Olli on korvaamaton pleijareissa. Turha odottaa mallitilin aukeamista ennen tosipelejä.
Poislukien AV-häkkyrät. Ensimmäinen maali tasaviisikoin nähdään vasta helmikuun puolella.
Olli on korvaamaton pleijareissa. Turha odottaa mallitilin aukeamista ennen tosipelejä.
Mä en vieläkään ymmärrä tätä fanien halukkuutta pitää Jäsä ja JP samassa ketjussa. Jäsän paikka ei ole hyökkäävässä ketjussa jos halutaan tavoitella mitaleja ja Hytösen paikka ei todellakaan ole puolustava ketju. Sen jälkeen kun Pihlström viime kaudella tuli joukkueeseen niin ketju oli valmis:
Mä en vieläkään ymmärrä tätä fanien halukkuutta pitää Jäsä ja JP samassa ketjussa. Jäsän paikka ei ole hyökkäävässä ketjussa jos halutaan tavoitella mitaleja ja Hytösen paikka ei todellakaan ole puolustava ketju.
Ei todellakaan voi. Olli Sipiläinen on sellainen pelaaja jonka jokainen liigajoukkue tarvitsee. Sipi tekee paljon töitä jokaisessa pelissä. Hän karvaa todella hyvin ja on jatkuvasti vastustajan iholla tai sitten ryhmittynyt viisikkopuolustuksen määräämällä tavalla sulkemassa syöttölinjoja. Ei kaikkien tarvitse olla mitään hirveitä pistelinkoja ansaitaikseen paikan pelaavassa kokoonpanossa.Olli voisi sitten pleijareihin asti " tehoilla" D:ssä....
Ei todellakaan voi. Olli Sipiläinen on sellainen pelaaja jonka jokainen liigajoukkue tarvitsee. Sipi tekee paljon töitä jokaisessa pelissä. Hän karvaa todella hyvin ja on jatkuvasti vastustajan iholla tai sitten ryhmittynyt viisikkopuolustuksen määräämällä tavalla sulkemassa syöttölinjoja. Ei kaikkien tarvitse olla mitään hirveitä pistelinkoja ansaitaikseen paikan pelaavassa kokoonpanossa.
Taisi ykkönen olla tyyliin Silgren-Perrin-Chlubna ja kakkonen Virtanen-Immonen-Pihlman?Perrin-A.Virtanen kaksikko käsittääkseni on ainakin ennen pelannut yhdessä? tosin itse en muista tuolta ajalta paljoakaan, mutta tämä oletus on.
Eiköhän nuo Riston Jukuri aikaiset vahvistukset ole jo nähty: Piiroinen, Hakkarainen,Vaarasuo... mini Ollille voisi olla aika katsella menolippua Mikkeliin. D-Teamista on tyrkyllä nuorempia, vahvempia, isompia ja nälkäisempiä seppiä ! Ei mee minun eikä monen muunkaan hallilla viihtyvän kaaliin, miksi roikottaa jotain pelaajaa mukana, joka varmaan itsekkin tietää olevansa ehkä se "heikoin" lenkki.
Millä perusteella Sipiläinen on heikko lenkki? Kaveri ei tee ehkä pisteitä, mutta blokkaa kiekkoja, taklaa ja puolustaa. Ja taisi pelaka myös av:ta. Eli kyllä käyttöä kokoonpanossa on vaikka ei pistetä teekkään.Ei mee minun eikä monen muunkaan hallilla viihtyvän kaaliin, miksi roikottaa jotain pelaajaa mukana, joka varmaan itsekkin tietää olevansa ehkä se "heikoin" lenkki.
Eiköhän nuo Riston Jukuri aikaiset vahvistukset ole jo nähty: Piiroinen, Hakkarainen,Vaarasuo... mini Ollille voisi olla aika katsella menolippua Mikkeliin. D-Teamista on tyrkyllä nuorempia, vahvempia, isompia ja nälkäisempiä seppiä
Taisi ykkönen olla tyyliin Silgren-Perrin-Chlubna ja kakkonen Virtanen-Immonen-Pihlman?
Pesonen pelannut jokaisessa JYP:n ottelussa tällä kaudella ja tilastoissa seisoo kiikarit sekä koko joukkueen surkein teholukema -4. Eilen oli tosiaan ihan pirteällä pelipäällä, mutta ei se kiekko tietään reppuun taaskaan löytänyt.
Itse ajattelen jotain tämän suuntaista:
A.Virtanen- Perrin - J.Virtanen
Sopanen- Makkonen- Tuppurainen
Pihlström- Hytönen- Louhivaara
Jääskeläinen- Riska- Sipiläinen
2.vaihtoehto
A.virtanen - Perrin - Tuppurainen
Sopanen- Makkonen- Pihlsröm
Jääskeläinen - Hytönen - Louhivaara
J.Virtanen/x d team - Riska - Sipiläinen
Tämä on juurikin se syy, miksi itse siirtäisin Jääskeläisen nelosketjuun ja Pihlströmin hänen tilalleen Hytösen ketjuun. Näin saataisiin oikea näyttöpaikka hyökkäävään ketjuun noille "Deen miehille". Mitä ihmettä tekisi esim. Pekka Jormakka Jypin nelosketjussa? Niistä minuuteista sellaisessa roolissa ei olisi mitään hyötyä niin pelaajalle itselleen kuin joukkueellekaan.Deen kiertomies - Riska – Sipiläinen
Tämä kenttä tuskin suurempia perusteluita Riskan ja Sipiläisen osalta tarvitsee. D-Teamin ja Jypin välillä täytyy tehdä kierrätystä, jotta tämä farmiajatus pysyy ylipäätään mielekkäänä. Nuorille pelaajille on annettava näytönpaikkansa. Mikäli peli kulkee, ei mikään tietenkään estä pelaamista myös ylemmissä ketjuissa.
Ei ihan, mutta sama periaate löytynee RD:n iPhonesta. Siellä varmaan on sellainen ohjelma johon on valmiiksi laitettu hyökkääjät omaan kategoriaan ja puolustajat omaansa. Siellä ohjelma rullaa ja syntyy uusia ketjuja nopeasti.Vakavasti ottaen, en tiedä onko Dufvalla oikeasti tuollainen kone mukana, mutta siltä se on viime aikoina tuntunut.