Ketjukoostumukset kaudella 2020–2021

  • 202 417
  • 1 607

En gång IFK

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sallinen - Lundell - Heljanko
Tallberg - Broadhurst - Leskinen
Hede - Borgström - Dyk
Åsten - Väänänen - Keränen

Winberg - Kousa...
Laakso - Teräväinen
Ahonen - Motin
Varakas

Omasta mielestä voisi kokeilla tämän kaltaisia ketjuja. Jäky ikävä kyllä poppareille vaikka on huikea jätkä kaukalon ulkopuolella varsinkin niin ei nyt vaan tahdo oikein kulkea vaikka tekee kyllä pirusti töitä! Jos vain parantaa peliänsä vielä niin ehdottomasti kokoonpanoon! Ja ei se mua nyt häiritsisi jos Jäky kokoonpanossa olisikin mutta vähän tarttis uusia ketjuja luoda jotta näkis toimisko hommat paremmin näin. Joten Hede/Jääskä tohon kolmoseen Nikin ja Sebben rinnalle.
 

RedDawn

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Seattle Kraken, Vancouver Canucks
Harmittaa edelleen Teemu Väyrysestä luopuminen.

Ei varmasti miljoonia per peli saanut ja nyt olisi ollut oiva tilaisuus kokeilla esim. Jääskän tilalla kun Jäkyllä ei oikein kulje.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: WPK

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sallinen - Lundell - Heljanko
Tallberg - Broadhurst - Leskinen
Hede - Borgström - Dyk
Åsten - Väänänen - Keränen

Winberg - Kousa...
Laakso - Teräväinen
Ahonen - Motin
Varakas

Omasta mielestä voisi kokeilla tämän kaltaisia ketjuja. Jäky ikävä kyllä poppareille vaikka on huikea jätkä kaukalon ulkopuolella varsinkin niin ei nyt vaan tahdo oikein kulkea vaikka tekee kyllä pirusti töitä! Jos vain parantaa peliänsä vielä niin ehdottomasti kokoonpanoon! Ja ei se mua nyt häiritsisi jos Jäky kokoonpanossa olisikin mutta vähän tarttis uusia ketjuja luoda jotta näkis toimisko hommat paremmin näin. Joten Hede/Jääskä tohon kolmoseen Nikin ja Sebben rinnalle.

Jotain tollasta. Pientä viilausta olisi juuri tehtävä Dykin suhteen. Itse saattaisin ehkä istuttaa myös Jääskän Keräsen tilalle.

Mutta mihin kohta paluun tekevä Saarinen?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Hattutemppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK tänään:

Sallinen - Lundell - Dyk
Kousa - Winberg

Tallberg - Broadhurst - Leskinen
Lyytinen - Motin

Jääskä - Borgström - Heljanko
Varakas - Teräväinen

Åsten - Väänänen - Keränen
Ahonen

Halonen

E: nyt kyllä laitettiin ihan samaan aikaan MSU kans, MSU tyyliin sekunnin ennen:)
Pitäis jo luovuttaa näitten kokoonpanojen suhteen, kun aina tulee hopeeta;)
Plussaa Lyytinen kokoonpanossa!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Itse haluaisin jo nähdä jonkun muun yrittämässä tuossa Lundellin rinnalla. Dyk on niin unessa, että voisi hänellekin tehdä ihan hyvää päästä johonkin alaketjuihin vähän pienemmälle vastuulle hakemaan peliään.
 

VapaahetoisGM

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, K-Vantaa, Minnesota Blue Jays, Kapa, VG-62
Jotain tollasta. Pientä viilausta olisi juuri tehtävä Dykin suhteen. Itse saattaisin ehkä istuttaa myös Jääskän Keräsen tilalle.

Mutta mihin kohta paluun tekevä Saarinen?

Itse taas en missään nimessä rikkoisi loistavasti toiminutta koostumusta Åsten-Väänänen-Keränen. Ja pienenä ongelmana näen myös kolmosketjun. Vaikea odottaa Borgströmiltä tasonnostoa, jos rinnalla ovat Hede ja koko Korkeasaarta niskassaan kantava Dyk. Eikä siis mitään pois Hedeltä.
 

