Ketjuttelua ja peluutusta

  • 62 733
  • 348

Illuminatus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Taito
Tökö kirjoitti:
Valtonen - Pakaslahti - Filppula
Virta - Santala - Dahlman
Beaudoin - Mapletoft - Varis
Kuusisto - Niinimäki - Koivisto

Laskinpa ajankuluksi tuon hyökkäyksen keskipainon jatkoajan ilmoittamien tietojen mukaan: 92kg!

Vaihtuiko meidän kädetön ja löysäilevä lauma kahdessa päivässä taitavaksi ja fyysiseksi. Siltä ainakin tuntuu. Voi olla, että todellisuus on toinen. Mutta hyvältähän toi rosteri näyttää, helvetin hyvältä (hienosäätö: Varis <-> Filppula). Kyllä tässä huomista odottaa innolla.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Illuminatus kirjoitti:
Mutta hyvältähän toi rosteri näyttää, helvetin hyvältä

Rosteri on mestariainesta. Jokereiden suurin kysymys kuitenkin tällä hetkellä on se, onko Hjallis tehnyt Wadesta periaatepäätöksen, jonka mukaan valmentajaa ei vaihdeta missään tapauksessa, vai kutsutaanko Ara apuun viimeistään maajoukkuetauolla, jos peli ei vielä silloinkaan kulje. Itse en usko Jokerien voittavan Waden johdolla, mutta pätevämmät kaverit luultavasti veisivät tuon nipun tappiin asti.
 

Master Chief

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Manchester United, Denny Crane
Ylivoimalla voisi kasata sellaisenkin erikoisvitjan kuin Santala-Beaudoin- Harkins ja pakeiksi Lepistö -Martikainen. Beduiini maalin eteen, Santala ja Harkins ruokkimaan pakkeja tai laukomaan itse (Harkinsin tapauksessa syöttämään vielä yhden kerran).
 
Viimeksi muokattu:

Jeffrey

Jäsen
Master Chief kirjoitti:
Ylivoimalla voisi kasata sellaisenkin erikoisvitjan kuin Santala-Beaudoin- Harkins ja pakeiksi Lepistö -Martikainen. Beduiini maalin eteen, Santala ja Harkins ruokkimaan pakkeja tai kaukomaan itse (Harkinsin tapauksessa syöttämään vielä yhden kerran).

Itse olen atatellut yv:een kenttää Beduiini, Kuki, Santala, Harkins ja Lepistö. Antakaas kun selitän. Eli Kuki ja Beduiini häslää vastustajan maalin edessä niin paljon kun ikinä kerkeää, Santala ja Harkins pelaa sivuilla ns. ringette viivan kohdalla pyörittää peliä ja ruokkii Lepistöä joka on yksin pakkina ja keskellä sinistä viivaa. Jos Lepistö saisi vielä sellaisen vedon aikaan joka menisi Kukin ja Beduiinin ohi/läpi ja maalia kohti, niin voisiko joku maalivahti sitä vetoa enää nähdä? Juu...
 

Sim0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
Master Chief kirjoitti:
Ylivoimalla voisi kasata sellaisenkin erikoisvitjan kuin Santala-Beaudoin- Harkins ja pakeiksi Lepistö -Martikainen. Beduiini maalin eteen, Santala ja Harkins ruokkimaan pakkeja tai laukomaan itse (Harkinsin tapauksessa syöttämään vielä yhden kerran).

Kuullostaa erittäin hyvältä. Itse asiassa täsmälleen sama kenttä tuli itsekin väsättyä. Vai kuinka Illuminatus?

