Ketjukoostumukset 2016–2017

  • 235 132
  • 1 406

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Nyt on Kärppä-peli nähty, ja heitän muutaman ilmaisen vihjeen valmennusjohdolle ylivoimiin. Numero 1, tämä tulee ihan puskista varmaan kaikille: Elkins on liigan kuumin pelaaja, aisaparinsa Jasse Ikosen kanssa = ylivoimaan. Vihje numero B: kun se yv on yksi asia mikä ei toimi (alivoiman kanssa), niin rakenna pleijareihin yv missä Iso-Joe on maskimiehenä.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Mikään ei pidäkään olla kiveen hakattua mutta muutaman muuttujan löisin nyt kiinni loppukaudeksi.
hyökkäys: X - Elkins - Ikonen
Petrell - Nykopp - Åsten
Puolustus: Heiskanen - Finley
Generous - Eronen
 

Apassi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Numero 1, tämä tulee ihan puskista varmaan kaikille: Elkins on liigan kuumin pelaaja, aisaparinsa Jasse Ikosen kanssa = ylivoimaan.

Sitä itse olen kaksi kautta miettinyt. Sitten näin Elkinsin tällä kaudella YV:ssä. Elkinshän sitä loukkaantumissuman aikana pelasi. Ei vain se rooli luonnistu. Ajaa kiekon kanssa hyvin sisään kuten 5 vs 5 pelissä ja antaa sen jälkeen todella luokattoman syötön. Sama kaava toistui. Itse siis olen suuri Elkins fani. Se rooli ei vain kaverille istu.
 

Iso Paha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Go IFK
Sitä itse olen kaksi kautta miettinyt. Sitten näin Elkinsin tällä kaudella YV:ssä. Elkinshän sitä loukkaantumissuman aikana pelasi. Ei vain se rooli luonnistu. Ajaa kiekon kanssa hyvin sisään kuten 5 vs 5 pelissä ja antaa sen jälkeen todella luokattoman syötön. Sama kaava toistui. Itse siis olen suuri Elkins fani. Se rooli ei vain kaverille istu.
Muuten kyllä mutta kun Hinz, Leino ja viimeisimpänä nyt tämä minimaila Micke eivät ole saaneet yv:llä aikaan yhtään mitään, ja samaan aikaan Hirvi on parantanut tasoaan vielä aivan tautisesti, niin antaisin Elkinsille uudestaan aikaa ykkös yv:ssä, Ikos Jaskan ja Aaltosen kanssa + muita. Never mind the fackt että liigan paras aloittaja. Ei se ylivoima ainakaan huonommaksi voi tällä mennä.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä lähtisin seuraaviin peleihin muovailemaan kokoonpanojen suhteen jotain seuraavanlaista:

Jasse Ikonen - Corey Elkins - Juhamatti Aaltonen
Juuso Puustinen - Roope Hintz - Mika Partanen
Arttu Luttinen - Mikael Johansson - Tomi Tuomisto
Micke-Max Åsten - Thomas Nykopp - Lennart Petrell

Miro Heiskanen - Joe Finley
Teemu Eronen - Matt Generous
Oliver Kaski - Marcus Högström
Miihkali Teppo

Aaltonen uuteen iskuun Elkinsin ja Ikosen kanssa. Tuosta ketjusta puuttuu se kolmas ukko tällä hetkellä kokonaan. Hintzin ketju väläyttelee ajoittain, tosin Puustinen on edelleen aivan vitun hukassa. Pitäisin tuon koostumuksen kasassa nyt hetken aikaa vielä. Kolmosketjusta en suoraan sanoen tykkää yhtään, koska siinä on kaikki kolme sellaisia jolle en keksi kunnollista paikkaa tällä hetkellä. Johansson on aivan paska, samat sanat Luttisesta, joka tosin kärsii varmasti vielä tuosta pitkästä loukkaantumisesta ja tavallaan toipilas pelaaja, Tuomistolle ei ole paikkaa kärkiketjuista ja nelonen on hyvä nykyisessä muodossaan.

Leinon ja Raskin paluun jälkeen pitää katsoa uudelleen miltä näyttäisi. Tällä hetkellä heidän tieltä olisi mielestäni putoamassa Tuomisto ja Johansson/Puustinen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
IFK tänään:

Hyökkääjät:
Tuomisto-Johansson-Aaltonen
Puustinen-Hintz-Partanen
Luttinen-Elkins-Ikonen
Åsten-Nykopp-Petrell

Puolustajat:

Eronen-Generous
Finley-Högström
Teppo-Kaski
Salmi

Maalivahdit:

Lankinen
(Myllyniemi)

Täysin sama kokoonpano kuin eilen. Ihan hyvä, niin saadaan vähän pysyvyyttä ja jatkumoa. Vielä Rask ja Leino remmiin, niin hyvältä näyttää.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt kun jengin otteet ovat paranemaan päin, niin on hyvä että Lankinen pidetään maalissa, eikä anneta Myllyniemellä peliaikaa. Äkkiä käy taas silleen, että jos veskaripeli pettää, niin juna onkin taas väärillä raiteilla. Kevin on sitä paitsi sen verran kuuma tällä hetkellä, että pystyy voittamaan yksinkin pelejä joukkueelle.

E: Ja tällä kommentilla viittaan nyt siihen, että itse olin aika varma siitä, että Mylläri on tänään maalissa.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Täysin sama kokoonpano kuin eilen. Ihan hyvä, niin saadaan vähän pysyvyyttä ja jatkumoa. Vielä Rask ja Leino remmiin, niin hyvältä näyttää.

Mietin just että ketkä heidän tieltä pois. Itse laittaisin ehkä Johanssonin ja Partasen poppareille Raskin ja Leinon tieltä näillä nykynäytöillä.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Hyvä, että on jatkuvuutta.

Rask, kun palaa, niin ottanee Tuomiston paikan.

Leino/Puustinen/Partanen kiertänee tuon kakkosen laidalla.

Sitten jos Johansson ei herää siirtorajaan mennessä, niin alkanee tapahtumaan. Itse uskon, että se ukko herää vielä. Oli se Ramukin aika pihalla monesti syyskaudella.
 

Lemieaux

Jäsen
Suosikkijoukkue
Total hockey / Totaalvoetbal
Mikään ei pidäkään olla kiveen hakattua mutta muutaman muuttujan löisin nyt kiinni loppukaudeksi.
hyökkäys: X - Elkins - Ikonen
Petrell - Nykopp - Åsten
Puolustus: Heiskanen - Finley
Generous - Eronen

Samaa mieltä näistä. Elkins - Ikonen on pari, jota moni täällä on istuttanut yhteen jo yli vuoden, ja heidän yhteispeliä viime kaudella nähneet tietävät tämän parin toimivaksi. Tässä ei siis pitäisi olla mitään epäselvää. Tuo nelonen on muuten juuri sellainen mitä hahmottelin kesällä, vaikka moni nauroikin minulle, ettei Petrell todellakaan ole mikään nelosketjun laituri. Kun Leino ja Rask tervehtyy, menisin näillä (vielä pitäisi sijoittaa X:n ja Y:n paikalle Puustista, Partasta, Luttista, Saarelaista, Tuomistoa, ja tietty Z:n paikalle itse Z):

X - Johansson(?) - Rask (jos Johansson ei pysty edes Raskin kanssa nostamaan tasoaan ollaan kusessa)
Hintz - Leino - Aaltonen (onko tätä vielä kokeiltu?)
Y - Elkins - Ikonen
Petrell - Nykopp - Åsten

Z - Grillfors
Heiskanen - Finley
Eronen - Generous
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
IFK tänään:

Petrell-Johansson-Aaltonen
Eronen-Generous

Puustinen-Hintz-Tuomisto
Teppo-Högström

Luttinen-Elkins-Ikonen
Heiskanen-Kaski

Åsten-Nykopp-Partanen
Salmi

Lankinen-(Myllyniemi)

Heiskanen siis palaa kokoonpanoon ja Finley pelikiellossa ilmeisesti.
 

Postinjakaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK.
Petrell-Johansson-Aaltonen

Jos ennen kautta olisi ilmoitettu tälläinen ketju, olisin pitänyt sitä sarjan kovimpana ykkösketjuna paperilla. Potentiaalia on, mutta askelmerkit ollut kolmikolla vähän hakusessa. Toivottavasti räjähtää eloon tänään kemiallisen yhteyden syntyessä.
 

PuukäsiPakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Heiskanen-Kaski pelottaa ja paljon. Mä olisin laittanu Högströmin tuohon.

Heiskasen nopea paluu on hieno juttu. Kiva että välillä on näitä pikkukolhujakin ettei aina tarvitse olla kuukautta sivussa ja sitten hakea pelituntumaa ja kondista toinen lisää. Esimerkkinä Puustinen joka hakee kolmatta kautta pelituntumaa ekan loukkaantumisen jälkeen.
 

Erkka Lapanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK - FC Liverpool
Olisin kyllä laittanut Heiskasen Högströmin pariksi. Se kaksikko voisi nostaa koko ketjun kiekollisen pelaamisen uudelle tasolle.
 

Nashpre

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK:n sairastupa, HIFK, Liverpool FC
Siellä varmaan haluttiin että jokaisessa parissa olisi hyvää puolustusta että kiekollista osaamista. Ruotsin poika toimii hyvin Tepon virheiden paikkaajana ja tuo kiekollista peliä siihen pariin.
Vai miltä olisi korvaan kuullostanut Teppo - Kaski?
Nythän siellä on kyllä mahdollisuus Teppo - Salmi pariin, mutta Salmi on sentään pelannut suht hyvin viime aikoina.
 

Viivapelote

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun tuo Rask tuosta tervehtyy niin voisi kokeilla heittää hänet ja Aaltonen laitureiksi ja sentteriksi Hintz. Olisi varmaan Liigan luisteluvoimaisin ketju. Toki Hintzillä näyttää kulkevan paremmin laidassa, mutta tuo luisteluvoima yhdistettynä Törmäsen kiekkoon saattaisi luoda karusellin vastustajan päätyyn.
 

McLovin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Vegas Golden Knights
IFK tänään:

Hyökkääjät:
Petrell - Johansson - Aaltonen
Puustinen - Hintz - Rask
Luttinen - Elkins - Ikonen
Åsten - Nykopp - Partanen

Puolustajat:
Eronen - Generous
Grillfors - Högström
Heiskanen - Kaski
Salmi

Maalivahdit:
Lankinen
(Myllyniemi)
 

doppelgänger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Finley sitten ilmeisesti sairaana/loukkaantuneena, mutta muuten tuo kokoonpano näyttää kyllä hemmetin kovalta varsinkin hyökkäyksen osalta. Innolla kyllä iltaa odottaa ja varsinkin Raskia ja Grillfors-Högström pakkiparia.
 

TheJackal

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK ilman Ville Peltosta ja Tobias Salmelaista
AIAI mikä kokoonpano! Kovin koko liigassa, ei voi jäädä siitä nyt kiinni! Illalla hallille kaikki!
 

Walkin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Penguins
Nyt ollaan kyllä erittäin lähellä sitä parasta kokoonpanoa minkä jalkeille voi saada tällä joukkueella, saas nähdä miltä peli illalla näyttää.
 

Kake74

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Junior-Pelicans, Tamin Tribuuttiketju
Puustinen - Hintz - Rask
Ei riitä Pudin putki näiden veijareiden kyytiin sitten alkuunkaan. Mutta jos se siitä kaarelta alkais pistää niitä one-timereita sisään.....
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Aaltosta olisi voinut kokeilla Hintzin laidassa, mutta pikkujuttuja nämä kun kokoonpano kunnossa ja kakkoskenttä toimi kyllä hyvin sen vähän mitä Rask oli pelikunnossa Syyskuussa. Teppo saisi mennä Rovaniemelle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös