Okei, selvä homma. Mielenkiinnolla katsellaan miten Wiikman (tai joku muu) leiviskänsä perjantaina ja siitä eteenpäin selvittää. Tuskin teillä siis erityistä huolta sitten on sillä rintamalla. Itse en tosiaan Wiikmania kovin korkealla arvosta, mitä olen hänen liigapelejään nähnyt, mutta katsotaan pääseekö kaveri näyttämään, että olen ollut aivan väärässä. Jos siis kunnon testiin joutuu, ja toivottavasti hikoilemaankin joutuu.
Ensinnakin kiitoksia asiallisesta keskustelusta!
Kuten jo muutkin sanoi, niin tosiaan tahan osastoon Ilves ei ole kaatunut. Seka Wiikmannista etta Toskalasta on monella hasardikuva jo ihan sen takia, etta molemmille sattuu varsin nayttavia lapsuksia silloin talloin. Ne sitten nostetaan jalustalle, vaikka molarit olisi torjunut 50 laukausta pelissa hoystettyna muutamalla game saverilla.
Wiikmanin suurin ongelma, ainakin minun mielestani, on se etta han antaa turhan usein ns. tonniripareita. Eli kiekot pomppivat parhaaseen sektoriin torjunnasta. Mielestani Wiikman on kuitenkin saanut tata vahennettya ja onkin ollut talla kaudella molarikolmikosta kaikkein varmin.
Toskala on pelannut myos ihan hyvan kauden, mutta pelasi suuren osan peleistaa alkukaudesta, jolloin koko joukkue oli taydessa kokovartalokipsissa. Tuolloinkin Toskala monena iltana antoi joukkueelle mahdollisuuden voittaa, mutta kun mikaan ei pelissa toiminut niin vaikeetaahan se oli. Alkukauden seurauksena Veskulla onkin aika heikot tilastot.
Aittokallio on paassyt pelaamaan aika vahan, eika hanta taideta tassa sarjassa nahda kentalla kertaakaan. ei ole juurikaan kevaalla paassyt pelaamaan ja kun viimeinkin paasi maalille, niin paasti kolme helppoa maalia, eika ole enaa maalille paassyt.
Paaosin siis tama osasto on kunnossa.