Tuo Jeffreyn versio kuullostaa myös mainiolta. Itse asiassa olen aikaisemminkin miettinyt, miksi Kukia ei pidetä nimenomaan maskimiehenä yv:llä. Jokereiden kokoonpanossa kun noita järkäleitä ei hirveästi näy..
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jeffrey kirjoitti:
Itse olen atatellut yv:een kenttää Beduiini, Kuki, Santala, Harkins ja Lepistö. Antakaas kun selitän. Eli Kuki ja Beduiini häslää vastustajan maalin edessä niin paljon kun ikinä kerkeää, Santala ja Harkins pelaa sivuilla ns. ringette viivan kohdalla pyörittää peliä ja ruokkii Lepistöä joka on yksin pakkina ja keskellä sinistä viivaa. Jos Lepistö saisi vielä sellaisen vedon aikaan joka menisi Kukin ja Beduiinin ohi/läpi ja maalia kohti, niin voisiko joku maalivahti sitä vetoa enää nähdä? Juu...

Ja sitten kun vastustaja saa kiekon niin omissa soi, ei mitään raketteja tuossa kentässä!

Liian riskialtis hahmotelma sanon ma!
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Ohmi kirjoitti:
Rosteri on mestariainesta. Jokereiden suurin kysymys kuitenkin tällä hetkellä on se, onko Hjallis tehnyt Wadesta periaatepäätöksen, jonka mukaan valmentajaa ei vaihdeta missään tapauksessa, vai kutsutaanko Ara apuun viimeistään maajoukkuetauolla, jos peli ei vielä silloinkaan kulje. Itse en usko Jokerien voittavan Waden johdolla, mutta pätevämmät kaverit luultavasti veisivät tuon nipun tappiin asti.


Tuolla rosterilla kaikki muu kuin mestaruus on täydellinen epäonnistuminen. Valitettavasti Waden ollessa puikoissa se on enemmän kuin todennäköistä. Jos peli ei muutu ens viikon loppuun mennessä paremmaksi niin Wade helvettiin ja joku osaava tilalle, muuten annetaan liikaa löysää vastustajille.
 

flintstone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit&DT, V.Lehikoinen, Bellie, Kadi, Käpä<3
Brunberg kirjoitti:
Tuolla rosterilla kaikki muu kuin mestaruus on täydellinen epäonnistuminen.

Kyllä Bluesin ja pohjoisen miljoonapilkin rosterit on ihan samalla viivalla, eikä Tapparallakaan huono joukkue ole. Kaikki nämä neljä (siis Jokerit mukaanluettuna) ei vain voi yhtä aikaa voittaa mestaruutta. Toki saahan sitä tuolla tavalla kärjistettynä hieman kärkevämmän mielipiteen esille.
 

Brunberg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kyynärpäätaklaus
Tokihan se on vaan mun mielipide. Ehkä siellä ilmalassa ollaan tyytyväisiä sitten vaikka neljänteen tilaan mutta kyllä se vaan raakaa matikkaa on, että ilman mestaruutta taitaa tulla raskaat tappiot tästä kaudesta. Sen verran on rahaa palanut.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Ohmi kirjoitti:
Rosteri on mestariainesta. Jokereiden suurin kysymys kuitenkin tällä hetkellä on se, onko Hjallis tehnyt Wadesta periaatepäätöksen, jonka mukaan valmentajaa ei vaihdeta missään tapauksessa, vai kutsutaanko Ara apuun viimeistään maajoukkuetauolla, jos peli ei vielä silloinkaan kulje.
Muistelen Aran kommentoineen Jokeri-kuviotaan jossain haastatteluissa, että hänen voimassa olevat sopimuksensa estävät häntä toimimasta minkään liigaporukan valmentajana.
 

eh

Jäsen
Suosikkijoukkue
Frank Turner Hockey Club
Joitakin huomioita tämän illan matsin perusteella:

- Tomek ei sovi Santalan ja Virran ketjuun. Kaksi viimeksimainittua alkoivat löytää jo yhteistäkin säveltä, mutta Tomek ei a) saa edelleenkään paikoista sisään ja b) ymmärrä ketjukaverien aivoituksia. Dahlmania sopisi kokeilla tässä koostumuksessa.

- Filppulalle täytyy löytyä paikka ylivoimakentällisissä. Pakaslahden johtama kakkos-yv oli täysin avuton tänään, eikä siinä ykkösessäkään kehumista ollut. Vaikka sitten koko Mapletoftin ketju sinne yyveelle, Beaudoin maskiin, Filppula ja Mapletoft pyörittämään, Martikainen ja Kalteva (on sillä hyvä veto, vaikka muuten liiga onkin näköjään väärä taso) viivaan.
 

