Kyllä vaan.Eikö jo ennen viime (tai siis tätä) kauttakin Pappi ollut tarjonnut itseään jo edullisesti ko. syistä johtuen, mutta mv-kaksikko oli jo lukkoon lyöty Lindberg-Anttila osalta?
Kyllä vaan.Eikö jo ennen viime (tai siis tätä) kauttakin Pappi ollut tarjonnut itseään jo edullisesti ko. syistä johtuen, mutta mv-kaksikko oli jo lukkoon lyöty Lindberg-Anttila osalta?
Miten olisikaan kausi mennyt jos olisi otettu Hovinen?Kyllä vaan.
Ei jumalauta mitä me nyt syytetään jos ei Yv toimi ens kaudella?
IFK:n KKI-jengi vahvistuu vuotta vanhemmalla Jasulla ja ylivoimantuhoaja Kaltolla. Nautin.HIFK ryösti turkulaisten kapteenin ja valmentajan
Juhani Jasu pelaa ensi kaudella Helsingissä.www.iltalehti.fi
Jasu tosiaan HIFK ja Kalto myös
Jos olisi ykköseksi tulossa niin ranteet auki. Kakkosena jos vetää ~10-15 runkosarjapeliä ja tarvittaessa keväällä pelaa mitä pelaa niin riittää minulle. Parempi sinne Hovinen on heittää kun Anttila.Itse en ehkä ole ihan niin innoissaan Hovisesta mitä palstakaverit. Ikää mittarissa 36v ja rikkonaisia kausia alla. Hyvinhän tuo on pelannut silloin kun on ehjä, mutta jossain kohtaa tuon ikäisillä se tasokin tipahtaa.
Ai samasta Hovisesta, jonka statsit oli sekä runkosarjassa että pudotuspeleissä koko Liigan parhaat? Hovinen on aikalailla täydellinen kakkosveskari meille, kun Turku-yhteydet saattavat ottaa vielä jonkun tonnin palkastakin pois. Mä ainakin sytyn isosti tälle hankinnalle!Itse en ehkä ole ihan niin innoissaan Hovisesta mitä palstakaverit. Ikää mittarissa 36v ja rikkonaisia kausia alla. Hyvinhän tuo on pelannut silloin kun on ehjä, mutta jossain kohtaa tuon ikäisillä se tasokin tipahtaa.
Jos olisi tulossa ykkösveskaksi Valin pariksi niin olisihan siinä riskinsä. Mutta kun sieltä se Werner tulossa niin hyvä haku pelaamaan sen 20 peliä.Ai samasta Hovisesta, jonka statsit oli sekä runkosarjassa että pudotuspeleissä koko Liigan parhaat? Hovinen on aikalailla täydellinen kakkosveskari meille, kun Turku-yhteydet saattavat ottaa vielä jonkun tonnin palkastakin pois. Mä ainakin sytyn isosti tälle hankinnalle!
Tässä jos missä pitää ehdottomasti säästää! Liikaa ukkoja muutenkin johtoportaassa ja Kalto oli loistava alku tähän!Onko jotain huhua ollut että tuleeko Kaltoin tilalle joku vai säästetäänkö ja Toma hoitaa?
Hänellähän on vastaava maine myös päähesulissa, joten ehkä ihan ookoo, ettei sijoitu IFK:ssa ainakaan edarin erikoistilannekoutsiksi.Kaltolle onnittelut siinä mielessä, että ei tartte kaverin enää olla koko Turun sylkykuppina.
Näillä niitä mestaruuksiakin on voitettu. Parasta tässä on se että Hovinen on ilmeisesti halunnut TPS-paidassa pelata jo aikaisemmin.Jos olisi tulossa ykkösveskaksi Valin pariksi niin olisihan siinä riskinsä. Mutta kun sieltä se Werner tulossa niin hyvä haku pelaamaan sen 20 peliä.
Säästetään. Toma peluutti nyt jo hyökkääjät. Ei ole tulossa tilalle ketään.Onko jotain huhua ollut että tuleeko Kaltoin tilalle joku vai säästetäänkö ja Toma hoitaa?
Säästetään. Toma peluutti nyt jo hyökkääjät. Ei ole tulossa tilalle ketään.
Omien tietojen mukaan Salo lähdössä. Moisanen jatkaa.Eli ensikaudella penkin takana on Miettinen, Salo ja Moisanen? Ei saa Miettinen vieläkään niitä kuuluisia omia apureitaan vai lähteekö Salo?