Mikki71

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse haluaisin jo nähdä jonkun muun yrittämässä tuossa Lundellin rinnalla. Dyk on niin unessa, että voisi hänellekin tehdä ihan hyvää päästä johonkin alaketjuihin vähän pienemmälle vastuulle hakemaan peliään.
Tismalleen samaa mieltä, ei näköjään koskaan kuulu Pikachun tapoihin tehdä jotain joka vois avata pelaajan lukkoja, junnataan vaan samalla kaavalla uudestaan ja uudestaan ja uudestaan repeat
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Itse taas en missään nimessä rikkoisi loistavasti toiminutta koostumusta Åsten-Väänänen-Keränen. Ja pienenä ongelmana näen myös kolmosketjun. Vaikea odottaa Borgströmiltä tasonnostoa, jos rinnalla ovat Hede ja koko Korkeasaarta niskassaan kantava Dyk. Eikä siis mitään pois Hedeltä.

Tänään Borgströmin kanssa pelaa Jääskä ja Heljanko. Ainakin laidoilla on vauhtia ja hyvää liikettä vaikka eivät taikureita olekaan. Pitäisi Nikin saada tulosta aikaan heidänkin kanssa. Musta isoin ongelma on Nikin liike eikä pelikaverit tällä hetkellä. Ei se Sallisenkaan kanssa pelatessa ollut parempaa.
 

topdog

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Muistanko väärin, että viime KalPa matsi jossa tuli turpaan oltiin aika pulassa kalpan fyysisyyden kanssa? Jos näin oli niin toivottavasti ei tänään toistu.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Muistanko väärin, että viime KalPa matsi jossa tuli turpaan oltiin aika pulassa kalpan fyysisyyden kanssa? Jos näin oli niin toivottavasti ei tänään toistu.

Mä en kyllä sellaista muista mutta keskimäärin toki muistan noin 17% asioista mitä mun pitäisi muistaa tai oletetaan muistavan.

Mun mielestä IFK on viime matseissa pärjännyt kaikkia vastaan fyysisyydessä hyvin. Se viimeisin Kalpa matsi oli matsi mikä olisi pitänyt voittaa mutta oliko 2. erä jossa lyhyessä ajassa Kalpa sai maalit IFK:n nukahdeltua ja menikö pari byyriä myös oman pakin luistimesta? Vastavuoroisesti IFK pelasi loistavan 3. erän mutta kiekkoa ei saatu mistään maaliin.

Mutta en ole täysin varma että se nyt ihan näin meni, muistelen silti näin.
 

RedNumber9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muistanko väärin, että viime KalPa matsi jossa tuli turpaan oltiin aika pulassa kalpan fyysisyyden kanssa? Jos näin oli niin toivottavasti ei tänään toistu.

Ainakin KalPa sai yhden maalin tilanteessa, jossa nelosella oli pitkä vaihto omissa ja KalPan pelaaja taklasi kulmassa Åstenia kovaa (Åsten ei enää pelannut pelissä tuon taklauksen jälkeen). Tekivät sitten käytännössä ylivoimalla maalin kun Åsten vielä keräili kamojaan. Eli tuossa tilanteessa voisi nähdä, että KalPa fyysisyydellä HIFK:ta horjutti. Mutta siihen tilanteeseen vahvasti vaikutti nelosen pitkäksi venynyt vaihto omissa.

Muuten peli oli muistaakseni molemmin puolin fyysinen ja viihdyttävä ja en sanoisi HIFK:n mitenkään pulassa olleen fyysisyyden kanssa.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Pikkaraisen ajan HIFK on ennennäkemättömän kovassa lennossa. P/O taulukossakin ollaan peräti sijalla 4. "Pikkaraiselle kenkää" ketjuun on viimeksi tullut päivitystä viime marraskuussa jonkun Kookoo fanin toimesta. Fanit myhäilevät ilmeisen tyytyväisenä Pikun näyttöihin. Takana tosin vaanii Tappara ja TPS. Selkää ei siis vielä kannata suoristaa, suora playoffs paikka ei ole vielä varma. Ei lähelläkään. Mutta eiköhän tänään 3 pistettä kairata. Kokoonpanossa plussaa ja miinusta melko tasaisesti. Dykin ketsuppipullo lähenee jo Bednarin tai OJ:n paluun odottelua. Kuiva kausi, apina selässä, gorilla selässä, eläintarha selässä; ne on jo kaikki käytetty. Ehkä tänään vain kolahtaa alanahkaan, sujahtaa ylämummoon tai jotain.
 

R.P.M. 12 000

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en kyllä sellaista muista mutta keskimäärin toki muistan noin 17% asioista mitä mun pitäisi muistaa tai oletetaan muistavan.

Mun mielestä IFK on viime matseissa pärjännyt kaikkia vastaan fyysisyydessä hyvin. Se viimeisin Kalpa matsi oli matsi mikä olisi pitänyt voittaa mutta oliko 2. erä jossa lyhyessä ajassa Kalpa sai maalit IFK:n nukahdeltua ja menikö pari byyriä myös oman pakin luistimesta? Vastavuoroisesti IFK pelasi loistavan 3. erän mutta kiekkoa ei saatu mistään maaliin.

Mutta en ole täysin varma että se nyt ihan näin meni, muistelen silti näin.

Ja sitten on vielä mä - jos ihan rehellinen olen, niin nyt kun tuli puheeksi, niin mä en muista yhtään peliä tältä kaudelta, että miten meni kokonaisuudessaan. En yhtään! Olen nähnyt likipitäen kaikki, muutama jäänyt katsomatta, ja sitten näin. En nimittäin muista nyt edes, ketä vastaan pelattiin viimeksi. TPS. Muistin. Sen muistan, että Jukureita vastaan on pelattu helvetisti. Pitää syödä enemmän parsakaalia, sillä mä en ole vielä ihan sysivanha, ja muisti jo tällä tasolla.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: EPK

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Saarisen Jesse varmaan askissa huomenna kotimatsissa kun ei ole enää loukkaantuneiden listalla...
Oliko uutisminuutissa maininta että Saarisella voi pelituntuman hakeminen kestää pitkäänkin. En tiedä liittyykö jotenkin käden puristusvoimaan tai liikeratojen ennalleen palautumiseen jotenkin. Kuullosti vaan vähän siltä etteivät tarkkaan tienneet että pystyykö pelaamaan nyt/vielä hetkeen. Voi olla että joutuu testaamaan enenmmän treeneissä vielä kättään.

Kiva toki jos peleille jo pääsee.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Ja sitten on vielä mä - jos ihan rehellinen olen, niin nyt kun tuli puheeksi, niin mä en muista yhtään peliä tältä kaudelta, että miten meni kokonaisuudessaan. En yhtään! Olen nähnyt likipitäen kaikki, muutama jäänyt katsomatta, ja sitten näin. En nimittäin muista nyt edes, ketä vastaan pelattiin viimeksi. TPS. Muistin. Sen muistan, että Jukureita vastaan on pelattu helvetisti. Pitää syödä enemmän parsakaalia, sillä mä en ole vielä ihan sysivanha, ja muisti jo tällä tasolla.

No mutta ainakin muistit ton parsakaalin. Perusasiat ennen kaikkea!
 

Pate44

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, QPR, Leicester
Muistanko väärin, että viime KalPa matsi jossa tuli turpaan oltiin aika pulassa kalpan fyysisyyden kanssa? Jos näin oli niin toivottavasti ei tänään toistu.
Se oli juuri näin, KalPa oli fyysisessä pelissä selvästi IFKta parempi. IFK ei ollut oikeastaan epäfyysinen, mutta kuopiolaiset oli vaan jostain syystä niin täysin pelin ytimessä.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Se oli juuri näin, KalPa oli fyysisessä pelissä selvästi IFKta parempi. IFK ei ollut oikeastaan epäfyysinen, mutta kuopiolaiset oli vaan jostain syystä niin täysin pelin ytimessä.

Olivatko koko matsin pelin ytimessä? Mun muistikuvien mukaan IFK pelasi myös hyvin mutta tv:stä tuttu tehottomuus vaivasi.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
En kyllä vieläkään pysty ymmärtämään tuota Pikkaraisen man crushia Rony Ahoseen ja myös osittain Varakkaaseen. Mielestäni Karjalainen on pelannut paremmin kuin em. kaksikko. KalPalla oli lisäksi Stadissa viimeksi kovia haluja tökkiä tuon fyysisen pelin lisäksi niin Cowboy olisi hyvää lääkettä tähän.
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinka hullu olen jos sommittelisin hyökkäysketjut näin huomiseksi?

Sallinen - Lundell - Leskinen
Tallberg - Broadhurst - Hede
Jääskä - Borgström - Heljanko
Åsten - Väänänen - Dyk
 

Zamppaaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuinka hullu olen jos sommittelisin hyökkäysketjut näin huomiseksi?

Sallinen - Lundell - Leskinen
Tallberg - Broadhurst - Hede
Jääskä - Borgström - Heljanko
Åsten - Väänänen - Dyk
Et ollenkaan huonolla ajatuksella, itse laittaisin vielä Väänäsen ja Borsgtrömin toisin päin
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Sallinen - Lundell - Leskinen
Tallberg - Broadhurst - Hede
Jääskä - Borgström - Heljanko
Åsten - Väänänen - Dyk
Heljanko tuohon Heden paikalle 2. ketjuun ja Saarinen sitten kolmosketjuun Borgströmin sekä Jääskän seuraksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös