Kahvaajapakki
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Nick Drazenovic Turkuun, niin sitten on TPS boikotissa vähän niin kuin Starbuckilla konsanaan. :)
Tarkoitatko sitä kautta, kun tiputtiin puolivärierissä Jypille? Koska sillä kaudella Jonhson pelasi Suikkasen alaisuudessa Tepsissä.ja kun lähti Tepsistä Suikkasen once in a lifetime-kauden jälkeen, niin toivoin, että näkisin tuon taiturin vielä Tepsin paidassa
Expressen: Bluesin paras pelaaja kiinnostaa Ruotsissa
Eiköhän Rantakari kauden mittaan Bluesista vielä irtoa, mutta se on sitten toinen juttu mikä on määränpää. Kovaa tuntuu olevan kilpailu pelaajista.
Mun mielestä tää olisi astetta varmemmin voittava arpa. Tehoja ihan hyvää vauhtia tullut SHL:ssä, ainut vaan, että onkohan kunnossa?Nyt se Kyle Wilson vapautui MoDosta. Siitä meille mitat täyttävä sentteri, jos on kunnossa fyysisesti.
Tämä kuulostaa mun korvaan erittäin hyvältä. Vähän niinku kotiutettais oma poika.Pelkkää omaa mutua, mutta Dinamo Riga näyttää ulostavan ulkomaalaisvahvistuksiaan rankalla kädellä, niin miltä kuulostaisi Steven Seigon paluu mustavalkoisiin?
EP scouttauksen perusteella ihan kelpo pakki Tepsiin. Rightin puolelta ampuva kiekollinen pakki, ei mikään kääpiö, tsekkiläinen.Tomas Kundratek
Parempi hommata rauhassa hyvä kuin kiireellä huono. Nimiä on pyörinyt paljon, mutta mielestäni lopullisen ratkaisun pitää tuntua oikealta, Niittymäki sanoo...Katsotaan. Hyviäkin nimiä on ollut esillä. Pitää tulla sellainen tunne, että tuo on juuri se pelaaja, jonka tarvitsemme.
Jep. Lukolla onkin senttereissä vajausta ;)Kurtis McLean pelailee heikkotasoisemmassa Liigassa ja voisi olla kiinnostunut palailemaan emäntänsä kotikaupunkiin
Fakta on että vahvistusta tarvitaan mutta mun mielestäni Niittymäki puhuu ihan sellaisia asioita joita itse haluan kuulla
Pakistoon ehdottaisin tuota aiemmin mainittua Tomas Kundratekia. On jo laitettu Riikassa sivuun, kun ei ole kokoonpanossa.
Kuulin juttua että Rantakarin diili oli ns. soudettu jo rantaan mutta lopulta Bluesin kyky maksaa tietyt rahat tietyssä ajassa takasi ettei mahdollisuutta sopimuksen suoraan irtisanomiseen ollut.
Kuten yllä mainittu niin kelpaa kyllä takaisin Lukkoon jos on emäntänsä kotikaupunkiin palaamassa? hymiöSiellä muuan Kurtis McLean pelailee heikkotasoisemmassa Liigassa ja voisi olla kiinnostunut palailemaan emäntänsä kotikaupunkiin