Johanssonia pidän huonoimpana ulkomaalaishankintana tällä vuosituhannella.
Ei ole ollut ollenkaan se maaginen ykkössentteri mitä hänestä odotettiin, mutta tämä nyt on jo aivan liian paksua, et kai oikeasti voi väittää että Johansson on huonompi kuin kaikki nämä:
Braden Birch (Raivo näki potentiaalia, kukaan muu ei nähnyt)
Jason DeSantis (Raivo näki potentiaalia, kukaan muu ei nähnyt)
Oscar Eklund (Jotkut odottivat ykköspakkia, itse löin vetoa* ettei tee viittätoista pistettä, eikä tehnyt kuin 10)
Austin Block (Raivo näki jotain potentiaalia, kukaan muu ei nähnyt)
Rico Fata (Piti olla Salmelaisen tutkapari ja ykköstykki, ei saanut mitään aikaiseksi)
Tommy Wargh (Susi jo syntyessään)
Ryan Thang (Teki kokonaiset 7 pistettä ennen kuin laitettiin menemään)
Jöel Perrault (Pörrö ehkä voittaa tämän kisan)
Tyler Redenbach (Olisi varmaan ollut kolmossentterinä tai laiturina ihan ok, mutta vastuulliseen rooliin aivan paska)
(Patrick O'Sullivan) (Itse en ehkä laittaisi tätä listalle, mutta moni muu laittaisi. Tällä jätkällä oli isompia huolia kuin jääkiekko)
Eddie DelGrosso (Try-out ja minimaalisessa roolissa, mutta aivan turhake)
Evan Barlow (Sama kuin yllä)
----------
Itse asiassa tässä yllä on vain viimeisen 6 vuoden paskat ulkkarihankinnat, ensimmäiseltä vuosikymmeneltä eli 2000-2010 löytyy myös melkoisia helmiä:
Tom Walsh (Vastustajat valssailivat vasemmalta ja oikealta ohi)
Dan Hacker (JHagin "suosikki"pörrääjä, vähän samat kuin Redenbach yllä)
Billy Tibbetts (Ei kelvannut tv-kanavien tarjonta joten primadonna pakkasi kamansa)
Peter White (Pörrön ohella huonoimpia senttereitä koskaan)
Brad Parsons
Mark Murphy
Lubomir Hurtaj (original koira, Hurtta)
Martin Spanhel (original koira, Spanieli)
Roman Simicek
Frantisek Mrazek
Aigars Cipruss (Johtavaksi ykkössentteriksi isolla palkalla, vaikka Villelle sanottiin ei)
Sandy Moger
Jeff Scissons
Jonas Andersson-Junkka
Patrik Hucko
Varmaan joku myös unohtui listalta. Laittaisin silti jokaisen näistä Johanssonin edelle listalla "huonoimmat ulkkarihankinnat tällä vuosituhannella".
* Nimimerkin Puscutractori kanssa whiskypullosta, jota en ikinä saanut kun tyyppi lähti heti sen jälkeen pois jatkoajasta.