ihan vitun vähän siis. Hyökkäys aika kumminkin molemmilla 6.43 ja 6.48. Veskarit oli molemmat todella paskoja. Kiitos matsista. Toivottavasti kohdataan sitten playoffeissa jos saataisiin molemmat vähän parempi tatsi sinne. Omaan pelaamiseen vaikutti varmaan aikamoinen humalatila, mutta nämähän ovat vain selityksiä :)