Ketjukoostumukset kaudella 2020–2021

  • 201 445
  • 1 607

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Jotain tollasta. Pientä viilausta olisi juuri tehtävä Dykin suhteen. Itse saattaisin ehkä istuttaa myös Jääskän Keräsen tilalle.

Mutta mihin kohta paluun tekevä Saarinen?

Sama! Ei Jääskä nelosen peliä heikentäisi! Itsekin laittaisin Jääskän neloseen, enkä yllättyisi jos tulisi tehojakin sillä Åstenilla ja Väänäsellä kulkee hyvin.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Olisipa kokoonpano tänään mallia:

Sallinen-Lundell-Leskinen
Saarinen-Broadhurst-Dyk
Tallberg-Borgström-Heljanko
Åsten-Väänänen-Jääskä

Winberg-Kousa
Lyytinen-Motin
Teräväinen-Varakas
Karjalainen

Halonen


Mutta Piken tietäen niin varmaan samoilla jatketaan...
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Nyt menee "stiga-ukko" neitsyys, mut olkoon. Jos saa toivoa niin, vois kokeilla vaikka tämmöistä.

Sallinen-Lundell-Leskinen
Heljanko-Broadhurst-Dyk
Tallberg-Borgström-Hede
Jääskä-Väänänen-Saarinen

Winberg-Kousa
Lyytinen-Motin
Teräväinen-Laakso
Karjalainen

Halonen

Saarinen neloseen koska paluu saikulta, eikä huono olisi jos Hede olisi kakkosvitjassa ja Dyk kolmosessa, mutta menköön. Vito ja Mauno vois vetää henkeä kotikatsomossa.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK tänään:

Saarinen - Lundell - Sallinen
Winberg - Kousa

Tallberg - Broadhurst - Leskinen
Teräväinen - Motin

Jääskä - Borgström - Dyk
Varakas - Karjalainen

Åsten - Väänänen - Keränen
Ahonen

Tuohimaa
Halonen
 

Mikki71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saarinen Yes! mutta mikä toi Piken omaan silmiin taas yksi outous että aina pitkältä saikulta tuleva pelaaja lyödään samantien heti kärkikenttään(kenttiin) ... melkein aina. Ehkä mä en vaan tajua
 

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Ihan asialliset ketjut. Sallisen ja Leskinen paikkaa voisi kyllä kokeilla vaihtaa.
 

Vilja

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK tänään:

Saarinen - Lundell - Sallinen
Winberg - Kousa

Tallberg - Broadhurst - Leskinen
Teräväinen - Motin

Jääskä - Borgström - Dyk
Varakas - Karjalainen

Åsten - Väänänen - Keränen
Ahonen

Tuohimaa
Halonen
Muuten ok, mutta miksei Hede Keräsen paikalla?
 

Anterotero

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal.
Saarinen Yes! mutta mikä toi Piken omaan silmiin taas yksi outous että aina pitkältä saikulta tuleva pelaaja lyödään samantien heti kärkikenttään(kenttiin) ... melkein aina. Ehkä mä en vaan tajua
Oli varmaan pakko lähteä kokeilemaan Dykiä jossain toisessa kentässä, joten ihan luonnollinen paikka Saariselle sitten tossa ykkösen laidassa, koska tota kakkosketjua on turha lähteä ainakaan vielä rikkomaan.
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Mikä hemmetti sille Lyytiselle tuli? Oli kuitenkin eilen jo alkulämmöissä mukana.

On kyllä erikoinen kuvio. Lyytistä olisi eilenkin tarvittu kun ei kukaan meidän pakeista osaa mitään tehdä hyökkäysalueella.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Saarinen Yes! mutta mikä toi Piken omaan silmiin taas yksi outous että aina pitkältä saikulta tuleva pelaaja lyödään samantien heti kärkikenttään(kenttiin) ... melkein aina. Ehkä mä en vaan tajua

Koska käsivamma niin veikkaan että on luistelua treenannut ja kestää vauhdissa mukana.
 

ElmerMoody

Jäsen
Suosikkijoukkue
✦ IFK ✦
Juu en olis viime kaudella marmatuksieni keskellä uskonut että se päivä vielä koittaa että kaipaisin Lyytistä kovasti kentälle. Propsit hänelle!

Ja Keränen voisi tehdä katoamistempun.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Vau Pike on reagoinut, hienoa! Mutta missä Heljanko, joka ollut paluunsa(kin) jälkeen joukkueen tasaisimpia suorittajia ja ansaitsisi ehdottomasti paikan aloittavassa kokoonpanossa ohi Keräsen, Jääskän ja itse asiassa jopa Dykin juuri nyt.

Ja olisi nyt laittanut ton kakkoskentän uusiksi myös samalla; mun silmään Broadhurstilla ja Leskisellä ei ole mitään kemiaa ja tosta kentästä puuttuu nyt viimeistelijä. Tallberg tuikkaa toki maalin silloin tällöin mutta ei se voi hänen vastuullaan olla koska ei ole sen roolin pelaaja. Dyk nauttimaan Hurstin ja Saarisen tarjoiluista tuohon olisi voinut olla kova kombo, samoin Leskinen voisi kenties olla se ykköskentän maalintekijä. Mutta ei.

Silti, mielenkiintoinen ilta tulossa. Toivotaan ettei Innala tee hattutemppua...
 

Bafforosso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK parhaimmillaan
tai Heljanko
Aivan, kyllä Heljanko tällä hetkellä ohittaa Heden, Åstenin, Dykin ja varsinkin Keräsen.
Itse näen Keräsen suurimpana syynä siihen ettei Auvitu pelaa tällä kaudella enää. Se TPS:n goonin taklaus on vain seuraus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös