Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 635 217
  • 20 712

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Eikö jo ennen viime (tai siis tätä) kauttakin Pappi ollut tarjonnut itseään jo edullisesti ko. syistä johtuen, mutta mv-kaksikko oli jo lukkoon lyöty Lindberg-Anttila osalta?
Kyllä vaan.
 

Johtajalaakso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura, Posipetterit, Oliver Lauridsen
Kalto lähtee Jasun matkaan IFKhon.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
IFK:n Kalton ryöstö kyllä anteeksiantamatonta perseilyä Seuralta. Miten on näin voitu antaa tapahtua?

Ei vaan ihan tosissaan, onnen kyyneleitä. Ihanaa. Jasulle kiitos ja kumarrus, hieno pelaaja, mutta aivan oikea hetki vaihtaa maisemaa, ei Toman kiekkoon optimaalisin ja vauhti hiipui vuosi vuodelta. Hoviselle iso peukku, pelasi ihan vitun hyvin ne pelit mitä pelasi IFK paidassa. Werner-Hovinen on valuvuoden edellä tämän kauden vastaavaa. Sytyn ihan vitusti.

Tähän astiset huhut kun kaikkien hassuttelujen ja rapaloiden läpi kaivaa näyttää ihan hyvältä. Itselle isoin pelko olisi Marjalan menetys rapakon taakse, täysin mahdoton korvata jos näin kävisi. Toivotaan nyt kuitenkin että jatkaisi, oikeastaan kaikilta muilta osin voidaan tehdä liikkeitä pienemmälläkin rahalla ottaen jatkajat huomioon, mutta ykkössentteriä ei kyllä Marjalan palkalla saada mistään.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Itse en ehkä ole ihan niin innoissaan Hovisesta mitä palstakaverit. Ikää mittarissa 36v ja rikkonaisia kausia alla. Hyvinhän tuo on pelannut silloin kun on ehjä, mutta jossain kohtaa tuon ikäisillä se tasokin tipahtaa.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Itse en ehkä ole ihan niin innoissaan Hovisesta mitä palstakaverit. Ikää mittarissa 36v ja rikkonaisia kausia alla. Hyvinhän tuo on pelannut silloin kun on ehjä, mutta jossain kohtaa tuon ikäisillä se tasokin tipahtaa.
Jos olisi ykköseksi tulossa niin ranteet auki. Kakkosena jos vetää ~10-15 runkosarjapeliä ja tarvittaessa keväällä pelaa mitä pelaa niin riittää minulle. Parempi sinne Hovinen on heittää kun Anttila.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Jasulle tsemiä tuleville vuosille. Hieno kapteeni.

Onneksi päästiin tuosta Kaltosta eroon. Ois voinu melkein jonkun dollarin jopa maksaa että häipyy.

Pappi otetaan avosylin vastaan kohtuu pahvilla. On siinä ainakin Liigaan kova kakkosveska.
 

snake

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Saku Koivu, Mikko Koivu, Aatos Koivu
Pakko on vähän puolustella Jasua, että vaikka jalka vähän hidastui runkosarjassa niin kyllä Jasu oli mies paikallaan pudotuspeleissä.

Kallio kun päätti tulla Ruotsista Suomeen pelaamaan 38v.(?) niin täällä sijoitettiin Tomi kolmoskentän laitaan, eikä ollut suuria odotuksia Kalliolle. Taisi voittaa sinä kautena 2018 pistepörssin tai oliko toisena.
Ja kyllä ymmärrän pelaajien eron Kallion ja Jasun välillä, mutta en olisi yllättynyt jos Jasu olisikin Hifkissä erittäin tärkeä pelaaja. Myöskään Jasun loukkaantumisista ei mulla ole tietoa, voihan siellä olla jotain vammaakin taustalla tällä kaudella. Kaveri on kumminkin amatimies niin tuskin lähtee neppailemaan Hifkiin viimeisiksi pelaajavuosiksi. Itsellä on suuri arvostus Jasua kohtaan ja nyt oli hyvä hetki jättää Turku taakse. Kunnioitus silti jää kapteenia kohtaan.

Vuoden päästä se nähdään, mutta yksi asia on varmaa Hifk pettää aina.
 

O.K!

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, COL, sympatiat Coyotes-faneille
Itse en ehkä ole ihan niin innoissaan Hovisesta mitä palstakaverit. Ikää mittarissa 36v ja rikkonaisia kausia alla. Hyvinhän tuo on pelannut silloin kun on ehjä, mutta jossain kohtaa tuon ikäisillä se tasokin tipahtaa.
Ai samasta Hovisesta, jonka statsit oli sekä runkosarjassa että pudotuspeleissä koko Liigan parhaat? Hovinen on aikalailla täydellinen kakkosveskari meille, kun Turku-yhteydet saattavat ottaa vielä jonkun tonnin palkastakin pois. Mä ainakin sytyn isosti tälle hankinnalle!
 

Kanada-malja

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, NYR, COL
Jasu päätti kokea Suomen isoista organisaatioista Tapparan, Tepsin ja HIFK:n. En laskea Lukkoa tuohon...no okei on kai sekin. Hyvähän se on saada kokenut kakkosveskari, joka ei odotakaan pelaavansa valtaosaa peleistä. KarriRämö-vibat.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Onko jotain huhua ollut että tuleeko Kaltoin tilalle joku vai säästetäänkö ja Toma hoitaa?
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Ai samasta Hovisesta, jonka statsit oli sekä runkosarjassa että pudotuspeleissä koko Liigan parhaat? Hovinen on aikalailla täydellinen kakkosveskari meille, kun Turku-yhteydet saattavat ottaa vielä jonkun tonnin palkastakin pois. Mä ainakin sytyn isosti tälle hankinnalle!
Jos olisi tulossa ykkösveskaksi Valin pariksi niin olisihan siinä riskinsä. Mutta kun sieltä se Werner tulossa niin hyvä haku pelaamaan sen 20 peliä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Jos olisi tulossa ykkösveskaksi Valin pariksi niin olisihan siinä riskinsä. Mutta kun sieltä se Werner tulossa niin hyvä haku pelaamaan sen 20 peliä.
Näillä niitä mestaruuksiakin on voitettu. Parasta tässä on se että Hovinen on ilmeisesti halunnut TPS-paidassa pelata jo aikaisemmin.

Hyvä haku Tepsiltä ja tuskin siellä parempaa olisi tarjolla tuohon rooliin kun Werner tulee.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Säästetään. Toma peluutti nyt jo hyökkääjät. Ei ole tulossa tilalle ketään.

Varovainen peukku. Olen pitkään jo kyseenalaistanut valmennustiimin suuruuden Tepsin penkin takana.

Onkohan Petäjälle tiedossa lisää roolia? Eikös hän ole videoiden lisäksi ottanut hieman koppia nuorista pelaajista? Jäät, palautteet yms? Joku tälläinen muistikuva.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Eli ensikaudella penkin takana on Miettinen, Salo ja Moisanen? Ei saa Miettinen vieläkään niitä kuuluisia omia apureitaan vai lähteekö Salo?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös