Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 718 833
  • 20 869

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Klo 14 ”uutisia luvassa”, terv. TPS instagram.
 

Temetsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Toki aiemmin tullut joku teaseri video. Nyt vaan "uutisia luvassa". Jos haavit nostettu markkinoilta ja nyt saadaan koko joukkue rysällä.
Tai kun eilen julkaistiin talous tappiot niin nyt julkaistaan jotain yhteistyö kumppaneita? (Olisi kyllä tosi kiva juttu)
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Itse veikkaan hunajacastin jatkoa, ig kuvassa musta nahkasohva ja tekstissä "kannattaa kerääntyä sohvalle"

Tuskin tätä erikseen teasattaisiin. Tai voihan olla, että teasataan, jos mukana tulee pelaajasopimus / sopimuksia.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tuskin tätä erikseen teasattaisiin. Tai voihan olla, että teasataan, jos mukana tulee pelaajasopimus / sopimuksia.
Heh, jos tuo on podcastin julkistus, jota ikinä ei käsittääkseni ole edes virallisesti kuopattu, on vain jätetty tekemättä, niin pelihousuja repeilee ympäri kansakunnan.
 

20Booris13

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild
Olisikohan nyt Maxin sopparin julkistus? 99,9% varmuudella pelaa meillä. Ikinä ei voi olla 100% varma, niin jätetään nyt hudillekin pieni osuus...
 

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
(1)
  • Tykkää
Reactions: J.K.

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
"Kun elämme kovia aikoja talouskurimuksessa niin TPS on lanseeranut ajakohtaan ja kaikkien kukkarolle sopivan tuotteen eli TPS:n hunajakiljun joka on valmistettu Aurajoen ainutlaatuisen puhtaasta ja kirkkaasta vedestä ,sokerista ,hunajasta ja pikahiivasta joka takaa tuotteen nopean saatavuuden kaikille ja antaa juomalle ja seuralle potkua. Tuotetta myydään TPS:n kotiotteluissa ja se tarjoillaan muovi pulloissa, tarkemmin sanottuna tyhjät gatorade energia juomapullot on otettu hyötykäyttöön. Tuotteen valmistaa TPS:n joukkueen johto Uraman johdolla joka on pistänyt "pojan/pojat porisemaan" toimistolle ihan vaan näytiksi Paanaselle ja Kodisojalle että saatiinhan se poika kotiin. Jospa nyt rahoitusta löytyisi pidemmällekin aikajänteelle." :D
 

Klapaknauha

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja sympatiat pikkuseuroille esim. Lukko
"Kun elämme kovia aikoja talouskurimuksessa niin TPS on lanseeranut ajakohtaan ja kaikkien kukkarolle sopivan tuotteen eli TPS:n hunajakiljun joka on valmistettu Aurajoen ainutlaatuisen puhtaasta ja kirkkaasta vedestä ,sokerista ,hunajasta ja pikahiivasta joka takaa tuotteen nopean saatavuuden kaikille ja antaa juomalle ja seuralle potkua. Tuotetta myydään TPS:n kotiotteluissa ja se tarjoillaan muovi pulloissa, tarkemmin sanottuna tyhjät gatorade energia juomapullot on otettu hyötykäyttöön. Tuotteen valmistaa TPS:n joukkueen johto Uraman johdolla joka on pistänyt "pojan/pojat porisemaan" toimistolle ihan vaan näytiksi Paanaselle ja Kodisojalle että saatiinhan se poika kotiin. Jospa nyt rahoitusta löytyisi pidemmällekin aikajänteelle." :D
Hahhhahahah.... ....
 

Aleshki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Manchester United, England.
Mä olen useana päivänä kysynyt itseltäni seuraavan kysymyksen: Kenet mä haluaisin nähdä Tepsissä? Mä haluaisin nähdä Aaro Vidgrenin Tepsissä. Hyvänkokoinen, taklaa ja pelaa välillä pikkusikaa. Omaa TPS- historiaa, ja mä väitän, että pelaa aina logolle. Sopimus Jypiin loppuu tähän kauteen. Mä haluan Aaron tänne.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös