Mielestäni kolmella ketjulla SKA:ta vastaan on mahdollisuus pärjätä paremmin kuin neljällä ketjulla, joista yksi on täytetty a-junnuilla.Kolmella ketjulla lähteminen SKA:ta tai mitä tahansa KHL jengiä vastaan on itsemurhaa.
Mielestäni kolmella ketjulla SKA:ta vastaan on mahdollisuus pärjätä paremmin kuin neljällä ketjulla, joista yksi on täytetty a-junnuilla.
Ja yksittäisestä pelistä nimenomaan puhuinkin. Muutoin samoilla linjoilla. Tosin vaikka tänään ovatkin kokoonpanossa, niin tuskin kovin montaa minuuttia saavat peliaikaa.Ehkä yksittäisen pelin osalta, mutta tässä pitää ajatella myös koko kautta, jos kolmella mentäisiin todennäköisyys lisäloukkaantumisiin kasvaisi pelaajien ylikuormittumisen vuoksi. Lisäksi ja melko saletisti myös joukkueen liike alkaisi hiipumaan pelin edetessä.
Juuri näin, rohkeasti vain Toddia Kuldan pariksi. Herra 47 teki eilen sellaisia virheitä molemmissa päissä, että ihan heikotti.Olenko mä ainoa kenen mielestä Toddin pitäisi olla vakiokokoonpanossa etenkin 2. YV:ssä Lajusen paikalla? Voihan Toddia roikuttaa nelosen laidassa tasakentällisin, ei siinä etteikö pääpiirteittäin näyttäisi siinäkin duunissa vahvuuksiaan mutta jotenkin tämä kakkosyv tuntuu jäävän "yksinkertaisuuteen" kokonaisuudessaan. Eli mä ainakin itse kaipaisin Toddia kyseiseen hommaan, vieköön sitten Lajusen tai muun paikan. Kokeilisin, siis näkisin mieluusti useammin kuin kerran kauteen loukkaantumisien pakottamana.
Olenko mä ainoa kenen mielestä Toddin pitäisi olla vakiokokoonpanossa etenkin 2. YV:ssä Lajusen paikalla?
Olenko mä ainoa kenen mielestä Toddin pitäisi olla vakiokokoonpanossa etenkin 2. YV:ssä Lajusen paikalla? Voihan Toddia roikuttaa nelosen laidassa tasakentällisin, ei siinä etteikö pääpiirteittäin näyttäisi siinäkin duunissa vahvuuksiaan mutta jotenkin tämä kakkosyv tuntuu jäävän "yksinkertaisuuteen" kokonaisuudessaan. Eli mä ainakin itse kaipaisin Toddia kyseiseen hommaan, vieköön sitten Lajusen tai muun paikan. Kokeilisin, siis näkisin mieluusti useammin kuin kerran kauteen loukkaantumisien pakottamana.
Sen verran on Lajusta puolustettava että nimenomaan sinne ylivoimapelin Villellä on jotain annettavaa, jos johonkin. Lajunen teki muunmuassa 6 ylivoimamaalia runkosarjassa, joka oli kolmanneksi eniten kaikista Jokeripelaajista. Loppukaudesta vielä kun alkoi löytyä Aaltosen kanssa kakkosyv:ssä hyvää kemiaa nousi myös tuo toinen yv koostumus todelliseksi uhaksi. Alkukaudesta Lajunen oli kyllä surkea myös ylivoimalla.
Kysytäänkin näin päin; mitä sellaista Todd toisi ylivoimalle mitä Lajunen ei pysty tarjoamaan? Minä en keksi ensimmäistäkään syytä korvata Lajusta Toddilla.
Joo, kieltämättä Lajusella on ollut hyvät hetkensä ylivoimalla. Harmittavasti ainakin minun mielestä ne hyvät hetket jää turhan vähiin.
Todd olisi mielestäni parempi valinta esimerkiksi laukauksien tarkkuudessa ja muutenkin olen jo pitkään haikaillut Toddia ihan vakiokokoonpanoon, kun tuntunut pitkään pelaavan varsin hyvin niin hyökkääjänä kuin myös pakkina. Lajuselta sen sijaan tuntuu tasaisuus puuttuvan.
Toddista voisi olla kyllä hyötyä esim. kiekon alueelle tuonnissa ja sen rauhoittamisessa siellä, mutta kyllä Jokerien rosterista vain löytyy parempia miehiä kaikkeen muuhun mitä ylivoimapelaaminen vaatii.Varsinaiseen kysymykseen jo vastasin tämän viestin alkuun eli mielestäni Todd pelaa paremmin, ja kyllä Toddin käsille ja pelisilmälle yv:lläkin paikka sopisi.
Olenko mä ainoa kenen mielestä Toddin pitäisi olla vakiokokoonpanossa etenkin 2. YV:ssä Lajusen paikalla? Voihan Toddia roikuttaa nelosen laidassa tasakentällisin, ei siinä etteikö pääpiirteittäin näyttäisi siinäkin duunissa vahvuuksiaan mutta jotenkin tämä kakkosyv tuntuu jäävän "yksinkertaisuuteen" kokonaisuudessaan. Eli mä ainakin itse kaipaisin Toddia kyseiseen hommaan, vieköön sitten Lajusen tai muun paikan. Kokeilisin, siis näkisin mieluusti useammin kuin kerran kauteen loukkaantumisien pakottamana.
Talajan tilanne on huono homma, koska nyt Kennedyä ei ehkä voidakaan penkittää. Laittaisin kolme alinta näin:
Pelletier - Sallinen - Aaltonen
Jormakka - Kapanen - Hagman
Rita - Wirtanen - Mäki
Joo ja ei. Pleijareissa tarvitaan mahdollisimman grindaava nelonen, johon Todd ei mielestäni sovellu. Mieluummin harkitsisin Toddia seuraavaan himapeliin pakistoon.Unohdat Toddin!
Puhut totta, mutta tiedossa että Erkka haluaa pelata Känädää. Mieluummin Todd kokoonpanossa kuin Rita(valitettavasti)/Kennedy.Joo ja ei. Pleijareissa tarvitaan mahdollisimman grindaava nelonen, johon Todd ei mielestäni sovellu. Mieluummin harkitsisin Toddia seuraavaan himapeliin pakistoon.
Annan Ridalle mahdollisuuden, mutta Toddia voisi myös kokeilla. Olisi myös turvallisempaa, jos kokoonpanossa olisi ns ylimääräinen puolustaja vai voiko Sneckin ilmoittaa ikänsä puolesta kokoonpanoon Mäkisen tapaan?Rita - Wirtanen - Mäki