Epäilen, että se meinaa toisesta sm-liiga seurasta siirtymistä.
No sitten on Tuomisen kohdalla päässyt vähän lipsahtamaan.
Epäilen, että se meinaa toisesta sm-liiga seurasta siirtymistä.
Toi Kuuselan nimeäminen Kärppien kovimmaksi hankinnaksi ei kyllä minun silmissä pidä paikkaansa. Lehtonen ja Kratena ovat molemmat kovempia hankintoja kuin Kuusela.
Kyllähän kovin siirto on ollut Markkasen, Mikko Lehtosen tai Tuomas Pihlmanin paluu sm-liigaan. Toi Kuuselan nimeäminen Kärppien kovimmaksi hankinnaksi ei kyllä minun silmissä pidä paikkaansa. Lehtonen ja Kratena ovat molemmat kovempia hankintoja kuin Kuusela.
Kuuselan otteita arvosteltiin aikalailla pleijareissa vähän väliä. Oli näkymätön ja tahdoton.. mutta teki ne tärkeimmät maalit :) Kuuselan menestys taitaa olla kiinni sopivan sentterin hankinnasta ja hänen päivän kunnosta melkoisesti.Ihan mielenkiinnosta kyselisin, että millä näytöillä Kratena on Kuuselaa kovempi hankinta? Ei kuitenkaan mitään kovin jäätäviä tehoja ole Kratena paukutellut tuolla Tsekin puolella. Kuusela taasen kertaalleen Sm-liigan toiseksi kovin maaliruisku + pelasi kaiketi ihan mukiinmenevät pleijarit Ruotsissa viime keväänä.
Ihan mielenkiinnosta kyselisin, että millä näytöillä Kratena on Kuuselaa kovempi hankinta? Ei kuitenkaan mitään kovin jäätäviä tehoja ole Kratena paukutellut tuolla Tsekin puolella. Kuusela taasen kertaalleen Sm-liigan toiseksi kovin maaliruisku + pelasi kaiketi ihan mukiinmenevät pleijarit Ruotsissa viime keväänä.
Veikkaan, että Leino saattaa nousta Jokereissa jopa Otakar Janeckyn veroiseksi suosikiksi.
Löytyipäs tämän ketjun alkupuolelta yksi sekopäisimmistä lauseista mitä olen Jatkoajalla nähnyt. Allekirjoituskamaa.
Lisätään listaan Jermun siirto Kärppiin.
Niin, Karalahden siirto Kärppiin voi olla yksi kovimmista, mutta voi olla myös yksi huonoimmista siirroista... Sen aika meille näyttää. Aika 50/50 tilanne...
Niin, Karalahden siirto Kärppiin voi olla yksi kovimmista, mutta voi olla myös yksi huonoimmista siirroista... Sen aika meille näyttää. Aika 50/50 tilanne...
Taidan arvata kuka takatukkainen purkanjauhaja punnitsee tätä asiaa ankarasti juuri tällä hetkellä...Miksi me tänne jotain jäähdyttelijä-kehäraakkia otettaisiin, joka sortuu vieläpä viinaan vähän turhan usein? Toki olisi oiva katsomomagneetti
Olin juuri samaa sanomassa. Luulisi Penankin kaipaavan jonkin sortin holhottavaa kun Jeren päästi menemään.Taidan arvata kuka takatukkainen purkanjauhaja punnitsee tätä asiaa ankarasti juuri tällä hetkellä...
Pitäisin kyllä Jamppa Hurmeen paluuta viime kaudella samalla tasolla.Markkasen tulo Jokerien maalille on ehdottomasti yksi liigan kovimpia siirtoja koko kuluneella vuosituhannella. Kyseessä on kuitenkin parhaassa iässä oleva NHL-veskari. Edelliset lähelläkään yhtä kovat nimet ovat tulleen ison veden takaa SM-liigaan viime työsulkukaudella.