Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 716 692
  • 20 868

Paksuerkkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pakko huudella vieraisiin pöytiin. Onko tilanne jotenkin eri jos kyseessä on huippu-urheilu seura ja sen kapteeni vai yritys ja sen listoilla korkeassa virassa oleva henkilö? pitäisi olla yritykselle niin uskollinen että suostuu tekemään työtä ilman palkkaa ja uskomaan kusetusta. "sää saat palkan tällä viikolla" "saat palkan ens viikolla" "sori, ei meillä oo maksaa sulle mutta koska oot esimies/kapteeni niin kai sää jäät koska me tarvitaan sua". Näinköhän itse tekisit? :D
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Päivän Turun Sanomissa Antsa toteaa: "Katsomme tilanteen rauhassa, emmekä lähde hötkyilemään. Jossain vaiheessa vahvistamme varmasti joukkuetta ja puolustajan hankinta sattaa tulla ajankohtaiseksi. Katsomme rauhassa, millaisia pelaajia markkinoilla on."

Eli tähän sopii jatkoksi ne kuuluisat sanat "näillä mennään"
 

Jonde

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
"Meillä ei ole juuri nyt käyttöä Rantakarin tapaiselle pelaajalle"

EDIT: Ei ole siis kenenkään TPS:n organisaatioon kuuluvan lausahdus, vaan vuosien takaa Penan tai jonkun muun sepän lanseeraama toteamus.
 
Viimeksi muokattu:

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Jep, tämä kertoo paljon Hirsosta. Senpä takia onkin hyvä, ettei tuo tyyppi tullut tänne. Kuvaavaa muutenkin että lähti suurimman rahasumman perässä pohjoiseen.
...
"Happamia..." sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Eipä taida armaasta Suomen maasta löytyä yhtään liigaseuraa, johon Hirso ei olisi mahtunut heittämällä - niin taidollisesti kuin asenteellisestikin. Otanta on aika minimaalinen, mutta hienosti on Hirso sisäistänyt Mrjamäen pelitapaa jo.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Päivän Turun Sanomissa Antsa toteaa: "Katsomme tilanteen rauhassa, emmekä lähde hötkyilemään. Jossain vaiheessa vahvistamme varmasti joukkuetta ja puolustajan hankinta sattaa tulla ajankohtaiseksi. Katsomme rauhassa, millaisia pelaajia markkinoilla on."

Eli tähän sopii jatkoksi ne kuuluisat sanat "näillä mennään"

Itse lasken tällaiset lausunnot samaan luokkaan kuin "valmennuksella on seurajohdon täysi tuki", kun alkaa spekulaatiot valmentajan vaihdosta.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Jep, tämä kertoo paljon Hirsosta. Senpä takia onkin hyvä, ettei tuo tyyppi tullut tänne. Kuvaavaa muutenkin että lähti suurimman rahasumman perässä pohjoiseen.

Ai että Liigan top-5 pelaaja ei olisi kiinnostanut? Heh.

Itse ymmärrän mainiosti Hirson ratkaisua. Ei itseänikään nappaisi tehdä töitä, jos palkanmaksussa on ollut ongelmia. Ja eiköhän joka tolkun pelaaja mene joukkueeseen jossa on suuri mahdollisuus voittaa mestaruus, toimiva organisaatio, muitakin vastuunkantajia ja varma palkkapussi.

Joka tapauksessa, ketjun varsinaiseen aiheeseen ja kuumaan perunaan palaten: "varmat" Rantakari-huhut eivät sitten tainneetkaan olla niin varmoja. "Tosi ylläri."
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Eiköhän sieltä tiedoteta, kun on tiedotettavaa. Tuskin kukaan osapuoli tai edes kannattajat halua Antsan kommentoivan keskeneräisiä neuvotteluja? Toki jos joku tietää näistä jutuista enemmän ja tietää miten Rantakarin tasoinen lupaus vain otetaan joukkueeseen, koska hänelle on siellä tilaa, niin voi tulla kertomaan miten asiat menevät.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
"Happamia..." sanoi kettu pihlajanmarjoista.

Eipä taida armaasta Suomen maasta löytyä yhtään liigaseuraa, johon Hirso ei olisi mahtunut heittämällä - niin taidollisesti kuin asenteellisestikin. Otanta on aika minimaalinen, mutta hienosti on Hirso sisäistänyt Mrjamäen pelitapaa jo.

Turussa on nähty "muutamia" joukkuepelaajia joilla on kova hintalappu. Tulos on ollut viime vuosina nähtävillä. Nyt ollaan menossa oikeaan suuntaan, enkä minä ainakaan kaipaa tänne rahan perässä juoksijoita. Joo, tarvitaan 2.sentteri, mutta ei siihen kannata hinnalla millä hyvänsä hommata kaveria. En tiedä oltiinko kisassa Hirsosta oikeasti edes mukana, jos uskoo seuran pomoja niin ei oltu.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Pakko huudella vieraisiin pöytiin. Onko tilanne jotenkin eri jos kyseessä on huippu-urheilu seura ja sen kapteeni vai yritys ja sen listoilla korkeassa virassa oleva henkilö? pitäisi olla yritykselle niin uskollinen että suostuu tekemään työtä ilman palkkaa ja uskomaan kusetusta. "sää saat palkan tällä viikolla" "saat palkan ens viikolla" "sori, ei meillä oo maksaa sulle mutta koska oot esimies/kapteeni niin kai sää jäät koska me tarvitaan sua". Näinköhän itse tekisit? :D

Ei se ollut se pointti.. Jos voit työskennellä lähempänä kotiasi pienemmällä palkalla tai muutat toiselle puolelle maata isommalla palkalla, kumman otat ? Minä olen jo valinnut työskentelyn kotiseudulla pienemmällä palkalla. Moni pohjoisen ihminen on täällä mun firmassa valinnut sen toisen vaihtoehdon.. Nimimerkillä toisilla raha on itseisarvo, toisilla ei.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Pakko huudella vieraisiin pöytiin. Onko tilanne jotenkin eri jos kyseessä on huippu-urheilu seura ja sen kapteeni vai yritys ja sen listoilla korkeassa virassa oleva henkilö? pitäisi olla yritykselle niin uskollinen että suostuu tekemään työtä ilman palkkaa ja uskomaan kusetusta. "sää saat palkan tällä viikolla" "saat palkan ens viikolla" "sori, ei meillä oo maksaa sulle mutta koska oot esimies/kapteeni niin kai sää jäät koska me tarvitaan sua". Näinköhän itse tekisit? :D
Jos on yhtään uskollisuutta ja on valittu luottotehtävään sekä varallisuutta löytyy vuosien ajan kovan palkkauksen ansiosta niin totta helvetissä ainakin minä jäisin tekemään töitä niin kauan kun firmassa henki pihisee. Sellaista katsotaan hyvällä myös yritysmaailmassa kun seuraavaa työpaikkaa joskus itse tarvitsee etsiä. Uskollisuus on kova sana ja se että ei luovuta tiukassakaan paikassa.

Mutta tämä tästä off topicista.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Nimimerkillä toisilla raha on itseisarvo, toisilla ei.

Jotkut haluavat myös taistelle mestaruudesta noissa ammattilaispiireissä. Ja kaikella kunnioituksella vaikka miedän joukkuetta kohtaan, niin kyllä siellä Kärpillä on pienempi kerroin.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Joka tapauksessa, ketjun varsinaiseen aiheeseen ja kuumaan perunaan palaten: "varmat" Rantakari-huhut eivät sitten tainneetkaan olla niin varmoja. "Tosi ylläri."
Mihin se varmuus on hävinnyt..? Mun mielestä Rantakari ei ole vielä siirtynyt mihinkään toiseen liiga seuraan.
Joku tossa siitä lypsämisestä mainitsi niin aika lailla juuri sitä saattaa nyt olla Otson kohdalla. Kummalta saa paremman diilin HIFKltä vai Tepsiltä.
Huhujen mukaan TPS johtaa tällä hetkellä, mutta sopimusta ei ole tehty. Lähellä ollaan ja eiköhän sieltä heti ilmoteta ku sopparissa on nimet.
En hirveesti näe painoarvoa sille, että Rantakari sanoo: "Olen Bluesin pelaaja vielä kolmen päivän päästä."
Joku(HIFK tai TPS) tulee ja lyö unelma diilin kätöseen ni nopeasti sopimus puretaan ja toivotetaan hyvää jatkoa.
Jotkut haluavat myös taistelle mestaruudesta noissa ammattilaispiireissä. Ja kaikella kunnioituksella vaikka miedän joukkuetta kohtaan, niin kyllä siellä Kärpillä on pienempi kerroin.
Ottamatta enempää kantaan keskusteluun niin olen kanssasi samaa mieltä. Urheilijan näkökulmasta jolla ei ole vielä yhtään SM-kultaa ja mahdollisuus päästä sitä tavoittelemaan tosissaan oli oikea liike siirtyä Kärppiin. En usko, että rahan takia Hirso sinne muutti.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voihan tuossa Rantakarin tapauksessakin olla sellainen tilanne, että siirtymisestä on jo sovittu, on se sitten Turkuun tai muualle. Haastattelussa on vaan nuori poika saattanut vähän "jäätyä" ja hätäpäissään sanoa, että eeeeen minä ole siirtymässä mihinkään.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joku(HIFK tai TPS) tulee ja lyö unelma diilin kätöseen ni nopeasti sopimus puretaan ja toivotetaan hyvää jatkoa.

Tässä nyt kannattaa ottaa huomioon, että Rantakarille se "unelmadiili" ei ole välttämättä rahakkain, vaan kupissa painaa muutkin syyt. Kaverin tavoitteet ja tulevaisuus on ihan muualla, kun Liigassa, joten olisi aika helvetin lyhytnäköistä nyt ottaa vaan se rahakkain tarjous miettimättä omaa tulevaisuuttaan. Muutenkin unelmat siitä, että Rantakarista saisi moneksi vuodeksi kiekollisen puolustajan ovat vähän niin ja näin, sillä se tarkoittaisi hänen epäonnistuneen kehityksessään ja tavoitteet olisivat jääneet saavuttamatta.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siellä olisi muuten Miikka Tuomainen vapailla markkinoilla. Terveyden kanssa ollut ongelmia ja sopimus purettu hyvässä yhteisymmärryksessä. Täydentäisi tuon nelosen aikas hyvin, kun jakelisi järkyttävän kovia pommejaan vastustajan pakkeihin.
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Siellä olisi muuten Miikka Tuomainen vapailla markkinoilla. Terveyden kanssa ollut ongelmia ja sopimus purettu hyvässä yhteisymmärryksessä. Täydentäisi tuon nelosen aikas hyvin, kun jakelisi järkyttävän kovia pommejaan vastustajan pakkeihin.

Ei kai tämä ollut muuta kuin kieli poskessa- kommentti? :) Kyllä Lempeä Jättiläinen on nähty tapaus.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Kaverin tavoitteet ja tulevaisuus on ihan muualla, kun Liigassa, joten olisi aika helvetin lyhytnäköistä nyt ottaa vaan se rahakkain tarjous miettimättä omaa tulevaisuuttaan.
Jokerifanilta täyttä asiaa. Rantakarilta on oikeasti helvetin hölmöä tehdä pidempää sopimusta kuin maksimissaan loppukausi + ensi kausi vielä sellaisella ehdolla että pääsee taas syksyllä käymään training campilla rapakon takana. Hieman vaisun alkukauden jälkeen nyt tulossa toinen erittäin hyvä kausi putkeen. Nuori, kiekollinen rightin pakki lienee sen verran kuumaa kamaa että jos jää Liigaan lienee hintalappukin kohdillaan.
 

Iso-Olli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei kai tämä ollut muuta kuin kieli poskessa- kommentti? :) Kyllä Lempeä Jättiläinen on nähty tapaus.
Juu kieli poskessa heitin. Sopisi Arsen aikoihin paremmin, että kaikki odottaa Pare/Rantakari kaksikkoa ja sitten saadaan Tuomainen.
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Rantakarille se "unelmadiili" ei ole välttämättä rahakkain, vaan kupissa painaa muutkin syyt.
Mikäs sen parempi kun lähteä Pohjois-Amerikkaan Suomen parhaasta kasvattajaseurasta. Toki Rantakari EI ole meidän kasvatti, mutta tällä statuksella voidaan mainostaa.
helvetin hölmöä tehdä pidempää sopimusta kuin maksimissaan loppukausi + ensi kausi vielä sellaisella ehdolla että pääsee taas syksyllä käymään training campilla rapakon takana.
Tästä samaa mieltä. Ilmeisesti HIFK tarjonnut tällaista. Tepsi sen sijaan rahakasta loppu kautta. Nämä oli poimittu siis tältä palstalta. Totuutesta ei tietoa.
Uskoisin kuitenkin, että Antsa on tarjonnut 1+1 mallista sopparia ulkomaan optioilla.
 

Ludek

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Francis Parén paluuta TPS-paitaan ei tarvitse odottaa. TPS ei ole ollut hänen yhteydessä.

Haku on muutoin päällä. Seura etsii vahvistusta sekä puolustukseen että hyökkäykseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös