Saas nähdä, jääkö Appelin peliaika silti alle kymmenen minuutin niinki viime pelissä(ja sitä ennenkin??).Niin, @PataJaska taisi olla skeptinen, että näin saattaisi tosipeleissä käydä. Tuon taitavempia ketjukavereita Appeli ei helpolla saa, nyt pitäisi onnistua
Täytyykin tarkkailla, miten Ässät pyörittää tuossa rotaatiota. Veikkaan, että Makkonen ja Tiivola pelaavat tuossa Appelin paikalla jonkun verran.
Ei selitä. Tasaviisikoinkin peliajoissa on iso ero. Ilves otti 4 minuuttia jäähyjä ja peliajassa on lähes 7 minuuttia eroa.Ylivoimissa siihen keskelle tulee varmasti joku muu ja se selittää miksi Appelgrenin peliaika jää tuonne kympin nurkille.
Tuskimpa. Mahtaako Ässien lisäksi minkään muun joukkueen ykkössentteri pelata alle 10 minuuttia?Onkohan montakin joukkuetta ässien lisäksi kellä ykköskentän sentteriä hakkaa mestisäijä?
Niin, @PataJaska taisi olla skeptinen, että näin saattaisi tosipeleissä käydä. Tuon taitavempia ketjukavereita Appeli ei helpolla saa, nyt pitäisi onnistua
Minä olin myös skeptinen. Toivon onnistumista todellakin, mutta pelkään, että ihan väärä paikka Appelgrenille.
Äijät takertuu nyt ihan liikaa noihin numeroihin... okei siellä on paras laituri, eli Salminen Appelin vierellä...Mutta Makkosen vierellä on Kärki ja Salmio ja peliaikaa tulee senttereistä eniten... Ei nyt ihan surkea tilanne...Niin no, kuten ehdin otteluketjuunkin laittaa, niin Appeli selviää tuossa.. mutta kun hän kirjaimellisesti vain selviää. Eli mitään pelillistä lisäarvoa tai sitä että saisi vietyä hommaa eteenpäin ykkössentteriltä edellytettävällä tavalla ei häneltä kyllä mitenkään uskalla odottaa..
Mahdetaanko nyt kulisseissa tietää jotakin, mitä me kirjoittajat täällä emme tiedä? Liittyen siis Jepun paluuseen. Oliko niin, että se viimeinen karsinta Montrealin leirillä tehdään jo ensi viikon jälkeen, ja sillä joukkueella sitten änärikausi alkaa? Oli onko siellä kuitenkin kulisseissa tieto, että Jepu ollaan lähettämässä takaisin Poriin, jolloin hän tietysti missää periaatteessa vain neljä peliä? Ja sen takia ei sitten turhaan siirrellä ketään muita, vaan Appeli stunttaa ykkösessä nämä muutamat hassut ottelut?
Tuntuu vain muutoin aivan käsittämättömältä, ettei kokenutta ja pätevää Makkosta peluuteta tässä tilanteessa ykkösessä, vaan tuolla tämän kauden omalla paikallaan kolmosessa..
Vain marginaalinen vaihto eiliseen kokoonpanoon: Killinen sivuun ja Varttinen sisään nelosen laitaan.
Marginaalinen ja hiukan perusteeton. Killinen oli eilen(kin) oikein mainio, ja hänellä on kuitenkin vielä todistettavaa toisin kuin esimerkiksi Lambergilla omassa roolissaan. Eli ennemmin olisin itse pannut Lambergin katsomoon Varttisen tieltä
Saas nähdä, koska Juusela pääsee kehiin, vai eikö vaan mahdu joukkueeseen?
Marginaalinen ja hiukan perusteeton. Killinen oli eilen(kin) oikein mainio, ja hänellä on kuitenkin vielä todistettavaa toisin kuin esimerkiksi Lambergilla omassa roolissaan. Eli ennemmin olisin itse pannut Lambergin katsomoon Varttisen tieltä
Lamberg vois opetella pari viikkoa kypärän kiinnittämistä päähän. Eilenkin taisi kaks kertaa jäädä vaihto kesken kun ei ollut kypärä kiinni. Lisäksi se yks tuhannen taalan tekopaikka kaatui Lambergin kypärään kun syöttö jäi siihen. Ihme juttu ettei osaa edes varusteita pukea mutta silti vaan A rinnassa. Ei tuo mitään tällä hetkellä joukkueen peliin paitsi miinusta.Lambergin A tosiaan painaa sen verran, että tuskin ihan heti on katsomoon lähdössä jos pysyy terveenä. Juuselaa pitäisi myös peluuttaa, että saa tuntumaa Liigapeleihin.
Olen joskus ihmetellyt, että mitä hyötyä jotkut pelaajat luulevat saavansa pelaamalla kypärän hihna noin löysällä?Lamberg vois opetella pari viikkoa kypärän kiinnittämistä päähän. Eilenkin taisi kaks kertaa jäädä vaihto kesken kun ei ollut kypärä kiinni. Lisäksi se yks tuhannen taalan tekopaikka kaatui Lambergin kypärään kun syöttö jäi siihen. Ihme juttu ettei osaa edes varusteita pukea mutta silti vaan A rinnassa. Ei tuo mitään tällä hetkellä joukkueen peliin paitsi miinusta.
Eilen ihmettelin ketjuja ja olisin lyönyt kaikki munat samaan koriin
Siis tarkoitin eilen ,että olisi lyöty kaikki munat kahteen koriin, eli Makkonen ja Kärkikin kahteen ensimmäiseen ketjuun. Olin väärässä, koska Lukko oli tasakentällisin jaloissa näilläkin ketjuilla.Mitä tarkoitat tällä? Munia on kuitenkin useampaankin kuin yhteen ketjuun
Mutta tuohon liittyen on sanottava, että Jepun palatessa jokainen täällä haluaisi varmasti nähdä Kärki-Kotkaniemi-Salminen ketjun. Tai ihmettelen jos joku ei haluaisi..