Ketjulottoa 2009-2010

  • 67 915
  • 293

CamNeely#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Boston Bruins
Virtanen - Makkonen - Kariya
Jääskeläinen - Hytönen - Louhivaara
Pihlström - Vänttinen - Tuppurainen
Riska - Lahti - Sipiläinen

Olisko tuossa huomisen ketjut?

Näin tämä on itsekin nähtävä. Jos Pihlman kuntoutuu kevääksi, niin Pile Jääskeläisen paikalle ja Jäsä neloseen, Sipiläinen sitten varalle Hakkaraisen ja Pesosen kanssa. Johan on markkinat...
 

Suomi-Salama

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse en olisi tiputtamassa Pesosta pois, oli poijalla melkoiset näyttöhalut Ilvestä vastaan. Vaikka nelonen onkin toiminut loistavasti, laittaisin Lahden sivuun ja Riskan siihen sentteriksi. Laidoille Pesonen ja Sipiläinen.
 

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Pesonen neloskentässä menee vaan hukkaan pienellä peliajalla ja sillä roolilla, jota nelonen yleensä pelaa. Ja Lahti on omassa roolissaan ollut minusta helvetin hyvä, joten en häntä kyllä ensimmäisenä tiputtaisi. Kyllä on todella kinkkinen tilanne RD:llä, ehkä itse katselisin Lukko-pelin näillä ja sitten Pihlström kotidebyytissä sisään Pelicansia vastaan.
 
Arvostus ja kunnioitus suosikkijoukkuettani kohtaan on tällä hetkellä mielenterveyttä horjuttavan korkealla tasolla. Kumarran syvään.

Tajuuttexte valtraveljet että meillä on tällä hetkellä kaikkien aikojen kovin JYP-rosteri. Entinen HMV-JYP on tällä menolla EHT-JYP. Laskeskelin tuossa että ihan keskitason värilasikriteereillä laskettuna JYPissä on sellaiset kymmenkunta potentiaalista EHT-pelaajaa. Perkeleen monta vuotta meni niin ettei Jyväskylään saatu kuin korkeintaan keskitason kotimaisia pelureita mutta kyllä tämä hetki tuntuu varsin surrealistiselta. Pakko tässä transsissa vielä "paljastaa" sen verran henkilökohtaisia kokemuksia; nimittäin kun Makkosen siirto (kiitos!) julkaistiin niin sain vahvan intuition että uusi yllättävä siirto tulee vielä. Ei ole RD:n vuodet maajoukkuetouhuissa menneet ihan hukkaan.

Jos Nylander nauraa matkalla pankkiin niin RD nauraa kun pitäis ketjukoostumuksia väsäillä - on ihan toisenlainen tunne tästä JYPistä kuin siitä joka oli pari vielä pari päivää sitten. Ihan kuin JYP-kokonaisuus olisi vahvistunut enemmän kuin vain parilla miehellä.

Jottei menisi ot:ksi niin sen verran sanon että mä olen just nyt niin täpinöissäni tähän rosteriin että mun puolesta ne voi pelata vain random-vaihdoin yks kerrallaan.

Jos ja kun huomenna julkaistaan vielä Ville Koistisen, Mikko Luoman, Jori Lehterän ja Sakari Salmisen JYP-sopimukset niin mä en enää tästä täyttymyksellisempää hekumaa saa silti aikaiseksi.

Olen laatinut asianajajani kanssa dokumentin joka antaa operoivalle rakennusyhtiölle peruuttamattoman luvan käyttää tarvittaessa kehoani täytteeksi tai eristeeksi sitä betonialustaa valettaessa jolle Jukka Seppäsen patsas asetetaan.

Tämän hetken olotila antaa ihan uuden näkökulman kuluneeseen "sit mä heräsin" -läppään. Vittu jos mä huomenna herään ja nää siirrot onkin vain unta niin sit mä en ala.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Arvostus ja kunnioitus suosikkijoukkuettani kohtaan on tällä hetkellä
Jos ja kun huomenna julkaistaan vielä Ville Koistisen, Mikko Luoman, Jori Lehterän ja Sakari Salmisen JYP-sopimukset niin mä en enää tästä täyttymyksellisempää hekumaa saa silti aikaiseksi

Samaa arvostusta ja kunnioitusta täältäkin päin joukkuetta kohtaan, mutta meinaatko että tommonen rivi ukkoja olis tänne vielä tulossa? Aatos moisesta käy, että liigaa dominoi kohta D ja JYP! Ei kai nyt sentään.

Tää joku ihme pakkivahvistus huhu askarruttaa kyllä meikäläistä tällä hetkellä kovastikin, mutta en nyt sentään odota joukkueellista ukkoja olevan tulossa kuitenkaan.

Täytyy todeta, että olet kyllä nickisi lunastaja tällä postauksella ja mä myös haluan noita samoja sieniä, tai mitä alunoita sitten olet popsinutkaan.
 
Olen laatinut asianajajani kanssa dokumentin joka antaa operoivalle rakennusyhtiölle peruuttamattoman luvan käyttää tarvittaessa kehoani täytteeksi tai eristeeksi sitä betonialustaa valettaessa jolle Jukka Seppäsen patsas asetetaan.

Tämän hetken olotila antaa ihan uuden näkökulman kuluneeseen "sit mä heräsin" -läppään. Vittu jos mä huomenna herään ja nää siirrot onkin vain unta niin sit mä en ala.

Ei voi sattuvammin asiaa ilmaista.

Minulla on se tunnettu olo, jossa kouritaan kaksin käsin elämän persettä!

Kuitenkin nyt on Risto "Ensimmäinen" Dufvalla kova työ rakentaa loistavista yksilöistä, loistava joukkue. Kaikki osaset on saatavilla, nyt mitataan Riston kyvyt, kun joukkue ei ole itsestään selvästi roolitettu.
 
Ei tosiaan enää vituta yhtään se seppäsen maneeri (jonka jo luulin kuulleeni liian monesti) että "joukkue on valmis tammikuun viimeinen päivä". Ennen vitutti kuulla tuo lause mutta ei enää.

Ennen vanhaan myös vitutti kuunnella Pentti Mikkilän suusta niitä "näillä mennään" ja "niillä nappuloilla pelataan mitä on". Hell Yeah, näillä mennään!
 

Al Bundy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Pittsburgh Penguins, Suomi
Itse en olisi tiputtamassa Pesosta pois, oli poijalla melkoiset näyttöhalut Ilvestä vastaan. Vaikka nelonen onkin toiminut loistavasti, laittaisin Lahden sivuun ja Riskan siihen sentteriksi. Laidoille Pesonen ja Sipiläinen.

Näin sen näen nykyisin:

1. Jääskeläinen/Pihlman - Hytönen - Louhivaara
2. Pihlström - Vänttinen - Tuppurainen
3. Virtanen - Makkonen - Kariya
4. Pesonen/Jääskeläinen - Riska - Sipiläinen

Eli Rambo Lahti joutuu sivuun minun rosterissani. Pihlmanin palatessa kehiin tuosta joutuu kyllä laittaa sivuun Pesosen tai Jääskeläisen. Ei saatn mikä ongelma olisi, varsinkin viimekauden jälkeen...

Onneksi RD päättää ja niillä voitetaan!
 

Elton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Virtanen - Makkonen - Kariya
Jääskeläinen - Hytönen - Louhivaara
Pihlström - Vänttinen - Tuppurainen
Riska - Lahti - Sipiläinen

Olisko tuossa huomisen ketjut?

Kyllä pahaa tekee katsoa tuota jypin nimilistaa. Omat juniorit heitetään hakemaan pelipaikkaa muualta kun Ruotsista lappaa porukkaa joka päivä lisää. Erittäin lyhytnäköistä toimintaa ja varmaan kaikki jypin potentiaaliset junnut soittelee Kapaselle josko pääsisi Kalpaan ensi kaudeksi.

Ihmeen paljon sitä rahaa syydetään kun jyp ei kuitenkaan saanut Imosesta kuin 500.000 DOLLARIA! Kyllä mielenkiinnolla odotan nähdä kauden tilinpäätöksen, huh huh, konkurssikypsää kamaa.

Mikähän tuon Pihlströmin motivaation laita on. En usko että antaa kaikkeansa kun nyt sai ensi kaudenkin sopparin. Ettei vaan vetelisi puolivaloilla.

Kuinkahan tuo onehitwonder Makkonen löytää enää kadoksissa olleen maalijyvän ja itseluotamuksen. Vetää varmaan koko loppukauden tehoilla 2+1. Melkoinen vätys.

Sitten joudutte katselemaan noita velliperseitä vielä ensikaudellakin, huh huh ja voi voi...

Ei mulla muuta, laitoin nämä kaikki yhteen ketjuun niin ei tarvitse levittäytyä joka ketjuun niinkuin teillä on tapana!
 

jukiapina

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP valitettavasti
Kun saadaan vielä Pile ja Välivaara remmiin mukaan alkaa olla ketjut aika hyvässä kuosissa!
 

Erik Loka

Jäsen
Näin tämä on itsekin nähtävä. Jos Pihlman kuntoutuu kevääksi, niin Pile Jääskeläisen paikalle ja Jäsä neloseen, Sipiläinen sitten varalle Hakkaraisen ja Pesosen kanssa. Johan on markkinat...

Nykyisellä hyökkäyspään osaamisella ei minusta ole juurikaan muuta vaihtoehtoa kuin tiputtaa Jääskeläinen tai Louhivaara nelosketjuun. Hytösellä on kuitenkin saumat tehdä vieläkin kovempaa jälkeä pisteiden muodossa, kunhan siihen laitetaan vähän hyökkäävämmät ukot vierelle.
Pesosen pitäisin mielelläni kokoonpanossa, mutta ahdasta alkaa olemaan, eikä kannata tosiaan neloseen laittaa.

Ihan kivaltahan toi alkaa kuitenkin jo näyttämään. Sanoisin että vähän kovempi nippu mitä silloin, kun ykkösessä oli Veli-Pekka Nutikka ja ainoa "EHT"-pelaaja oli Pekka Poikolainen.
 

Ponto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse en olisi tiputtamassa Pesosta pois, oli poijalla melkoiset näyttöhalut Ilvestä vastaan. Vaikka nelonen onkin toiminut loistavasti, laittaisin Lahden sivuun ja Riskan siihen sentteriksi. Laidoille Pesonen ja Sipiläinen.

Tämän panin itsekin merkille. Harrilla tosiaan riitti energiaa ja pelihaluja. Aivan eri mies kuin syksyllä, jolloin puolustuspäässä pääsi nuorella miehellä selkä suoristumaan. Jos/Kun Harri pääsee viime kauden pleijarivireeseen, jolla tarkoitan nimenomaan sitä hurjaa luistelua ja tsemppiä, on tätä miestä mahdoton tiputtaa kokoonpanosta.

Pesonen neloskentässä menee vaan hukkaan pienellä peliajalla ja sillä roolilla, jota nelonen yleensä pelaa. Ja Lahti on omassa roolissaan ollut minusta helvetin hyvä, joten en häntä kyllä ensimmäisenä tiputtaisi. Kyllä on todella kinkkinen tilanne RD:llä, ehkä itse katselisin Lukko-pelin näillä ja sitten Pihlström kotidebyytissä sisään Pelicansia vastaan.

Laituriosastolta löytyy sen verran laadukkaita miehiä, jolloin kaikkien ollessa pelikunnossa joudutaan väkisinkin tiputtamaan kokoonpanosta tiputtamaan hyviä pelimiehiä pois. Toisaalta nyt ei tarvitse enää "puoliväkisin" peluttaa pikkukolhuista kärsiviä pelaajia ja voidaan tarvittaessa hieman kierrättääkin pelaajia.
 

Marcus Juslin

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä pahaa tekee katsoa tuota jypin nimilistaa. Omat juniorit heitetään hakemaan pelipaikkaa muualta kun Ruotsista lappaa porukkaa joka päivä lisää. Erittäin lyhytnäköistä toimintaa ja varmaan kaikki jypin potentiaaliset junnut soittelee Kapaselle josko pääsisi Kalpaan ensi kaudeksi.
Pari päivää sitten kätistiin, kun JYP ei ole muiden joukkueiden tapaan ahneena liikkeellä siirtoikkunan umpeutuessa. Nyt joukkueseen on ostettu KAKSI pelaajaa, jotka molemmat ovat myös ensi kauden pelaajia, ja heti kitistään, että JYP on ostojoukkue!!! Eilen Ilvestä vastaan ykkösylivoimassa (ei siellä muita ylivoimia juuri ollutkaan, viiskolmosia lukuunottamatta) viivalla pelasivat Jaatinen ja Vatanen, ei mitkään ostomiehet. Katsomossa taas istui Hakkarainen, ei Pesonen tai Lahti. Omia miehiä otetaan hissukseen mukaan, mutta kyllähän pelin henki on se, että pelejä menään voittamaan ja JYP ei ole enää mopo.

Vähän meni OT, mutta antaa mennä vaan: Pikkaisen on faneilla Pihlströmin siirtouutisen jälkeen karannut mopo käsistä. Ei nyt tehdä itse itsestämme mitään automaattista mestaria - siinä asemassa ei ole muuta kuin hävittävää ja siinä ei ole oikeasti enää hauskaa, eikä voittokaan tunnu enää niin makealta. Oulussa asuneena olen tämän nähnyt. Mutta menkööt nämä ennenaikaiset mestaruusjuhlat kännin piikkiin.

Ja sitten se topic: kun Pile paranee ja jos uusia loukkaantumisia ei tule, niin kyllä on RDllä positiivinen ongelma ketjujen kasaamisessa. Riippuen miten kokoonpanot asettuu, voi tuo Pilen paikan löytäminen olla hankalaa. Itse toivon että Kariya-Makkonen-Virtanen pysyisi loppukauden kasassa ja ettei Pihlströmiä alettaisi tunkea väkisin Vemmun tilalle. Se olisi kaikkien etu. Kaiken järjen mukaan Pile ottaa Jäsän paikan ja kolmonen pysyy muodossa Pihlström-Vänttinen-Tuppurainen - vaikka kyllähän Allu ja Pillu aika samanoloisia pelaajia on. Neloseen jää sitten käytännössä kuusi miestä (Sipiläinen, Riska, Lahti, Jääskeläinen, Pesonen, Hakkarainen), jotka saavat tasapäin taistella pelipaikasta aina finaaleihin asti (taas se mopo keulii).
 

dafjkl

Jäsen
Suosikkijoukkue
Diskos ja JYP
Kyllä pahaa tekee katsoa tuota jypin nimilistaa. Omat juniorit heitetään hakemaan pelipaikkaa muualta kun Ruotsista lappaa porukkaa joka päivä lisää. Erittäin lyhytnäköistä toimintaa ja varmaan kaikki jypin potentiaaliset junnut soittelee Kapaselle josko pääsisi Kalpaan ensi kaudeksi.

Ihmeen paljon sitä rahaa syydetään kun jyp ei kuitenkaan saanut Imosesta kuin 500.000 DOLLARIA! Kyllä mielenkiinnolla odotan nähdä kauden tilinpäätöksen, huh huh, konkurssikypsää kamaa.

Mikähän tuon Pihlströmin motivaation laita on. En usko että antaa kaikkeansa kun nyt sai ensi kaudenkin sopparin. Ettei vaan vetelisi puolivaloilla.

Kuinkahan tuo onehitwonder Makkonen löytää enää kadoksissa olleen maalijyvän ja itseluotamuksen. Vetää varmaan koko loppukauden tehoilla 2+1. Melkoinen vätys.

Sitten joudutte katselemaan noita velliperseitä vielä ensikaudellakin, huh huh ja voi voi...

Ei mulla muuta, laitoin nämä kaikki yhteen ketjuun niin ei tarvitse levittäytyä joka ketjuun niinkuin teillä on tapana!

Aika hassun hauska kirjoitus Jokerit-fanilta. En nyt kuitenkaan provosoidu kommentoimaan mitään Jokereiden pelaajapolitiikasta, joka hyvin pitkäjänteistä on ollut aina - eikö niin. Ja juniorityöhön on siellä päin nojattu aina. Ja talouden pidossa taitaa JYP tehdä vuodesta toiseen kovempaa tulosta kuin Jokerit konsanaan...

Kun katsoo koko Jypin pelaajalistaa, niin 15 hyökkääjästä , jotka tässä ketjussa viime aikoina on mainittu pelasi 12 Jypissä jo viime kaudella ja 11 sitä edellisellä. Tälle kaudelle hankittiin ensin uutena vain Kariya alkusyksystä ja nyt sitten Pihlström ja Makkonen - kovin suurta ostojoukkueen leimaa ei tällä nyt aikaiseksi saa. Kaksi peräkkäistä hankintaa ei ole sama, kuin että porukkaa lappaisi sisään koko ajan ja toiminta olisi lyhytjänteistä. Jokereissa esimerkiksi jo valmentajia on vaihtunut enemmän kuin JYPissä pelaajia - Jokerien pelaajliikennettä en viitsi alkaa edes miettimään, niin vilkasta se kyllä on.

D Team puolestaan pursuaa tulevien vuosien JYP-pelaajia, jotka saavat nyt peliaikaa ja kovuutta Mestiksen pleijareissa ja pelaavien ketjujen rooleissa. Kovinkaan paljoa D Teamissa ei ole nelosketjun pelaajia - joten kun ratkaisuketjuissa on JYPissä melkoisesti tungosta, niin kehittymisen kannalta nuorille huipuille on hyväkin pelata runsaalla peliajalla nyt Mestistä ja sitten ensi kaudella tai seuraavalla liigaa joko Jypissä tai jossain muualla. Useimmat halunnevat jatkaa Jyväskylässä, eivätkä paljoa Kapaselle soittele.

Ja anteeksi, kun menee ketjun otsikon ohi, mutta ajattelin vastata Eltonin viestiin samaan ketjuun missä kirjoitteli. Pihlström ja Makkonen osoittavat itse jäällä kirjoittajalle, kuinka väärässä onkaan, joten noihin Eltonin kommentteihin, en kommentoi mitään.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Ihmeen paljon sitä rahaa syydetään kun jyp ei kuitenkaan saanut Imosesta kuin 500.000 DOLLARIA! Kyllä mielenkiinnolla odotan nähdä kauden tilinpäätöksen, huh huh, konkurssikypsää kamaa.
Naps. Nappasin provoon kiinni.

Tuo 500 000 oli euroa ja Wallinheimosta aikanaan saatu summa. Immosesta saatiin edelleen euroissa oleva summa joka oli enemmän kuin kaksi kertaa tuo Wallinheimosta saatu summa. Aikamoinen kasa euroja.

Itse en missään tapauksessa tiputtaisi Lahtea pelaavan kokoonpanon ulkopuolelle. Nelonen toimii nyt niin hyvin ettei sitä voi missään nimessä rikkoa. Lisäksi, Pesonen ei ole missään nimessä puolustavan roolin pelaaja enkä häntä sellaisessa roolissa haluaisi edes nähdä. Nyt, jos Pihlström pelaa jo tänään, sieltä putoaa Pesonen joka puolestaan pääsee D:n ykköseen suurella vastuulla ja peliajalla. Näkisin että tämä ratkaisu on win-win. Pesonen pääsee kehittämään itseään ja JYP saa parhaan mahdollisen pelaavan kokoonpanon.
 

McGregor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaiPa
Mikähän tuon Pihlströmin motivaation laita on. En usko että antaa kaikkeansa kun nyt sai ensi kaudenkin sopparin. Ettei vaan vetelisi puolivaloilla.

Tämä taisi olla provo, mutta tartutaan nyt siihen. Elton ei ole tainnut nähdä Antilta yhtään peliä. Tämä kaveri vetää kyllä aina 100 lasissa, se on sitten eri asia näkyykö se tehoissa.

Rosteri on kyllä nyt raudanluja. Lisäksi D Teamiin jää kevääksi myös kilpailukykyinen jengi. Tällä tavalla myös siellä pelaaville junnuille (Ikonen, Jormakka, Poukkula yms.) saadaan kevääksi "kovia" playoff otteiluita. JYPin rosterin pleijareihin laittaisin näin:

Pihlman - Hytönen - Louhivaara
Virtanen - Makkonen - Kariya
Pihlström - Vänttinen - Tuppurainen
Jääskeläinen - Riska - Sipiläinen

Vatanen - Koskinen
Välivaara - Malmivaara
Kaijomaa - Viitanen

Ylös jäisi myös Lahti, Hakkarainen, Pesonen, Jaatinen ja Kantee. Helmikuussa Mestiksestä voitaisiin nostaa vielä Ikonen ja Jormakka, jos miehiä alkaa tippumaan siirtorajan jälkeen sairastuvalle.
 

Filosofem

Jäsen
Nyt Eltonin kalikka kalahti niin moneen kirjoittajaan, että on pakko kysyä missä sarkasmin taju? Kyseinen kirjoitus oli eräänlainen muunnelma Jokeriosioon saapuneista vollotteluviesteistä. Se mikä tämän viestin tarkoitus on, selviää varmasti tulevien vuosien aikana mikäli JYP pysyy yhtä vetovoimaisena ja varakkaana organisaationa kuin nyt.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt Eltonin kalikka kalahti niin moneen kirjoittajaan, että on pakko kysyä missä sarkasmin taju?

Samaa ihmettelin, ja olin tulossa kirjoittamaankin, mutta ehdit ensin. Viesti oli nähdäkseni melko onnistunut vastaveto.

Jotain JYPin tämän päivän rosterista kertoo se, että Pihlström sijoitetaan kannattajien taholta kyselemättä kolmosketjuun. Sinne minäkin hänet sijoittaisin, mutta vastaavan profiilin hankinta 5 vuotta sitten olisi epäilemättä saatettu sijoittaa _hieman_ ylemmäksi kokoonpanossa...

Jos Pile palaa kehiin esim. pleijareihin mennessä, on mahdollisuus kasata kolme hyvin ratkaisukykyistä ketjua, kuten palstaveljet ovat jo aiemmin esittäneet. Hyvin ovat pullat uunissa! Pakistokaan ei sinänsä tarvitse Välivaaran tervehtymisen jälkeen vahvistusta, mutta onhan siirtoikkuna vielä auki, molempiin suuntiin.
 

Kahvi_Kuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP #42 #26 #49, Blue Jackets #61, Leijonat
Kaikki Kunnossa!

Eli kaikkien Äijien kunnossa ollessa.

Hyökkäys

1: Pihlman - Vänttinen - A.Virtanen
2: Tuppurainen - Makkonen - Kariya
3: Jääskeläinen - Hytönen - Louhivaara
4: Pihlström - Riska - Sipiläinen

Puolustus

1: Koskinen - Vatanen
2: Malmivaara - Välivaara
3: Viitanen - Kaijomaa

Perustelut:

1: Alkavat pikkuhiljaa löytää toisiaan, tutkapari Pihlman - A.Virtanen kuuluvat yhteen kuin Aatami ja Eeva.
2: Kova Kakkonen
3: Legendat, toimii kuin Valtra pellolla
4: Taklauksia ja ratkaisuvoimaa.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Eli kaikkien Äijien kunnossa ollessa.
Itse kuitenkin laittaisin näin:

Hyökkäys

1: Pihlman - Hytönen - Louhivaara
2: A. Virtanen/ Pihlström - Makkonen - Kariya
3: A. Virtanen/ Pihlström - Vänttinen - Tuppurainen
4: Jääskeläinen - Riska - Sipiläinen

Puolustus

1: Koskinen - Vatanen
2: Malmivaara - Välivaara
3: Viitanen - Kaijomaa


Pihlman - Hytönen kaksikko pelanneet vahvasti yhteen, Pihlström kuuluu vähintään kolmosketjuun. Jäsän taidot nykyjoukkueessa ei pitäisi riittää nelosketjua ylemmäs. Vänttinen - Tuppurainen ajatuksen osuvat herroilla hyvin yhteen.

Toki nyt kun ei tiedetä, pelaako Pihlman ollenkaan enään tänä kautena niin ketjut voivat olla jotain aivan muuta.
 

vsop

Jäsen
.......Ihmeen paljon sitä rahaa syydetään kun jyp ei kuitenkaan saanut Imosesta kuin 500.000 DOLLARIA! Kyllä mielenkiinnolla odotan nähdä kauden tilinpäätöksen, huh huh, konkurssikypsää kamaa.
....
Joillakin on väärät tiedot tai väärä valuuttakerroin. Euroissa Immosen korvaus oli jotakin 1,2 miljoonaa euroa. Tuo 0,5 miljoonaa dollaria on vain panettelua.
 

Vele

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK ja Leijonat
Tämän päivän Lukko-pelin voitto toi vahvistusta omaan uskooni entisestään, vaikka jo Makkosen siirron myötä uskoni JYP:n mestaruuteen oli kivikova. Se, että Pihlström tuli vielä lisää kääntää jo finaalisarjaa lähelle 4-0 tai 3-1. Noh. Ei nyt liioitella, mutta kuitenkin. Dufvan valmennus, kaksi todella vahvaa maalivahtia ja ylivertainen miehistö tämän päivän SM-liigaan eikä yhtään enempää tai vähempää Dufvan ansiosta.

Mutta asiaan: Kentät siis tämän päivän Lukko-pelin jälkeisinä ajatuksina keväällä.

Pihlström - Makkonen - Kariya
Pihlman - Hytönen - Louhivaara (YV:llä tilalla A.Virtanen)
Tuppurainen - Vänttinen - A.Virtanen
Riska - Lahti - Jääskeläinen

Välivaara - Malmivaara
Koskinen (YV:llä tilalla Viitanen) - Vatanen
Kaijomaa - Viitanen

Wallinheimo
Tuokkola
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joillakin on väärät tiedot tai väärä valuuttakerroin. Euroissa Immosen korvaus oli jotakin 1,2 miljoonaa euroa. Tuo 0,5 miljoonaa dollaria on vain panettelua.

Menee kyllä ehkä ohi aiheen mutta summa mitä Immosen myynistä saatiin voi olla kyllä jotain 0.5 miljoonan luokkaa euroissa, mutta tuskin dollareissa. En tiedä onko täälä kellään tarkkaa tietoa/faktaa paljonko saatiin mutta kokonaisuudestaan tuo summa + palkkasäästö tulee varmasti JYP:lle oleva hyöty olemaan yli miljoonan tai ainakin sitä miljoonan luokkaa.

Pakeista viellä että voisikohan RD:llä olla pokkaa pistää esimerkiksi Kalle Koskinen vilttiin? Tosin en ole varma onko esim Kanteen terveystilanne mikä mutta tuntuu että kalle on jopa reilusti eniten hukassa tällähetkellä. Kaijomaatakin on perjattu kyllä mutta pelannut viimepelit jopa loistavasti. Jaatinen kyllä parantanut viimeaikoina roimasti ja itseluottamus kasvanut roimasti, ennen hyökkäyspäässäkin lätkäsi kiekon ränniin varovasti mutta nyt jopa kovia lämäreitä lähtee varmasti viivalta.
 

Hele

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuten aikaisemmin arvelinkin, trio Kariya - Makkonen - Virtanen ei oikein toimi. Kariya ja Makkonen tarvitsevat ehdottomasti työteliäämmän kolmannen lenkin kuin Virtanen. Virtanen ja Kariya eivät voita tarpeeksi kaksikamppailuja eivätkä saa tehtyä juurikaan riistoja prässäämällä. Itse laittaisin Kariyan ja Makkosen rinnalle Tuppuraisen, joka menee eittämättä hukkaan kolmosketjussa Vänttisen ja Jääskeläisen kanssa.

Pihlström - Hytönen - Louhivaara
Kariya - Makkonen - Tuppurainen
Virtanen - Vänttinen - Jääskeläinen
Riska - Lahti - Sipiläinen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös