Ketjukoostumukset kaudella 2021–2022

  • 248 404
  • 2 027
Suosikkijoukkue
IFK ilman möyrimistä, NYR, Inkvisitio 1480-
Sellaiset sieltä sitten. Jardinea varmaan ajetaan sisään laituriksi loppukautta ajatellen - lisähankinnoista kun ei ole ollut huhujakaan.

Muistanko väärin, vai eikös Auvitu pelannut myös jokusen matsin hyökkääjänä ekalla visiitillään kun oli saikkua jengissä? Ehkä olisin hänet heittänyt laitaan kuitenkin ennemmin kuin Jardinen..

Kyllähän nyt näköjään vähän tarttis Luotoa ja Salinia rosteriin, ja missä Vinbää?
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Tänään Lyytisellä on kyllä näytönpaikka, mahdollisuuksia on annettu eikä mitään olla toistaiseksi saatu. Nyt pitäis tapahtua, ainakin sellaista hyvää peruspeliä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Tänään Lyytisellä on kyllä näytönpaikka, mahdollisuuksia on annettu eikä mitään olla toistaiseksi saatu. Nyt pitäis tapahtua, ainakin sellaista hyvää peruspeliä.

Mahdollisuuksia on annettu? Siis tarkoitat, että ne 7 peliä, jotka on saanut pelata ehjänä ja jokainen peli on kuntoutusta, niin odottama on mitä?

Odotan Lyytisestä, että pystyisi tuollaisen loukkaantumisen jälkeen pelaaman jotain 7.pakin roolia ja se riittäisi minulle tälle kaudelle. Tuskin näemme tuollaisen loukkaantumisen jälkeen viime kauden Lyytistä enää tällä kaudella. Kaveri käveli kepeillä ja polvituella kuitenkin kaksi kuukautta samaan aikaan, kun muut paineli täysillä tuolla kentällä.
 

Joe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalaiset joukkueet (jokerit on venäläinen)
Mahdollisuuksia on annettu? Siis tarkoitat, että ne 7 peliä, jotka on saanut pelata ehjänä ja jokainen peli on kuntoutusta, niin odottama on mitä?
No joo, mutta tarkotin lähinnä ettei häntä mikään pakko tuolla ole peluuttaa kun tekee aivan törkeen määrän virheitä. Siellä olisi myös Kotkansaloa, Winbergiä, Salinia yms. Heidän anti on mun mielestä tällä hetkellä reilusti parempaa.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No joo, mutta tarkotin lähinnä ettei häntä mikään pakko tuolla ole peluuttaa kun tekee aivan törkeen määrän virheitä. Siellä olisi myös Kotkansaloa, Winbergiä, Salinia yms. Heidän anti on mun mielestä tällä hetkellä reilusti parempaa.
Kenethän Peltonen haluaa keväällä vireessä kaukaloon? Se hinta vaan pitää maksaa. Keväällä jos ei riitä, niin sitten pelaa muut.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No joo, mutta tarkotin lähinnä ettei häntä mikään pakko tuolla ole peluuttaa kun tekee aivan törkeen määrän virheitä. Siellä olisi myös Kotkansaloa, Winbergiä, Salinia yms. Heidän anti on mun mielestä tällä hetkellä reilusti parempaa.

Aivan. No, jos mun pitäisi laittaa rahaa likoon sen puolesta, kenestä pelaajasta meillä on keväällä tuloksen puolesta eniten hyötyä, niin laitan all in 100/100 Lyytiselle. Hänen rutiinitasonsakin nyt on kuitenkin valovuoden edellä kuin kenelläkään mainitsemistasi pelaajista. Se, että Lyytinen on nyt "alisuorittanut" johtuu vain ja ainoastaan siitä, että hänellä oli todella iso jalkavamma, joka on vaikuttanut, ja vaikuttaa vähintäänkin alitajuisesti edelleenkin, ihan kaikkeen tekemiseen. Tästä pääsee yli vain rutiinitasoa nostamalla, mihin taas auttaisi se, että pääsisi pelaamaan tasaisesti koko ajan rasitusta nostaen, mutta se ei nyt ole ollut mahdollista. Lyytisen kohdalla kysymys on ennen kaikkea korvien välistä. Hän on äärimmäisen kriittinen omalle tekemiselleen ja se ei juuri tässä tilanteessa ole ideaalitilanne kenellekään. Onneksi hän varmasti käsittelee tätäkin asiaa mentaalivalmentajansa kanssa. Lyytisen kanssa tarvitaan nyt oikeasti kärsivällisyyttä myös faneilta.