Filosofem

Jäsen
eh kirjoitti:
Joitakin huomioita tämän illan matsin perusteella:

Erittäin hyviä huomioita todellakin. Ilari Filppulalla on helvetin taitavat kädet ja sopivasti itsekkyyttä, sekä kaivattua taisteluasennetta. Itsekin viimeistään tänään kävin ihmettelemään, että minkä takia jätkä ei pelaa ylivoimassa. Mars sinne.

Komppaan sinua hieman lisää (mitäs lauot niin osuvia), että Santalan ketjuun pitäisi saada lisää nopeutta ja ehkä (maalinteko)taitoakin. Dahlman olisi oiva ratkaisu, mutta miksi ei samantien meidän edelläpuhuttu kultapottammekin. Muutenkin kolmosketjuksi voisi rakentaa Valtonen-Pakaslahti-Varis ja antaa näiden ykköseen ja kakkoseen jäävien ukkojen hoitaa ylivoimat. Olipa ikävästi sanottu (riitelen näemmä itseni kanssa), sillä Tome, Paka ja Pete ovat kaikki olleet Jokereissa ylivoimallakin luottomiehiä, mutta nyt vain tuntuu, että peli kulkisi muilla jätkillä yv:llä paremmin.

Vaikka voitto nyt IFK vastaan tulikin, niin silti toivon, että Wade tekee lauantain peliä varten tarvittavaa hienosäätöä näissä koostumuksissa ja peluutuksissa. Toivottavasti Kantee ja Kuki myös tervehtyvät, niin saadaan Jalkanen ja Niinimäki pois säheltämästä. Jälkimmäinen jamppa on kyllä tälle joukkueelle vaikea tapaus.
 

Sim0n

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Tottenham
niinimäki oli tänään hyvä. viimeisissä peleissään mies ei ole ollut sama veltto paska kuin alkukaudella, ja on jopa alkanut taistelemaan!!! antaa vielä muutaman hetken kokeilla..
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Peliaikoja HIFK -ottelusta. www.sm-liiga.fi

Norton, Brad 16.52 min (5.28, 5.50, 5.34)
Jalkanen, Samuli 14.12 min (3.48, 5.14, 5.10)
Kalteva, Mikko 10.43 min (6.11, 3.05, 1.27)
Virta, Tony 17.49 min (5.50, 4.40, 7.19)
Valtonen, Tomek 18.39 min (5.20, 6.20, 6.59)
Kankaanperä, Markus 22.28 min (6.54, 8.04, 7.30)
Niinimäki, Jesse 6.58 min (3.13, 2.37, 1.08)
Koivisto, Arto 8.38 min (3.13, 3.44, 1.41)
Dahlman, Toni 12.28 min (3.57, 3.40, 4.51)
Filppula, Ilari 13.15 min (5.08, 3.14, 4.53)
Pakaslahti, Petri 16.59 min (5.20, 6.59, 4.40)
Santala, Tommi 17.23 min (5.52, 4.05, 7.26)
Varis, Petri 14.42 min (4.07, 5.47, 4.48)
Martikainen, Kari 19.33 min (6.45, 5.17, 7.31)
Latvala, Jan 14.48 min (5.11, 5.12, 4.25)
Mapletoft, Justin 18.07 min (5.35, 6.04, 6.28)
Lepistö, Sami 21.20 min (5.44, 7.01, 8.35)
Beaudoin, Eric 16.38 min (5.35, 4.50, 6.13)
Kuusisto, Teemu 6.49 min (3.13, 2.30, 1.06)

Kokonaispeliaika, jonka perässä vielä jaoteltuna peliaika erittäin.

Huomioita.

- Norton sai vastuuta jo heti ensimmäisessä pelissä paljon.
- Jalkanen pelaa käsittämättömiä minuuttimääriä.
- Kalteva ei enää paljoakaan kolmannessa erässä pelannut.
- Kankaanperä on ykköspakki tällä hetkellä.
- Niinimäki on saanut vastuuta enemmän.
- Filppula pelaa vieläkin erittäin vähän. Tosin parempaan suuntaan menossa.
- Variksen peliaika on selvästi vähentynyt.
 
Viimeksi muokattu:

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
niin

kun Jokerit saa alivoiman niin kysynkin miksi kentällä on lähes heti Samuli Jalkanen.Sen jälkeen vastustaja saakin 5/4 sijaan 5/3 kun "Klappinen tulee boksiin". 1 Syy siihen miksi Samuli Jokereissa pelaa on kuulemma se että kaveri omaa loistavan harjoitus motivaation.

Kaveri pelaa aivan väärässä sarjassa ja kun Kantee palaa toivottavasti Jalkanen on sen jälkeen Vantaalla tai jossain muualla kuin Jokeri paidassa.
 

profiler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
eh kirjoitti:
Joitakin huomioita tämän illan matsin perusteella:

- Tomek ei sovi Santalan ja Virran ketjuun. Kaksi viimeksimainittua alkoivat löytää jo yhteistäkin säveltä, mutta Tomek ei a) saa edelleenkään paikoista sisään ja b) ymmärrä ketjukaverien aivoituksia. Dahlmania sopisi kokeilla tässä koostumuksessa.

Enemmän a) - ja silti kaksipiippuinen juttu. Canalin keräämistä laukaisukartoista näki perusteen sille, miksi Tomek tuohon ketjuu sopii. Pelin aikana 6 laukausta, joista kaikki alle kolme metriä maalista ja suurin osa vielä aivan keskeltä. Eli toisin sanoen Tomek menee sinne mistä maalit tehdään ja tässä ketjussa sinne tulee syöttöjä - vrt. Luttinen IFK:n ykkösessä. Toisaalta, kuten tuossa a)-kohdassa mainitaan, Tomek ei saa kiekkoa noista paikoista sisään, joten vaikea paikka.

Dahlman voisi tuoda tuohon hieman jalkoja ja käsiä, mutta pakottaisi samalla ketjua muuttamaan peliään vähemmän suoraviivaiseksi. Filppula puolestaan voisi täydentää tuosta ketjusta todellisen kiekonhallintaan perustuvan klip-klap maaleja tekevän ykkösen, mutta veisikö se viimeisenkin mahdollisuuden saada tehoja muista kentistä. Tällä hetkellä Ilari on joukkueen dominoivin pelaaja ja kantaa tuota Mapletoftin ketjua, jossa ketjukavereille jää tehtäväksi hakeutua maalille (kokoa ja röyhkeyttä löytyy, joten onnistuu) ja laukaisupaikkoihin (laukaus on, muttei vielä nopeutta, joten tämä on jäänyt vähemmälle) Virta, Valtonen eikä kukaan muukaan taitaisi tuohon tällä hetkellä pystyä. Tämä ketju voisi tällaisenään ottaa kakkos-yv vastuun kankea"hko"lta Pakaslahden kentältä. Eli Ilari voisi toistaa veljensä tempun viime kaudelta.

Aamun ajatus: Ei ihmekään, etteivät pääkaupungin ylpeydet ole vielä menestyneet. Viime kauden JYP:n kolmosketjulaiset kantavat kultakypäriä kummankin puolin Auroraa...
 
Viimeksi muokattu:

liigajyrä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsinki Warriors
Niin

ehdottomasti Dahlman -Santala - Virta ketju kasaan. Dallan ja Pakan homma ei vain toimi se on jo nähty. Tommi ja Dalla pelailivat hyvällä menestyksellä aikoinaan Jokerien a-junnuissa jolloin homma toimi mutta nyt herätys ja ketju kasaan taakse pakeiksi Kanki ja Lepistö
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
liigajyrä kirjoitti:
Jokerit saa alivoiman niin kysynkin miksi kentällä on lähes heti Samuli Jalkanen.Sen jälkeen vastustaja saakin 5/4 sijaan 5/3 kun "Klappinen tulee boksiin".

Tämä on tosiaan ihme touhua ja rupeaa kohta vituttamaan Immosen peluutus, jos sama touhu Jalkasen kanssa jatkuu Nortin tulon jälkeenkin. Wadehan itse totesi ihan miehekkäästi aikanaan, että lopeti uransa koska hänen fysiikkansa ei mielestään riittänyt enää pelaamaan puolustavan pakin peliä huipputasolla. (viitaten ilm. kasvaviin pelaajiin).

Jalkasen ylikäyttö on jo pahempi riesa kuin Summasen fetismi Marko Kauppisen ja Ilkka Mikkolan kanssa.

edit. Niin ja tunnollisen treenauksen ohella Waden AV-luotto Jalkaseen on varmaan seurausta tilastollisesti Waden mielestä hyvin toimineesta alivoimapelistä. En nyt sentään toivo vastustajan tekevän YV-häkkejä, jotta Samulin seikkailut loppuisivat, mutta hirvittää silti.
 
Viimeksi muokattu:

kaksoismetro

Jäsen
Suosikkijoukkue
Virmasen herrasväki
Panzerfaust kirjoitti:
rupeaa kohta vituttamaan Immosen peluutus, jos sama touhu Jalkasen kanssa jatkuu Nortin tulon jälkeenkin.

Wade toki pitää Jalkasesta, siitä osoituksena jatko tälle kaudelle, mikä ei sinällään ollut huono ratkaisu, sillä Jalkanenhan oli ideaalitilanteessa vasta seitsemäs/kahdeksas puolustaja, nyt kahdeksas/yhdeksäs. Tuskin tuolle paikalle saa kovin paljon Jalkasta parempaa pelaajaa (kokonaisuutena). Joka tapauksessa Samuli on jokeriutensa ja työmoraalinsa vuoksi hyvä varumees joukkueen kannalta. Silti täytyy todeta, mitä päävalmentaja itse eilen jälleen kerran sanoi: Surenkin peluuttaa puolustajia.

Mitä ketjuihin tulee, niin Mapletoftin ketju näyttää tällä hetkellä ihan hyvältä. Voisi tuon ketjun peliä muutaman ottelun katsella ennen kuin taas tehdään muutoksia. Ilari Filppulaa pitää kuitenkin peluuttaa ylivoimassa tavalla tai toisella, joko tuossa ketjussa tai sitten erikoiskentällisessä. Dahlmania sen sijaan voisi tosiaan kokeilla Santalan ketjussa, sillä se nähtiin jo viime kaudella, ettei maaleja Pakkaspetrin viereltä tullut.
 

Panzerfaust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Die Endlösung...für alle Probleme
kaksoismetro kirjoitti:
Silti täytyy todeta, mitä päävalmentaja itse eilen jälleen kerran sanoi: Surenkin peluuttaa puolustajia.

Näinhän se nykyään meneekin ja lisää vain entisestään ihmettelyä, jos Vepu jatkaa samuliklubissa.
 
AV-ketjut tähän muottiin:

1. Mapletoft - Beaudoin
Lepistö - Kankaanperä

2. Pakaslahti - Valtonen
Martikainen - Norton

YV pyörimään näillä:

1. Valtonen - Santala - Dahlman
Martikainen - Lepistö

2. Beaudoin - Niinimäki - Filppula
Kankaanperä - Norton (kai se nortti lämätä osaa?)

Olé! edit. lisätään nyt vielä, että Kuusisto ei 7 minuutin peliajalla nelosessa kehity. Kuusisto Pelicansin ykkös- kakkosketjun laitaan ja Jokereissa Kuusiston paikalle nuori mies tyylin Römpötti/Uronen.
 

pappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ketjukoostumukset

Itse kokeilisin seuraavia ketjukoostumuksia:
Hyökkäys
Filppula- Santala- Dahlman
Santala tarvitsee nopeat laiturit joten Ilarin paikka olisi tässä ketjussa
Beaudoin-Mapletoft- Virta
Kanukit ehdottomasti samaan ketjuun.Virtaa voisi kokeilla tässä ketjussa
Varis- Pakaslahti- Valtonen
Kuusisto- Niinimäki- Koivisto
Tämä ketju loi eilen ainakin Tv:n kuvan perusteella hyvin painetta HiFK:n päätyyn.
Pakit
Norton- Martikainen
Lepistö- Kankaanperä
Jalkanen( Kantee)- Kalteva

Ylivoimasssa en peluuttaisi Varista vaan seuraavat koostumukset voisivat toimia.
Dahlman-Santala-Filppula( Beaudoin)
Lepistö- Martikainen
Beaudoin ( Filppula )- Mapletoft- Virta
Kankaanperä- Kantee ( Norton)

Ketju koostumuksista olen jättänyt Jantusen ja muut loukkaantuneet pois.
 

JokeriJoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Montreal Canadiens
pappi kirjoitti:
Itse kokeilisin seuraavia ketjukoostumuksia:
Hyökkäys
Filppula- Santala- Dahlman
Santala tarvitsee nopeat laiturit joten Ilarin paikka olisi tässä ketjussa
Beaudoin-Mapletoft- Virta
Kanukit ehdottomasti samaan ketjuun.Virtaa voisi kokeilla tässä ketjussa
Varis- Pakaslahti- Valtonen
Kuusisto- Niinimäki- Koivisto
Tämä ketju loi eilen ainakin Tv:n kuvan perusteella hyvin painetta HiFK:n päätyyn.

Itse olen suhteellisen samoilla linjoilla. Tosin Mapletoft on minun tämän kauden nähtyjen otteella edelleen mielestäni potentiaalinen sentteri, joten antaisin hänen jatkaa Ilarin kanssa.

Virta-Santala-Dahlman
Santala-Dahlman kaksikko on kuulemma tosiaan pelannut hyvin yhteen jo A-junnuissa ja jonkinlainen (helvetin)hatara mielikuva on siitä, että jossain pelissä 2000-luvun alussa oli koossa ketju Rita-Santala-Dahlman, joka värkkäsi yhden maalin kyseisessä TV-pelissä. Jäänyt vain mieleen... Jantusen tullessa kehiin siirtäisin Tonyn tästä kolmoseen, miehestä on jäänyt tälläinen "löysä paska" mielikuva, mutta saa toistaiseksi jatkaa ykkösessä.

Filppula-Mapletoft-Beduiini
Mapletoftillakin vähän tuota taitoa on, vaikka ei mikään supertaitava mailavirtuoosi olekaan. Sen lisäksi olen huomannut, että hänellä on tarvittava pelisilmä SM-liigaan antamaan Filppulalle syöttöjä. Jos ei Filppula itse saa kiekkoa lauottua maaliin hoitaa Beduiini kiekon maalin edustalta kyllä sisään!

Varis-Pakaslahti-Valtonen
Paka-Tomek kaksikko pelasi muutamassa harjoituspelissä käsittääkseni hyvin ja tämä voisi olla satunnaisesti kahdelle ylemmälle ketjulle tukea antava kaksikko. Tomekille lupa hanskata ja riehua maalinedessä ja survoa Variksen vedot verkkoon. Jantusen tervehdyttyä Virta kolmoseen ja Varis neloseen viettämään uransa ehtoopuolta.

Kuusisto- Niinimäki- Koivisto
Tämä vaikuttaa ihan helvetin hyvältä nelosketjulta. Varsinkin jos Kuusiston ja Niinimäen motivaatio kestää pelata nelosessa. Siinä tapauksessa liigan paras nelonen jolle voi jonkun muun ketjun jäätyessä antaa luottamustakin. Koiviston paikalla voi välillä antaa peliaikaa myös Uroselle.

Kun tuossa noita ketjuja katsoo, niin täytyy sanoa, että turha tänne on yhtään uutta hyökkääjää raahata ellei mies ole Gleeeeeeeeeen Metropolit. Jos rahaa on vielä järjellisesti käytettävissä kannattanee sitä säästää maalivahtiin, mutta annetaan Göehringin yrittää nyt edes sen aikaa, että hänen edessään pelaa edes kohtalainen puolustus. Köörinkiä ei kriisistämme voi syyttää.

Puolustuskin alkaa näyttää helvetin hyvältä. Vielä kun tuon Jalkasen jättää varamieheksi.

Lepistö-Kankaanperä
Martikainen-Norton
Latvala-Kantee
Kalteva


Tosiaan, ei Kalteva mikään turha jätkä ole ja vaikka hänen alkukausi on aika karmivan näköinen ollut, niin mielestäni reilusti kovempi pelimies kuin esimerkiksi Jalkanen. Nyt toi pakistokin näyttää helvetin hyvältä. Vielä jos mara olisi mukana, niin voisi laittaa hänet kakkospariin ja Martikaisen kolmospariin ja Latvalan vaikka vilttiin. Silloin näyttäisi tuo pakisto loistavalta. Kiekolliset Lepistö, Martikainen. Hommansa suorittavat perusvarmat miehet, jotka eivät fyysisyyttäkään kaihda Kanki, Nortti, Järventie ja Kantee.

Göehring on huhupuheiden mukaan kaksi edellistä peliä näyttänyt hyvältä maalivahdilta, ensimmäinen ja helpottava voitto on otettu! Myös kun otteluohjelmaa katsoo, edessä on paljon kotipelejä joissa suurin osa vastustajistakin on selkeästi voitettavissa. Nyt on positiivisemmat fibat, kuin kertaakaan tällä kaudella!
 

Illuminatus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit ja Taito
JokeriJoskalta hyvät kentälliset. Juuri näin kokoaisin ne itsekin. Ja vielä kun Pakaslahdet laitettaisiin pois yv:stä ja Mapletoftit tilalle niin kyllä tosta vielä hyvä tulee. Ettei vaan Wadella paina pieni kaverivelka Pete Varikselle ja peliaikaa heruu Petelle yv:llä paljon vaikka joukkueen tähti I. Filppula olisi omimmillaan juuri yv:ssä. Saapa nähdä kuinka kauan aikaa Varis saa jatkaa tehottomana. Eikä mulla ole mitään Varista vastaan mutta nyt vaan näyttäisi siltä, että tiimissä on kavereita jotka saisivat enemmän aikaan yv:llä. Kyllä se joukkueen kapteeninkin on ansaittava se peliaika.
 

Tenkanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maaseudun Tulevaisuus
Vihje: kentälliset Saipa-otteluun!

Nyt lähtee ihan ilmaiseksi Pohjois-Korean virallisen uutistoimiston kautta saamani vihjeet Saipa-ottelun kentällisiksi. Suuri Johtaja on erityisen mieltynyt Ilari Filppulan peliin, ja hänet pitäisikin heti nostaa ykköseen, muuten maailmanrauha saattaa olla uhattuna, minulle ilmoitettiin. Samalla myös vihjailtiin siitä, että Kuki ja Kantee ovat mukana jo lauantaina.

Hyökkäys:
1. Filppula-Santala-Virta
Selvä ykkönen josta rakennetaan vihdoin se Jokereiden pelätty ase. Santala ja Virta monipuolisina rouhivat ja Filppula tuo vielä lisää taitoa ketjuun.
2. Valtonen-Pakaslahti-Varis
Voimaa, puolustusvoimaa ja myös hieman taitoa. Varis ja Valtonen ovat joskus pelanneet jopa ihan hyvin yhteen.
3. Kuusisto-Mapletoft-Dahlman
Kova työntekijä keskellä, kovat (ainakin teoriassa) maalintekijät laidoilla.
4. Bedouin-Kuki-Koivisto
Kunnon "Crash & Bang"-ketju. Annetaan mennä vaan kovaa päin. Omissa ei taatusti kolise.
5. Niinimäki
Syö hot-dogeja.

Puolustus:
Lepistö-Kankaanperä
Norton-Martikainen
Kantee-Latvala
Kalteva
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös