Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 651 661
  • 20 727

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Nick Drazenovicin ominaisuudet olisivat kyllä juuri sitä mitä tuo joukkue tarvitsisi, mutta kaikki muu herrassa sitten aiheuttaakin hylkimisreaktion. Oli keväällä kolme kuukautta loukkaantuneena ja nyt on ollut joulukuuhun asti pelaamatta missään. Treenannut jäällä jonkun junnujengin kanssa, joten olisi järjetön riski tähän väliin. Ja tälläiset tapauksethan ovat täällä aina menneet ihan putkeen.

Noin muuten tilanne pelaajamarkkinoilla on ihan mielenkiintoinen, kun KHL:n siirtoraja häämöttää jo hyvinkin lähellä, niin nuo seurat ovat hakemassa niitä vahvistuksia ja mahdollisia ringin leventäjiä mallia Talaja. Toisaalta myös kyseisessä sarjassa alkaa olla seuroja joiden pudostuspeleihin selviäminen on yhtä todennäköistä kuin Tepsillä viime vuonna tähän aikaan, niin sieltä voisi joku ulkkari jostain olla tarjolla, mutta näissäkin Tepsi on jonossa aika perällä, jos pelaajat maisemaa vaihtavat. Toki en itkisi, jos joku Roman Horak tai Felix Schütz tänne saataisiin kusetettua jollain konstilla, mutta eihän tuon tason ukot mitään kovinkaan todennäköisiä pelaajia tähän sarjaan ole.

Itse olen elänyt siinä uskossa marraskuusta lähtien, että Tepsi vahvistuisi ennen joulua. Vajaa kaksi viikkoa tuohon enää on, joten pikkuisen alkaa tulla kiire.
 

Jokujoonas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Montrèal Canadiens
ja kun lähti Tepsistä Suikkasen once in a lifetime-kauden jälkeen, niin toivoin, että näkisin tuon taiturin vielä Tepsin paidassa
Tarkoitatko sitä kautta, kun tiputtiin puolivärierissä Jypille? Koska sillä kaudella Jonhson pelasi Suikkasen alaisuudessa Tepsissä.

Mutta mitä itse mieheen tulee niin en välttämättä lähtisi häntä(kään) tänne roudaamaan.
 

Aleksis Veli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä konsensus tuntuu olevan, että vahvistuksia tarvitaan, mutta niiden tulisi olla sellaisia, jotka sopivat myös ensi kauden sapluunaan. Itsekin olen tätä mieltä.

Mutta entä jos tällaisia vahvistuksia ei ole tarjolla? Pitäisikö ottaa linja "näillä mennään" vai kokeilla ns. arpoja?

Vaikea sanoa. Mieluummin katson Markus Kojoa kuin Josh McNeviniä, mutta olisihan se hyvä että rosterissa olisi jotain syvyyttä loukkaantumisten varalle. Hyökkäykseen haaveilisin jostain käsiä omaavasta Mestis-pelaajasta, mutta toisaalta lopputulos olisi todennäköisesti jokin köyhän miehen VVV. Kärppiin näitä miehiä löytyy, mutta se on toinen juttu se.
 

ceeceeäm

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulainen jääkiekko
Expressen: Bluesin paras pelaaja kiinnostaa Ruotsissa

Eiköhän Rantakari kauden mittaan Bluesista vielä irtoa, mutta se on sitten toinen juttu mikä on määränpää. Kovaa tuntuu olevan kilpailu pelaajista.

Ja alkuperäisen Expressenin jutun mukaan huhutaan, että Rantakari on myös jo tehnyt ensi kautta koskevan sopimuksen jonkun suomalaisen joukkueen kanssa:

"– Men det ryktas också om att han har sajnat för ett finländskt lag för nästa år."
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nyt se Kyle Wilson vapautui MoDosta. Siitä meille mitat täyttävä sentteri, jos on kunnossa fyysisesti.
Mun mielestä tää olisi astetta varmemmin voittava arpa. Tehoja ihan hyvää vauhtia tullut SHL:ssä, ainut vaan, että onkohan kunnossa?
 

ElManazer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS, Málaga Club de Fútbol, New York Islanders
Pelkkää omaa mutua, mutta Dinamo Riga näyttää ulostavan ulkomaalaisvahvistuksiaan rankalla kädellä, niin miltä kuulostaisi Steven Seigon paluu mustavalkoisiin?
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Pelkkää omaa mutua, mutta Dinamo Riga näyttää ulostavan ulkomaalaisvahvistuksiaan rankalla kädellä, niin miltä kuulostaisi Steven Seigon paluu mustavalkoisiin?
Tämä kuulostaa mun korvaan erittäin hyvältä. Vähän niinku kotiutettais oma poika.
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Meinaatteko ettei Seigolle olisi rahakkaampaa diiliä tarjolla jossain muualla kuin Turussa?
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Ei kai Seigon näytöt nyt niin kovia ole olleet KHL:ssä etteikö paluu Tepsiin olisi liksan puolesta mahdollinen. Olisi kyllä erittäin mieluinen paluumuuttaja, minua harmitti kovin kun jatkoa Turusta ei ilmoitettu viime kauden päätteeksi. Seigo tai joku vastaavahan tuonne pakistoon on saatava, se on ihan selviö.

Joku mutuili Kyle Wilsonia sentteriksi ja tässäkin tapauksessa on nostettava peukaloa ylöspäin!!
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Jos nyt huhu-mutu-toiveita saa esittää niin Dinamo Riga pisti tshekkipuolustaja Tomas Kundratekin waivers-listoille eli on lähtökuopiossa seurasta. Pari kautta P-Amerikan junnusarjoissa, jonka jälkeen Rangersin farmissa ja Washingtonissa NHL/AHL-akselilla. Omaa kiekollisia taitoja ja kokoa, vaikka se fyysisyys ei lopulta P-Amerikassa riittänytkään. Liigassa olisi kuitenkin enemmän kuin loistava kokeilu.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Tomas Kundratek
EP scouttauksen perusteella ihan kelpo pakki Tepsiin. Rightin puolelta ampuva kiekollinen pakki, ei mikään kääpiö, tsekkiläinen.
Rantakari olis nyt ykkösvaihtoehto mut kyllä Kundratekin käy.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
En ainakaan pikaisella silmäyksellä nähnyt linkkiä ketjussa, joten laitetaan tulemaan. Paré-huhu on Antsan mukaan totaaliankka, mitään keskusteluja ei ole käyty. Vahvistuksia etsitään ja työtä tehdään kovasti jotta sellaisia löydettäisiin, mutta paniikkiratkaisuja ei tehdä.

Parempi hommata rauhassa hyvä kuin kiireellä huono. Nimiä on pyörinyt paljon, mutta mielestäni lopullisen ratkaisun pitää tuntua oikealta, Niittymäki sanoo...Katsotaan. Hyviäkin nimiä on ollut esillä. Pitää tulla sellainen tunne, että tuo on juuri se pelaaja, jonka tarvitsemme.

TPS-pomo myöntää: haku on päällä – palaako ex-tähtipelaaja seuraan? - Ilta-Sanomat
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
"Katsotaan. Hyviäkin nimiä on ollut esillä. Pitää tulla sellainen tunne, että tuo on juuri se pelaaja, jonka tarvitsemme." -Antsa
Ei tässä nyt helvetti mitään yksilökohtaista tunnetta tarvita. Jos nimimiehiä ollu tarjolla ja jo koukussa ni rantaan vaan.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Fakta on että vahvistusta tarvitaan mutta mun mielestäni Niittymäki puhuu ihan sellaisia asioita joita itse haluan kuulla. Jos pakkia ja hyökkääjää ennen siirtotakarajaa saadaan sisään ja ovat molemmat vahvistuksia, on se parempi kuin se että nyt otettaisiin väen väkisin sisään kaksi pelaajaa jotka eivät lopulta osoittautuisi kovin hyviksi hankinnoiksi. Sikäli ylläolevan kanssa siis eri linjoilla.

Kuulin juttua että Rantakarin diili oli ns. soudettu jo rantaan mutta lopulta Bluesin kyky maksaa tietyt rahat tietyssä ajassa takasi ettei mahdollisuutta sopimuksen suoraan irtisanomiseen ollut. TPS ei siis tarjoutunut lunastamaan Rantakaria Bluesista erillisellä korvaussummalla tämän HTT:n mukaan. Tiedä sitten mikä homman nimi oikeasti mutta tuo kuulostaisi omaan korvaani aika loogiselta.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Hyvä ja kaikin puolin positiivinen uutinen. Tärkeää tietysti on myös se, että UTJ:kin tunnustaa tuon ylipeluuttamisen ja kärkimiesten henkisen rasituksen.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse virittelisin verkkoja Wieniin seuraavaksi. Siellä muuan Kurtis McLean pelailee heikkotasoisemmassa Liigassa ja voisi olla kiinnostunut palailemaan emäntänsä kotikaupunkiin (eikös se näin ollut). Antsalle ilmainen vihje.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Riittääköhän McLeanilla liike enää ? Jotenkin saanut semmoisen kuvan, että liike on hidastunut paljon. Toki en ole miehen otteita juuri enää seurannut. Kunhan kukaan ei ole niin heikolla jalalla kuin Locke, niin menestymiseen on mahdollisuus.

Itse asiassa tällä hetkellä on iso joukko hyviä pelaajia saatavilla. Siinä mielessä Niittymäellä on "helpohkoa". Syy mikä varmasti oikeasti rajoittaa, on raha.

Itse kyselisin sen Wilsonin perään, mutta myös Colby Genoway voi olla kohta lähdössä. Kausi Zagrebissa on mennyt reisille. Oliko hänelläkin joku suomalainen muija vai muistanko väärin? Sen mitä miestä muistelee, niin oli maaginen syöttelemään. Pakistoon ehdottaisin tuota aiemmin mainittua Tomas Kundratekia. On jo laitettu Riikassa sivuun, kun ei ole kokoonpanossa. Hänelle voisi myydä diilin isosta roolista ja mahiksesta nousta aina NHL:ään asti, tyyliin Nakladal. Ihme ettei ole vielä minnekään siirtynyt.

Mutta, turha kasvattaa innostusta. Ihan yhtä hyvin tänne voi tulla Mestiksestä joku pakki loppuvuoden+2 vuoden pahvilla ja hyökkäykseen joku saamarin Radja. Tässä on nyt Niittymäen urankin kannalta todellinen näytönpaikka. Ensimmäinen oikea iso ongelma ja pitäisi taikoa vähällä rahalla paskasta kultaa. Ei ole muuten helppo nakki.
 

kausi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Westendin työväenpalloilijat
Fakta on että vahvistusta tarvitaan mutta mun mielestäni Niittymäki puhuu ihan sellaisia asioita joita itse haluan kuulla

Puhuu puhuu! Pisteet siitä, että sai suun auki ja linjailee kaupan päällisiksi tolkun tarinoita. Nyt on vaan niin, että pitäisi myös alkaa tekemään.
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pakistoon ehdottaisin tuota aiemmin mainittua Tomas Kundratekia. On jo laitettu Riikassa sivuun, kun ei ole kokoonpanossa.

Kyllähän se joo siltä näyttää, että Kundratek on lähdössä Dinamosta. Jätkä mahtuu kuitenkin Tsekin EHT-joukkueeseen, joten mitä ilmeisimmin on pelikunnossa. Kelpaisi kyllä Tepsin puolustukseen koska tahansa tuollainen "yleispuolustaja" hyvällä laukauksella.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Kuulin juttua että Rantakarin diili oli ns. soudettu jo rantaan mutta lopulta Bluesin kyky maksaa tietyt rahat tietyssä ajassa takasi ettei mahdollisuutta sopimuksen suoraan irtisanomiseen ollut.

Jari Sailiolla oli sopimus HPK:n kanssa, mutta Liiga tuli väliin ja sanoi, että ei ole oikeutta purkaa sopimusta koska Blues pystyi maksamaan joulukuun palkat.

Tämän perusteella pidän todennäköisenä, että kuulemasi juttu pitää paikkansa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös