Black Star
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Toivottavasti on jotain positiivisempaa kuin tuo palkkojen leikkaaminen
"Jospa ne ilmoittaakin että kaikki TPS organisaatossa lomautetaan , mukaan luettuna pelaajat ja myös TPS kannattajat" :DToivottavasti on jotain positiivisempaa kuin tuo palkkojen leikkaaminen
Ei tuo uutinen palkkojen leikkaamisesta kovin huonokaan ollut, jos sopuun on aidosti päästy yhteisymmärryksessä (vrt. esim. Case Pelicans). Talkootarinalla on myös hieman helpompi myydä yhteisölle kausikortteja ja yhteistyökumppanuuksia.Toivottavasti on jotain positiivisempaa kuin tuo palkkojen leikkaaminen
"Jospa ne ilmoittaakin että kaikki TPS organisaatossa lomautetaan , mukaan luettuna pelaajat ja myös TPS kannattajat" :D
Ei tuo uutinen palkkojen leikkaamisesta kovin huonokaan ollut, jos sopuun on aidosti päästy yhteisymmärryksessä (vrt. esim. Case Pelicans). Talkootarinalla on myös hieman helpompi myydä yhteisölle kausikortteja ja yhteistyökumppanuuksia.
Tulispa vielä joku ylläri pelaajarintamalta.
Samassa livessä mainittiin, että tilauksessa olleet pakkisopimukset on tuloillaa (joko tässä tai seuraavissa julkistuksissa)Pelaajajulkistuksia tulossa kuulemma hyvinkin lähiaikoina.
Ibraginov on tehnyt sopimuksen Sharksin kanssa.
SHARKS SIGN FORWARD TIMUR IBRAGIMOV | San Jose Barracuda
www.sjbarracuda.com
Mitä tossa kaverissa on niin ihmeellistä, että pitää tänne saakka raahata? Vie minusta turhaan junioreilta paikkoja kokoonpanosta.
Jos on tulossa San Josen sopimuspelaajana Turkuun niin tuskinpa siihen paljon budjetista ropoja kuluu. Mun puolesta, tervetuloa.Toivottavasti ei nyt ainakaan mitään suuria summia makseta, jos tänne tulee. Itse antaisin mieluummin omille junioreille nämä marginaaliroolin pelipaikat.
Toivottavasti ei nyt ainakaan mitään suuria summia makseta, jos tänne tulee. Itse antaisin mieluummin omille junioreille nämä marginaaliroolin pelipaikat.
Toivottavasti ei nyt ainakaan mitään suuria summia makseta, jos tänne tulee. Itse antaisin mieluummin omille junioreille nämä marginaaliroolin pelipaikat.
En näe kyllä pienintäkään käyttöä. Ei pysy pelissä mukana laisinkaan yli 15minuutin peliajalla. Tuollainen spesiaalimies joka pelaa vain satunnaisia vaihtoja ei mahdu minun näkemykseni nopeasta ja liikkuvasta joukkueesta.Fraseria ollaan kyselty kahtena keväänä putkeen Turkuun takaisin. En tiedä onko ihan Niityn omasta halusta vai onko tota ajanut Kalliokin. Jokatapauksessa kaveri olisi kyllä vielä mukava nähdä Aurajoen rannoilla. Tulis asennetta lisää roppakaupalla oman maalin eteen, niin ei joudu taas Tirronen itse puolustamaan itseään.
No kyllähän siitä on ihan lehdissä asti ollut juttua, että ollaan kyselty...Eikä Fraseria ole edes kyselty, viime visiitin jälkeen.
Joskus ymmärsin, että Kunnarin edelliskauden huhu olisi sanonut Kvaak.No kyllähän siitä on ihan lehdissä asti ollut juttua, että ollaan kyselty...
Miten mulla on sellainen muistikuva että jopa Kallio olis asiasta jossain maininnut..että oltais kyselty halukkuutta tulla takaisin.. Vai sekoitanko Niittymäen kommenttiin.No kyllähän siitä on ihan lehdissä asti ollut juttua, että ollaan kyselty...
Rumour du jour: TPS oli jo käytännössä sopinut Mark Fraserin paluusta Turkuun. Varmalta näyttänyt asia kaatui kanadalaispakin seuran Zvolenin vastustukseen. Slovakialaisseura näytti ensin vihreää valoa siirrolle.
#Liiga #HCTPS