powerplaymaker
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Jokerit, Detroit Red Wings
Mukavaa sekä mielenkiintoista lukea nimimerkkien näkemyksiä huhuissa/toiveissa pyörivistä enskauden mahdollisista Jokeri-pelaajista.
Itse suht tuoreena Jatkoajan-kirjoittajana ajattelin uskaltautua heittämään myös oman näkemykseni tähän keskusteluun..
Maalivahtiosasto: Vahvistuu satavarmasti, huhujen mukaan Jokereilla on Jäniksen lisäksi toinenkin maalivahti.
Puolustus: Jos kovasti huhutut ( Pudas ja Friman) tulevat ryhmään mukaan, niin yksi palanen pakistoon heidän lisäksi tarvitaan ja oma ( ainoa) vaihtoehtoni on Sami Lepistö! Jos nämä "toiveet" toteutuu, niin lähtökohdat kauteen mielestäni ihan hyvät.
Hyökkäys: Itse uskon että tämä sektori vahvistuu ilman muuta, oikeastaan vain Reginin ja Oksasen pelillinen panos vaatii paikkaajat ( Schroeder ja Pakarinen) ja jos nämä kaksi herraa saapuvat, niin tämän jälkeen kaikki onkin pelkkää plussaa (lue. Kontiolan, Moseksen ja M.Niemen pelillinen anti viime kaudella).
Eli, summa summarum. Kyllä mä uskon että Jokereilla on kilpailukykyinen nippu ensi kauteen lähdettäessä.
Se mihin se sitten riittää jää nähtäväksi..
Ps. Leppä jos luet tämän, teethän jatkosopimuksen, kiitos!
Pakisto tosiaan vaikuttaa nyt valmiilta, yhtä palasta lukuunottamatta. Friman tullee, ja jos muistain oikein, niin Kurri tai Vuorinen sen jo taisi vähintään epäsuorasti sanoakkin. Sen lisäksi tämä mainuttu ruotsalainen paikkaa Lehtosen jättämää aukkoa. Tästä löytyy vedenpitävää tietoa.
Hienoa, että saadaan molempiin kärkipareihin rightin pakki, ellei sitten jostain syystä Grantilla ja Pudaksella klikkaa niin hyvin yhteen, että laittavat samaan pariin luutimaan.
Jää sitten nähtäväksi mikä on varasuunnitelma sille, jos Lepistö ei jatka. Jos päätös venyy pitkälle loppukesään, niin voi tulla kiire paikata tuota aukkoa. Toki Skeletor - Kivistö pakkiparissa on playoffien perusteella hyvää potentiaalia. Ehkä sillä ja Erosen pienellä parannuksella tuota voidaan ainakin vähän paikata.
Mico Luoto saanee ainakin alkukaudesta näytönpaikkaa ylhäällä 7. pakkina. Jännä nähdä hommataanko hyökkäykseen/pakistoon vielä joku toinen mitat täyttävä nuori, jotta täyden kokoonpanon peluuttaminen olisi realistista lähes joka pelissä. Vai pystyykö esim. Hirvonen nousemaan tuohon omasta takaa?