Salminen pelaa siinä tuloksellisemmassa yv-kentässä, Quincey ja Iikka kakkos-yv:ssä. O’Connor ei muistaakseni ole hirveästi viimeaikoina ylivoima-aikaa saanut.Mitkä ovat IFKn yvkentät? Pörssiin meinasin ottaa arvonnassa Oconnor vai Quincey ja Salminen vai Kangasniemi. Kiitos jo etukäteen.
Edelleen 90% oli vihaisia kun Lennulle tehtiin jatkodiili. Turha täällä on nyt kenenkään gloryhunttaa. Kyllå Te tiedätte mitä mieltä olitte.
Tässä hetkessä vaikuttaa riittävältä ja jotain samaa tuossa on, kun peilaa kauden 2010-11 sentteristöön ja suhteuttaa sen nykyliigaan. Toki Ikonen ei ole samalla tapaa puhdasverinen sentteri, mitä oli Töykkälä, mutta kolmikolle Granlund, Wirtanen, Liivik on ihan vertailukelpoinen vastine kolmikossa Lundell, Tyrväinen, Jääskä. Lisäksi katsomon puolella napostelee poppareita ~40 pisteen taitosentteri.Kuka olisi muuten osannut arvata ennen kauden alkua, että meidän sentteristö ratkaisevissa puolivälierissä on Tyrväinen-Lundell-Jääskä-Ikonen? Ja kuinka moni olisi pitänyt sitä riittävänä? En minä ainakaan.
Ei Pitkäri mikään huono omaan päähän ole mun mielestä ollut. Suht tunnollinen pelaaja. Ongelmana ehkä enemmänkin epävarmuus kiekon kanssa: helpotkin syötöt karkaa.Pitkänen ratkaisee!
Illalla nähdään kumpaan suuntaan.
Katsotaan tuoko Lennu jotain lisää tämän illan koitokseen, toivottavasti! Kanki se vaan aina löytyy kokoonpanosta, Laakso lienee näyttönsä antanut tämän kauden osalta...
Katsotaan tuoko Lennu jotain lisää tämän illan koitokseen, toivottavasti! Kanki se vaan aina löytyy kokoonpanosta, Laakso lienee näyttönsä antanut tämän kauden osalta...
Petrell - Santala - Ikonen
Onhan Ikonen kaikin puolin ihan kauhea mikkihiiri tuossa kentässä. Eikö kolmanneksi isompaa ja meritoituneempaa löydy?
Q laittoi YV:n, että iso jämäkkä JF olisi saapunut bäckiin ineen flygarilla ja nähtäneen jo illan pelissä. SK (#21) nähty myös pyörimässä hallilla, kun paita on kaivettu jäistä.
Åsten penkillä, muutoin samalla kokoonpanolla kuin viime pelissä.
Ei Muuli penkillä ole vaan Kanki jatkaa ihan totutusti 7. puolustajana.
Koska huonokin huumori on huumoria, sanon tässä, että olen toki iloinen nähdessäni sinun n*ssivan pilkkua esim. poron sijaan. Eli toki tarkoitin "penkillä" katsomoa, IFK:llahan se ylimääräinenkin puolustaja/hyökkääjä oikeasti pelaa eikä vain pure tuppia.