Olen yllättänyt, että Flint ei näe tota ketjun kokonaisuutta ja aliarvostaa räikeästi Hardtin panosta tossa ketjussa. Filppula & Eaves kaksikkokin olivat aina ihan ripulia, kun Hardt oli loukkaantuneena sivussa.
Hardtin yksi tärkeimmistä ominaisuuksista minun mielestäni on se, että vaikka mies ei omaakkaan mitään maailman pehmeimpiä käsiä niin miehellä on yllättävän hyvä peliäly, joka mahdollistaa sen, että mies kykenee antamaan sen ratkaisevan oivalta syötön. On pelaajan rankkaa aliarviointia sanoa häntä pelkäksi rymistelijäksi.
Lahti & Hardt vertailun voisin tiivistää, vaikka näin.
Parempi maalintekijä Lahti
Parempi kiekoton pelaaminen Hardt
Parempi peliäly Hardt
Kulmapelaaminen tasuri
Lisäksi Hardtin paikkaa ykkösketjussa puoltaa sekin, että Lahti & Teräväinen ei ole koskaan oikein toiminut.
Hardtin yksi tärkeimmistä ominaisuuksista minun mielestäni on se, että vaikka mies ei omaakkaan mitään maailman pehmeimpiä käsiä niin miehellä on yllättävän hyvä peliäly, joka mahdollistaa sen, että mies kykenee antamaan sen ratkaisevan oivalta syötön. On pelaajan rankkaa aliarviointia sanoa häntä pelkäksi rymistelijäksi.
Lahti & Hardt vertailun voisin tiivistää, vaikka näin.
Parempi maalintekijä Lahti
Parempi kiekoton pelaaminen Hardt
Parempi peliäly Hardt
Kulmapelaaminen tasuri
Lisäksi Hardtin paikkaa ykkösketjussa puoltaa sekin, että Lahti & Teräväinen ei ole koskaan oikein toiminut.