Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 524 362
  • 20 124
Suosikkijoukkue
TPS
Toivottavasti on jotain positiivisempaa kuin tuo palkkojen leikkaaminen
Ei tuo uutinen palkkojen leikkaamisesta kovin huonokaan ollut, jos sopuun on aidosti päästy yhteisymmärryksessä (vrt. esim. Case Pelicans). Talkootarinalla on myös hieman helpompi myydä yhteisölle kausikortteja ja yhteistyökumppanuuksia.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Jospa ne ilmoittaakin että kaikki TPS organisaatossa lomautetaan , mukaan luettuna pelaajat ja myös TPS kannattajat" :D

Huonoa puujalkaa jatkaakseni niin eikö suurin osa katsojista lomautettu jo viime kaudella?

Ei tuo uutinen palkkojen leikkaamisesta kovin huonokaan ollut, jos sopuun on aidosti päästy yhteisymmärryksessä (vrt. esim. Case Pelicans). Talkootarinalla on myös hieman helpompi myydä yhteisölle kausikortteja ja yhteistyökumppanuuksia.

Totta tuokin. Todellakin hyvä jos aidosti on yhteistyössä sovittu.

Inhimmillisenä näkökulmana myös pelaajat ovat duunareita ja kaikki eivät tienaa "ihan helvetisti" jolloin palkanalennus saattaa osua kipeästikin. Se että korporaatiot tai miljonäärit siirtävät palkansaajat kelan rahoille ei välttämättä ole yhteiskunnallisesti ihan kaikista ookoin ratkaisu minun makuuni.

Mutta täysin ookoo jos tuo on hoidettu niin että ne joilla on liitua niin jättävät tässä kohtaa piirtämättä ja antavat liitua yhteiseen hyvään. Vähemmillä liiduilla piirtävät sitten jatkavat piirtämistä niillä mitä on.

---

Itse Castiin tullee siis ainakin tämä ja Korpikosken mietteitä nykyisestä ja tulevasta. Tulispa vielä joku ylläri pelaajarintamalta.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Niin siis tuohan ei vaikuta mahdolliseen TPS- lainaan. Ja koska lähdin saivartelun tielle niin tuo uutinen on päivätty 11. päivä kuluvaa kuuta.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Toivottavasti ei nyt ainakaan mitään suuria summia makseta, jos tänne tulee. Itse antaisin mieluummin omille junioreille nämä marginaaliroolin pelipaikat.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Toivottavasti ei nyt ainakaan mitään suuria summia makseta, jos tänne tulee. Itse antaisin mieluummin omille junioreille nämä marginaaliroolin pelipaikat.
Jos on tulossa San Josen sopimuspelaajana Turkuun niin tuskinpa siihen paljon budjetista ropoja kuluu. Mun puolesta, tervetuloa.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toivottavasti ei nyt ainakaan mitään suuria summia makseta, jos tänne tulee. Itse antaisin mieluummin omille junioreille nämä marginaaliroolin pelipaikat.

Vaikka itsekin liputan omien junnujen puolesta niin kilpailua kuitenkin pitää olla. Lisäksi uskallan väittää että tullessaan Ibragimov on fyysisesti valmiimpi mitä monet omat pojat. Pelit sitten kuitenkin näyttävät kenelle ne paikat kuuluu joten odotellaan nyt hetki vielä. Spekulointi tietenkin on kivaa.

Mitä nyt eilen kuuntelin niitä Tuomisen juttuja niin olisiko sieltä vielä tulossa 2 hyökkääjää sekä 2 pakkia? Ibragimov ja Honka täällä nyt nostettu esille. Pakistoon tilauksessa olisi yksi "Isäntä" ja hyökkäyspäähän kärkisentteri. Myös Budishin lähdöllä spekuloitu.

Nurmi-Pärssinen-Pajuniemi
Nättinen-X-Korpikoski
Janatuinen-Wirtanen-"Ibragimov"
Haapanen-Jasu-Kuru
Pyyhtiä-Intonen-Liukas
Nevasaari, Teissala

Larsson-"Honka"
Viro-X
Anttalainen-Rafkin
Laitamäki-Kaskinen
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Fraseria ollaan kyselty kahtena keväänä putkeen Turkuun takaisin. En tiedä onko ihan Niityn omasta halusta vai onko tota ajanut Kalliokin. Jokatapauksessa kaveri olisi kyllä vielä mukava nähdä Aurajoen rannoilla. Tulis asennetta lisää roppakaupalla oman maalin eteen, niin ei joudu taas Tirronen itse puolustamaan itseään.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Fraseria ollaan kyselty kahtena keväänä putkeen Turkuun takaisin. En tiedä onko ihan Niityn omasta halusta vai onko tota ajanut Kalliokin. Jokatapauksessa kaveri olisi kyllä vielä mukava nähdä Aurajoen rannoilla. Tulis asennetta lisää roppakaupalla oman maalin eteen, niin ei joudu taas Tirronen itse puolustamaan itseään.
En näe kyllä pienintäkään käyttöä. Ei pysy pelissä mukana laisinkaan yli 15minuutin peliajalla. Tuollainen spesiaalimies joka pelaa vain satunnaisia vaihtoja ei mahdu minun näkemykseni nopeasta ja liikkuvasta joukkueesta.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No kyllähän siitä on ihan lehdissä asti ollut juttua, että ollaan kyselty...
Miten mulla on sellainen muistikuva että jopa Kallio olis asiasta jossain maininnut..että oltais kyselty halukkuutta tulla takaisin.. Vai sekoitanko Niittymäen kommenttiin.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Kunnarin twiitti alla. En näe mitään syytä miksi Kunnarin twiitti ei olisi totta. Onko joskus huhuillut väärin?

Rumour du jour: TPS oli jo käytännössä sopinut Mark Fraserin paluusta Turkuun. Varmalta näyttänyt asia kaatui kanadalaispakin seuran Zvolenin vastustukseen. Slovakialaisseura näytti ensin vihreää valoa siirrolle.
#Liiga #HCTPS
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Fraseria ollaan kyselty kaksi kertaa putkeen. Kallio ja Niitty molemmista muistaakseni maininnut jossain lehdessä. Ei ole pakkoa uskoa, mutta totta on.

Mitä tulee tuohon, että Fraserin jalka ei riitä ja blah blah blah. Fraserilla riitti viimevisiitillö oikein hyvin jalka, KUN pelasi oikeita minuutteja. 15-18min ei mitään ongelmaa. Pleijareissa tuli loukkeja ja joutui pelaamaan reilusti yli 20min/peli. Ei tarvitse olla Sherlock Holmes, että tajuaa ettei yli 100kg järkäleen jalka riitä tuollaisiin peliaikoihin. Mutta ei siinä. Nautitaan ensikaudella taas siitä, että molareita tullaan hakkaamaan näpeille ja pakit kaartaa vaihtoon. Meillä oli oikeasti viimekaudella ”kovin” pakistosta Joe Piskula. Hänkin pehmeä kuin rätti. Kuinka monta kertaa Fraserin aikana tultiin sinne maalille ja hakattiin käsille? Kuinka monta kertaa Fraser teki jonkun virheen, joka johti omaan maaliin? Menisi ihan milloin vain omaan pakistoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös