Joka tapauksessa, ketjun varsinaiseen aiheeseen ja kuumaan perunaan palaten: "varmat" Rantakari-huhut eivät sitten tainneetkaan olla niin varmoja. "Tosi ylläri."
Mihin se varmuus on hävinnyt..? Mun mielestä Rantakari ei ole vielä siirtynyt mihinkään toiseen liiga seuraan.
Joku tossa siitä lypsämisestä mainitsi niin aika lailla juuri sitä saattaa nyt olla Otson kohdalla. Kummalta saa paremman diilin HIFKltä vai Tepsiltä.
Huhujen mukaan TPS johtaa tällä hetkellä, mutta sopimusta ei ole tehty. Lähellä ollaan ja eiköhän sieltä heti ilmoteta ku sopparissa on nimet.
En hirveesti näe painoarvoa sille, että Rantakari sanoo: "Olen Bluesin pelaaja vielä kolmen päivän päästä."
Joku(HIFK tai TPS) tulee ja lyö unelma diilin kätöseen ni nopeasti sopimus puretaan ja toivotetaan hyvää jatkoa.
Jotkut haluavat myös taistelle mestaruudesta noissa ammattilaispiireissä. Ja kaikella kunnioituksella vaikka miedän joukkuetta kohtaan, niin kyllä siellä Kärpillä on pienempi kerroin.
Ottamatta enempää kantaan keskusteluun niin olen kanssasi samaa mieltä. Urheilijan näkökulmasta jolla ei ole vielä yhtään SM-kultaa ja mahdollisuus päästä sitä tavoittelemaan tosissaan oli oikea liike siirtyä Kärppiin. En usko, että rahan takia Hirso sinne muutti.