Liiton sivuilta voimme todeta seuraavat asiat:

- Heljangon lainaa JYPiin on jatkettu 30.4.2022 asti, joten ei ole tulossa tämän kauden aikana takaisin. Tässä haistelin totaalisen vihkoon, olisin odottanut, että palaa vielä meille rotaatioon.
- Luodon lainaa Joensuuhun on samoin jatkettu 30.4.2022 asti
- Winbergin laina päättyy tuon listauksen mukaan 27.2.2022

Mä haistelen nyt niin, että meille on tulossa Liigan sisältä jostain muusta seurasta pari pelaajaa loppukauden lainaksi ja mahdollisesti ulkomailta haetaan jotain yksittäistä isompaa kalaa. Määrällisestihän joukkue on vajaa jo nyt, enkä mä koe, että meidän omista junnuista on kauheasti apua kuin korkeintaan yksittäisiin peleihin. Reservi on todella ohut ja uskon Salmelaisenkin tiedostavan sen. Mikään paniikki ei kuitenkaan vielä ole, vaan kannattaa rauhassa nyt miettiä isompaa kokonaisuutta, kun kaikkeen ei voida kuitenkaan varautua.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Jardine laidassa oikeasti! Aikamoista farssia .., eikö nyt oikeasti voi hankkia lisää kaistaleveyttä?! Palola esim ei todennäköisesti ole kunnossa vaikka palaisikin
Kai Palola nyt kunnossa on jos saa lääkäriltä luvan sitten viikon pari sisään.
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Garteig sai rapaa niskaansa, vaikka pelasi. Lyytinen sai samaa, vaikka ei pelannut edes. Ketä täällä kiusataan? Vaadin tsemppiviestitulvan järjestämistä Lyytiselle. Mitä kävi muuten Garteigille, kun peliaika lisääntyi ja sai pelata perättäisiä pelejä? No ne peliesitykset parani. Voitteko kuvitella?
 

Topmachine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Garteig sai rapaa niskaansa, vaikka pelasi. Lyytinen sai samaa, vaikka ei pelannut edes. Ketä täällä kiusataan? Vaadin tsemppiviestitulvan järjestämistä Lyytiselle. Mitä kävi muuten Garteigille, kun peliaika lisääntyi ja sai pelata perättäisiä pelejä? No ne peliesitykset parani. Voitteko kuvitella?
Itse olen uskonut kaverin kykyihin kahden ensimmäisen CHL-ottelun esitysten perusteella, kun piti meitä mukana peleissä torjunnoillaan. Niin se vaan itseluottamus näyttäisi hiljalleen nousevan taas kun päässyt pelaamaan ja olen siitä erittäin tyytyväinen! :)
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
No joo, mutta tarkotin lähinnä ettei häntä mikään pakko tuolla ole peluuttaa kun tekee aivan törkeen määrän virheitä. Siellä olisi myös Kotkansaloa, Winbergiä, Salinia yms. Heidän anti on mun mielestä tällä hetkellä reilusti parempaa.

Mahdollisuuksia on annettu? Siis tarkoitat, että ne 7 peliä, jotka on saanut pelata ehjänä ja jokainen peli on kuntoutusta, niin odottama on mitä?

Odotan Lyytisestä, että pystyisi tuollaisen loukkaantumisen jälkeen pelaaman jotain 7.pakin roolia ja se riittäisi minulle tälle kaudelle. Tuskin näemme tuollaisen loukkaantumisen jälkeen viime kauden Lyytistä enää tällä kaudella. Kaveri käveli kepeillä ja polvituella kuitenkin kaksi kuukautta samaan aikaan, kun muut paineli täysillä tuolla kentällä.
Mutta miksi ei Lyytinen pelaa ketjussa, kunnes jalka jaksaa ja Jardine pakkina?
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja jalkahan ei jaksa edes silloin kun on ns. kunnossa. Omituisen hidas ollakseen moinen kukkakeppi.

Kyllä jaksaa. Hän vain on sellainen tuulen nussima vinkuheinä, että näyttää, ettei jaksaisi.
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
Siksi, että hän tarvitsee sitä pelirutiinia? Omalla paikallaan.
Ahaa, silläkin uhalla, että me häviämme pelejä. Ei kyllä! Uskomatonta, että jos jalat eivät riitä, niin peluutetaan kuitenkin, jos vaikka vielä ennen kesää pääsisi vauhtiin. Joo, joo. Mä luovutan!
 

Redrose

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK Helsinki
Jos Dyk ja Palola ovat pelikuntoisia ensi torstaina KooKoota vastaan, laittaisin kehiin seuraavat ketjut:

Innala - Paajanen - Palola
Tallberg - Broadhurst - Dyk
Hirvonen - Koivistoinen - Teissala
Åsten - Wirtanen - Väänänen

Paajanen on tottunut pelaamaan Palolan kanssa kolmosen ollessa Hirvonen - Paajanen - Palola.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ulkopuolisin silmin aina kun Garteig on maalissa niin häviätte. Melko simppeliä.

Oo, niinkö, näinkö on? En tiennytkään. Täytyykin tutustua aiheeseen. Varmaan saadaan sitten hyvät keskustelut aiheesta, kun on ensin otettu asiasta vähän selvää.

Surkea provo. Ja on myös valetta. Voitettiin keskiviikkonakin. Garteig oli maalissa.

Moido.
 

Rantsukoff

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oo, niinkö, näinkö on? En tiennytkään. Täytyykin tutustua aiheeseen. Varmaan saadaan sitten hyvät keskustelut aiheesta, kun on ensin otettu asiasta vähän selvää.

Surkea provo. Ja on myös valetta. Voitettiin keskiviikkonakin. Garteig oli maalissa.

Moido.
Elite prospects: (W-L-T)

Halonen 15-2-3
Garteig 7-12-7

Kumman laittaisit maaliin? Paras lienee vielä penkillä eli Taponen. Noh kukin tavallaan.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK tänään (huom: ottelu alkaa jo klo 16):

Åsten - Paajanen - Väänänen
Auvitu - Schmaltz

Innala - Koivistoinen - Gardiner
Lyytinen - Motin

Hirvonen - Broadhurst - Dyk
Ahonen - Kotkansalo

Hede (10. hyökkääjä) - Winberg (7. puolustaja)

Garteig
Taponen
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
Se ehkäpä pelaa vastustajan kovinta kenttää vastaan eli puolustava ketju.

Joo kyl mä sen tiedän. Lähinnä vituttaa se et ei oo pelaajia tarpeeksi et sais täyden kokoonpanon, niin se korostuu vielä tossa ykköskentässä mikä varmasti on todellisuudessa kolmoskenttä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Meiltä loppuu pelaajat kesken eikä se hemmetinmoinen ottelurumba ole kunnolla edes alkanut. Repaleinen kokoonpano ja olematon tatsi. Vähemmän yllättäen vituttaa kyllä taas kun ei kunnon kokoonpanoa saada. Älyttömästi etua vastustajille jatkuvasti, ja nyt kun pitäis alkaa niitä pisteitä saamaan, ettei pudota kyydistä.

Kiva että vihdoin pelataan, mut onhan tää nyt nihkeetä. Tärkeä viikonlopun tupla ja kolmella ketjulla.
 
Viimeksi muokattu:

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Meiltä loppuu pelaajat kesken eikä se hemmetinmoinen ottelurumba ole kunnolla edes alkanut. Repaleinen kokoonpano ja olematon tatsi. Vähemmän yllättäen vituttaa kyllä taas kun ei kunnon kokoonpanoa saada. Älyttömästi etua vastustajille jatkuvasti, ja nyt kun pitäis alkaa niitä pisteitä saamaan, ettei pudota kyydistä.

Kiva että vihdoin pelataan, mut onhan tää nyt nihkeetä. Tärkeä viikonlopun tupla ja kolmella ketjulla.
Vkloppu on hankala mutta eiköhän ensi viikoksi saada lisää ukkoja mukaan. Nyt toki yksi vahvistus asap tulisi tarpeeseen kun Tale, Jäky ja Palola pois.
 

Theosaurus

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei helvetti mikä ykkönen. Hieno kausi taas menossa.
Eikö tän kauden vois vaan lopettaa ja säästää kaikki turha vaiva. Kaikki varmaan todenneet että Peltonen osaa homansa mutta kun ei ole resuja niin ei ole. Ensi kaudella sitten taas kannujahtiin…
Toi ykkösketju on 3miljoonan euron pelaajabudjetilla aivan hirveä fiasko!
Surullisinta että kauden kliimaksiksi jäi ilmeisesti tuo 16.2 pelattu peli jotain -vitun-MIKKELIN- Jukureita- vastaan. Jei!!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös