Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 626 252
  • 20 682

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Jossain mainittu,jotta Pohjanoksa kantaa vastuun?

Jos 2 viikkoa aikaa antaa näyttöjä, niin luulisi myös saavan pelata. Luukun avaamisessa nyt varmaan ei kenenkään tarvitse antaa näyttöjä?

Toisaalta taas pitkään pelaamatta, joten muutama peli aika pieni näyttöikkuna.
Jossain mainittu että ei kanna? Ihmettelen vain että taas ollaan ennen näyttöjä huutamassa että Pohjanoksa uhrataan. Ei pelkällä Pohjanoksalla voida mennä, pakko joku oli hommata. Kyllä tässä Pohjanoksa enemmän saa luottoa kuin siinä skenaariossa että sieltä olisi tullut joku oikeasta kova nimi sisään.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
TPS ei ole tunnettu siitä, että maalivahteja peluutettaisiin tasapuolisesti. Tirronen on ollut ihan selkeä ykkönen, vaikkei Pohjanoksa mitenkään ole pelaamaan päästessään pettänyt.
Jos tämä Ruotsista roudattu kuntoutuja saa jotain kiinni, niin voi hyvinkin olla niin, että Pohjanoksa saa sitten istua vaihtoaitiossa ilman peliaikaa, kun ruotsalaista ajetaan sisään. Minkälaisen viestin tämä Pohjanoksalle antaa, jos häneen ei nyt luottoa löydy.
 

sajuki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Selvishän se syy tällekin hankinnalle..

Ketuttaa Tirrosen puolesta..

Toivottavasti Källgren osoittautuu pelimieheksi..

Pyörinyt muuten Windlertiin ja Holmin kanssa samoissa piireissä länsinaapurissa..
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Selvishän se syy tällekin hankinnalle..

Ketuttaa Tirrosen puolesta..

Toivottavasti Källgren osoittautuu pelimieheksi..

Pyörinyt muuten Windlertiin ja Holmin kanssa samoissa piireissä länsinaapurissa..

Yllättyneet käsi ylös? Siella vähän jörnitään taas serkkua. Eikö jumalauta virveli yllä kauemmas?
 

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Kyllä tässä vähän pettyny on. Tirronen out ja Kögensguggel sisään. Olispa TPS ilmoittanut myös pakkihankinnasta.
Tottakai, mutta kuka ihme sinne ois pitänyt naarata? Pohjanoksa ei pysty ainakaa yksin pelaamaan, jos tässä niin kävisi että tps pelaa playoffeja. Kaikki kovemman luokan veskarit ovat kiinni omissa seuroissaan. Ei tämä kaveri ainakaa kallis voi olla, mutta ilmeisesti on ainakin lahjakas.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Eikö risteilyltä ole vielä mitään huhuja? Vai tuliko vain tämä Killegren ruotsin satamasta sisään?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tottakai, mutta kuka ihme sinne ois pitänyt naarata? Pohjanoksa ei pysty ainakaa yksin pelaamaan, jos tässä niin kävisi että tps pelaa playoffeja. Kaikki kovemman luokan veskarit ovat kiinni omissa seuroissaan. Ei tämä kaveri ainakaa kallis voi olla, mutta ilmeisesti on ainakin lahjakas.

Tämä mulla vituttaa eniten kun sanotaan "ei se varmasti kallis ole". Voitko avata vähän mulle tätä logiikkaa? Itse olen saanut sen kuvan että olisi varaa jopa kovan kaliberin pelimiehiin. Ei se voi niin mennä että saalistellaan haukivesissä muikkuverkolla. Kyllä siihen pitää olla eri vehkeet.
 

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Tämä mulla vituttaa eniten kun sanotaan "ei se varmasti kallis ole". Voitko avata vähän mulle tätä logiikkaa? Itse olen saanut sen kuvan että olisi varaa jopa kovan kaliberin pelimiehiin. Ei se voi niin mennä että saalistellaan haukivesissä muikkuverkolla. Kyllä siihen pitää olla eri vehkeet.
Idea lähinnä siinä, että tänne raahataa kalliilla rahalla tässä vaiheessa joku marek schwarz vol 2. Ennemmi kattelen sit tällaista lupaavaa ruottalaista nuorta.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Tämä mulla vituttaa eniten kun sanotaan "ei se varmasti kallis ole". Voitko avata vähän mulle tätä logiikkaa? Itse olen saanut sen kuvan että olisi varaa jopa kovan kaliberin pelimiehiin. Ei se voi niin mennä että saalistellaan haukivesissä muikkuverkolla. Kyllä siihen pitää olla eri vehkeet.

Vähän tätä samaa ihmettelen. Halpis ukkoja raahataan tänne ja jos kehtaa edes ehdottaa, että jos nämä rahat sijoitettaisiin vähän paremmin, niin pelätään "ostojoukkuetta". Palve, Lasch tai ruotsista kallimpaa kamaa. Ei missään nimessä, koska nehän maksaa ja olishan se kauheeta, jos taisteltaisiin vähän paremmista sijoista.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Ensin itketään, että kyllä nyt näytetään persettä Pohjanoksalle (ennen kuin jumalauta tiedetään edes siirron taustoja) ja sen jälkeen itketään, että eikö nyt saatana parempaa saatu. Logiikkaa on vaikea löytää tästä keskustelusta.

Tämä lähti huhusta (tämä on huhuketju), jonka jälkeen pohdittiin mitä on tapahtumassa. Pari vaihtoehtoa 1) tämä ketju lukkoon ja huhuista ei saa keskustella 2) nopeampi yhteys Artukaisiin jolloin näitä ei tarvitse lukea mistä ikinä keltaisesta mediasta.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
23-vuotias maalivahti, joka pelannu u20 kisoissa melkein 95% torjuntaprosentilla ei tunnu kelpaavan suurimmalle osalle täällä...? Ite oon olosuhteita ajatellen pirun tyytyväinen hankintaan. Voi olla että epäonnistuu, mutta potentiaalia on pirusti. Ite en nopeella hakemisella löytäny, miksei oo enempää pelannu. Täällä kuitenkin taitaa se 50% sanoo kaveria kuntoutujaks, eli onko ollu loukkaantumisia? Toki itse olisin nyt koittanu saada 3v sopparin, jos ei mitään isoja loukkaantumisia oo taustalla. Mutta te jotka kerroitte että on kuntoutuja, niin mitä vammoja nyt on taustalla?

Edit: eihän noita kuntoutujaks mainitsijoita niin paljoa ollutkaan, joten pahoittelut yleistämisestä. Syytän olutta..
 
Viimeksi muokattu:

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
23-vuotias maalivahti, joka pelannu u20 kisoissa melkein 95% torjuntaprosentilla ei tunnu kelpaavan suurimmalle osalle täällä...? Ite oon olosuhteita ajatellen pirun tyytyväinen hankintaan. Voi olla että epäonnistuu, mutta potentiaalia on pirusti. Ite en nopeella hakemisella löytäny, miksei oo enempää pelannu. Täällä kuitenkin taitaa se 50% sanoo kaveria kuntoutujaks, eli onko ollu loukkaantumisia? Toki itse olisin nyt koittanu saada 3v sopparin, jos ei mitään isoja loukkaantumisia oo taustalla. Mutta te jotka kerroitte että on kuntoutuja, niin mitä vammoja nyt on taustalla?

Itsekkin tein maalin c-juniorina.
 

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
23-vuotias maalivahti, joka pelannu u20 kisoissa melkein 95% torjuntaprosentilla ei tunnu kelpaavan suurimmalle osalle täällä...? Ite oon olosuhteita ajatellen pirun tyytyväinen hankintaan. Voi olla että epäonnistuu, mutta potentiaalia on pirusti. Ite en nopeella hakemisella löytäny, miksei oo enempää pelannu. Täällä kuitenkin taitaa se 50% sanoo kaveria kuntoutujaks, eli onko ollu loukkaantumisia? Toki itse olisin nyt koittanu saada 3v sopparin, jos ei mitään isoja loukkaantumisia oo taustalla. Mutta te jotka kerroitte että on kuntoutuja, niin mitä vammoja nyt on taustalla?

On ollut loukkaantunut tällä kaudella. En osaa sanoa oliko tämä ennen vai jälkeen NHL-sopimuksen purkamisen. Vaxjön kaksi muuta maalivahtia ovat edellä joten pelaajalle itselleen hyvä siirto.
 

RajatOn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
On ollut loukkaantunut tällä kaudella. En osaa sanoa oliko tämä ennen vai jälkeen NHL-sopimuksen purkamisen. Vaxjön kaksi muuta maalivahtia ovat edellä joten pelaajalle itselleen hyvä siirto.

Osaatko sanoa, onko ollut ”alaraaja” vammaa, vai enemmän ei niin tyypillistä maalivahdin vammaa?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Vähän tätä samaa ihmettelen. Halpis ukkoja raahataan tänne ja jos kehtaa edes ehdottaa, että jos nämä rahat sijoitettaisiin vähän paremmin, niin pelätään "ostojoukkuetta". Palve, Lasch tai ruotsista kallimpaa kamaa. Ei missään nimessä, koska nehän maksaa ja olishan se kauheeta, jos taisteltaisiin vähän paremmista sijoista.

Meinasit että tepsi hankkii juuri toiseen änäriseuraan treidatun Palveen? Tai Frölundan ykkös sentterinä illasta toiseen painavan Laschin? Fakta on se että tepsi ei pysty tällä hetkellä kilpailemaan rahallisesti tai varsinkaan menestyksessä esim. Ruotsin tai Sveitsin huippujoukkueita vastaan, jotka nappaa nuo kaikki huippunimet. Miksi joku Lasch luopuisi Frölundan menestyksestä ja painavasta palkkapussista johonkin vitun Turun Palloseuraan joka tarjoaa sekoilua joka osa-alueella sekä pääsee hädin tuskin pudotuspeleihin?
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Tämä oli ehkä hauskin osuus, kun kerrottiin tämän Källgrenin taustoista:

AHL:n torjuntaprosentit saatiin kaivettua esiin, mutta SHL:n taasen ei.. :)

Ei varmaan haluttu kertoa mahtavaa 83,7 torjuntaprosenttia?
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Hienoa! Kerrotko vielä miten se liittyy mihinkään asian suhteen? Itse pelaan vieläkin maalissa, mutta en koe että sillä saan tuotua mitään lisää tähän keskusteluun

Hei, miten maalivahdin junioritilastot liittyvät nykypäivään?
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
On ollut loukkaantunut tällä kaudella. En osaa sanoa oliko tämä ennen vai jälkeen NHL-sopimuksen purkamisen. Vaxjön kaksi muuta maalivahtia ovat edellä joten pelaajalle itselleen hyvä siirto.

Elikkä kaikilla on nyt hyvä mieli? Tirrosen paikkaajaksi hommataan valmiiksi paskana oleva ukko. Tulee jotenkin muuan Simon Suoranta mieleen tästä. Hommatkaa nyt edes joku joka ei tarvi keppejä. Ei ole paljoa pyydetty.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: exau

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Meinasit että tepsi hankkii juuri toiseen änäriseuraan treidatun Palveen? Tai Frölundan ykkös sentterinä illasta toiseen painavan Laschin? Fakta on se että tepsi ei pysty tällä hetkellä kilpailemaan rahallisesti tai varsinkaan menestyksessä esim. Ruotsin tai Sveitsin huippujoukkueita vastaan, jotka nappaa nuo kaikki huippunimet. Miksi joku Lasch luopuisi Frölundan menestyksestä ja painavasta palkkapussista johonkin vitun Turun Palloseuraan joka tarjoaa sekoilua joka osa-alueella sekä pääsee hädin tuskin pudotuspeleihin?

En meinannut, mutta ilmeisesti itse olet tyytyväinen nykyiseen pelaajapolitiikkaan.

Ja onhan ne palveet ja laschit täällä ennenkin pelaillut.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Källgren kirjoitti viime kauden jälkeen kaksivuotisen NHL-diilin Arizonan kanssa, joka oli myös varannut tämän maalivahdin. Viime kaudella kovat tilastot Allsvenskanin AIK:ssa ja tällä kaudella pelasi kaksi peliä farmissa, ja kolme peliä ECHL-liigassa, jotka myös hyvillä tilastoilla. Edustanut Ruotsia nuorten maajoukkueissa. Aiemman uran perusteella en nyt paniikkinappulaa vielä painaisi.

Mielenkiintoista on se, miksi palasi Pohjois-Amerikan kaukaloista niin pian Ruotsiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös