Ketkä viisi ihmistä ottaisit mukaan "autiolle saarelle"?

  • 2 485
  • 40

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Kysymys otsikossa.

"Autio saari" on lainausmerkeissä sen vuoksi, ettei henkilöiden valinnassa tarvitsisi miettiä selviytymistaitoja tms., vaan kuvitellaan, että "autiolla saarella" olisi täysihoito ja henkilöt voisi valita sen perusteella, kenen kanssa olisi mielenkiintoista keskustella. Hassuttelun välttämiseksi tehdään myös sellainen rajaus, että saarella elettäisiin selibaatissa, joten jätetään seksipommit ja -sedät pois. Myös edesmenneet rajataan pois.

Oma listani noin puolen minuutin miettimisen perusteella:

1. Kuningas Charles
2. Volodymyr Zelenskyi
3. Paul McCartney
4. Karl Ove Knausgård
5. Sanna Marin
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
1. Greg Graffin
2. Ismo Lehkonen
3. Tommy Lindgren
4. Kimmo "Onko näin?" Timonen
5. Antti Hartikainen

Kun ei jaksaisi enää keskustella viisaita, niin Kimen kanssa sitten vähän saunomaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
1. Stephen Fry
2. Matt Damon
3. James May
4. Sir David Attenborough
5. Neil deGrasse Tyson
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
1. Greg Graffin
2. Ismo Lehkonen
3. Tommy Lindgren
4. Kimmo "Onko näin?" Timonen
5. Antti Hartikainen

Kun ei jaksaisi enää keskustella viisaita, niin Kimen kanssa sitten vähän saunomaan.

Poikkeuksellisen mielenkiintoinen lista, kolme ensimmäistä on nimittäin sellaisia, joiden kanssa olen ainakin jokusen sanan joskus päässytkin vaihtamaan. Lehkonen ja Timonen tosin saattaisivat saada ennemmin tai myöhemmin jopa sinut ja Lindgrenin kyllästymään jatkuviin lätkämuisteluihinsa.

Listan vika nimi on mulle ihan vieras. Googletuksen jälkeen vaihtoehdot ovat joko tullin entinen ja virkavirheistä tuomittu pääjohtaja, kansallisoopperan kapellimestari tai entinen pesäpallon pelaaja.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Poikkeuksellisen mielenkiintoinen lista, kolme ensimmäistä on nimittäin sellaisia, joiden kanssa olen ainakin jokusen sanan joskus päässytkin vaihtamaan. Lehkonen ja Timonen tosin saattaisivat saada ennemmin tai myöhemmin jopa sinut ja Lindgrenin kyllästymään jatkuviin lätkämuisteluihinsa.

Listan vika nimi on mulle ihan vieras. Googletuksen jälkeen vaihtoehdot ovat joko tullin entinen ja virkavirheistä tuomittu pääjohtaja, kansallisoopperan kapellimestari tai entinen pesäpallon pelaaja.
Graffinin kanssa minäkin oon moikannut joskus, mutta muiden kanssa en ole keskustellut. Se voisi kyllä olla semmoinen, että Kime ja Ika saunassa ja muuten nämä muut. Antti on pesäpallon Hartikainen.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tää on paha nimetä ketään mutta jos viisi pitää valita.

Niin sellainen joka hieroo mua ja sekstaa mun kans (komee mies siis)

Kokki joka tekee saaren tarvikkeista safkaa.

Sitten käsistään taitava kaveri joka osaa nikkaroida kaikkea.

Koomikko pitää olla mukana joten ei tylsää hetkeä.

Ja sitten muiden miesten iloksi joku hyvännäköinen pimu.
 

UnenNukkuja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Aika moni, kunhan on turkulainen
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sisaret @Patarouva ja @UnenNukkuja
Veljet @aurora borealis , @Fiftie ja @Frankie
Kiitos komplimentista!! Todellinen " All Stars" kokoonpano jalkeilla -take my word!! Omalla kohdalla pieni muutos em. kokoonpanoon : AB: n tilalle @WarWas ja ex- Jokeri Boss Matti Virmasen termein sanoisin , että " näillä mennään" kohti reissua otsikolla ; " Minne för livet " !! AB
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mietin hyvin spontaanisti sitä, kenen kanssa olisi mielenkiintoista keskustella, muullahan ei olisi väliä.

Brett Anderson
Dave Grohl
David Crosby
Jarkko Martikainen
Paavo Arhinmäki

Uskon, että noiden kanssa saisin hyvin juttua aikaiseksi niistä aiheista, jotka minua kiinnostavat. Musiikista puhuttaisiin luonnollisesti paljon, koska mikäs nyt on tärkeämpää. Brett Andersonin kanssa puhuttaisiin tietysti brittipopista ja kaikesta siihen liittyvästä, Grohlin kanssa grungesta ja Crosbyn kanssa taas 60-luvusta. Martikaisen kanssa voisi puhua varmaan lähes mistä tahansa, ja Arhiksen kanssa voisi puhua urheilusta ja kannattajakulttuurista. Ja mistäs sitä tietää, mistä itse kukin innostuisi puhumaan. Luulen, että näiden herrojen kanssa ei hiljaista hetkeä tulisi.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Lasse Kukkonen
Sauli Niinistö
Jens Stoltenberg
Barack Obama

--Yläpuolella olevien kanssa voi halutessaa jutella/kuunnella asiakeskustelua--

Sami Lopakka, voidaan juoda hiljaa kaljaa/lonkeroa ja nauttia vaikka auringonlaskusta, eikä kumpaakaan haittaa toisen hiljaisuus.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hassuttelun välttämiseksi tehdään myös sellainen rajaus, että saarella elettäisiin selibaatissa, joten jätetään seksipommit ja -sedät pois.
Vittu, mää jo ruutupaperille tein jos jonninmoisia suunnitelmia ja raapustuksia. Laskin erinäisiä tulokulmia ja mahdollisuuksia. Googletin ja miätin. Sitten luin avausviästin uudestaan, ja erityisesti lainatun kohdan.

Totesin sitte että aaawww, fuck. Pitäkää tunkkinne.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Donald Trump
Vladimir Putin
Manu Juhani Tamminen
Rene Fasel
Margot Robbie

Nuo 2 ensimmäistä sen takia että olisivat poissa pahanteosta kun joutuisivat autiolle saarelle eristyksiin muusta maailmasta. Seuraavat 2 koska heillä olisi aikaa autiolla saarella selvitellä kahdenkeskisiä välejään, ja sitä voisi olla viihdyttävää seurata. Ja lopuksi tietysti Margot, jonka uskoisin havaitsevan hyvin nopeasti että minun kanssani on paljon mukavampi keskustella kuin noiden muiden setien, ja tämä aikamme saarella voisikin olla alku jollekin kauniille.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Manu Juhani Tamminen
Manu ei kauaa jaksaisi teidän kanssanne keskustella, hän lähtisi luomaan saarelle buumia ja nostamaan saaren joukkuetta liigaan. Kohta olisi häkki täynnä ja maailmanluokan huippujoukkue saarella.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
1. Stephen Fry
2. Matt Damon
3. James May
4. Sir David Attenborough
5. Neil deGrasse Tyson
Stephen Fry on tavallaan yleisnero, joka tietää paljon historiasta, kulttuurista ja ilmeisesti myös kielistä. Lisäksi hän vaikuttaa olevan rauhallinen ihminen, mikä on tärkeä ominaisuus ainakin minulle.
Matt Damon on toinen fiksu näyttelijä tässä porukassa ja käsittääkseni myös taitava rakentamaan erilaisia asioita. Hänen ja Fryn kanssa voi keskustella elokuvista ja sarjoista pitkälle yöhön.
James May eli Captain Slow on autoihin erikoistunut heppu, joka tosin tietää myös musiikista, hyvästä ruoasta ja kulttuurista varsin paljon.
Sir David Attenboroughin kanssa syntyisi todella paljon keskustelua saaren eläimistöstä ja kasvistosta. Hän myös osaisi kertoa kaikista muistakin luomakunnan elävistä olennoista omalla helposti ymmärrettävällä tavallaan.
Tysonin kanssa voisi sitten aamuyön tunteina pohtia elämän suuria kysymyksiä viskilasin ääressä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Paavo Väyrynen
Juhani Tamminen
Aleksi Valavuori
Jari Sarasvuo
Tapani Kansa
Tämä on kyllä kova jengi. Ainakaan narsisteja ei puutu kokoonpanosta. Kirkkaimpia helmiä olisivat luultavasti Tapani Kansan dramaattiset suuttumiset. Tuohon kun vielä Timo T.A. Mikkosen saisi, mutta Timo on valitettavasti manan majoilla. Mutta tämä jengi olisi oikeasti mahtavaa nähdä yhdessä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös