Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 635 082
  • 20 712

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Eikö tuo Hank Crone ole aikaisemminkin pyörinyt täällä? Pitäisin erittäin hyvänä kokeiluna. High risk - Very high reward tyyppinen hankinta.
Aika hyvin napsinut pisteitä kahdelta viime kaudelta. Olisin silti aika varuillani tuodessani Texaslaista kotikulmillaan pelaavaa kaveria Suomen Turkuun katselemaan, että millasta täällä onkaan marraskuussa.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Oisko jotain esimerkkiä mitä tälläisilla summilla sitten saisi? Oman uskon mukaan jotain aarnetalviteitä, anttikalapudaksia tai satavuotiaita jarkkoimmosia. Itse ottaisin ennemmin Fröbergin.

Aina hymyillyttää nämä nimien pyytäjät, mutta ei, kukin tavallaan.

Minähän toin vain yhden idean miten ehkä ennemmin itse asian tekisin, ja sinä olet toista mieltä siihen sinulla täysi oikeus.

Mutta jos vaikka ihan vain ideaa esiin tuodakseni.
Mestiksestä Joni Airo
Echl:stä Christopher Brown

Ja jos mennään hintaluokkaan 100k per pelaaja, niin liigastakin noita löytyy iso kasa, ja ei en yhtään nimeä anna.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Aika hyvin napsinut pisteitä kahdelta viime kaudelta. Olisin silti aika varuillani tuodessani Texaslaista kotikulmillaan pelaavaa kaveria Suomen Turkuun katselemaan, että millasta täällä onkaan marraskuussa.

No sitähän saa olla varuillaan vaikka sen pelaajan tuo TuTosta. Scouttauksen merkitys kasvaa mitä pienemmällä budjetilla mennään, sitä vähemmän on varaa vetää vituiksi.

Sitten jos oikeasti mennään suoraan niihin voittaviin arpoihin, niin ei toinna mitään 100k lappua asetella.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Tälläinen maajoukkueessakin kultaa voittanut kiekkoilija on ruvennut seuraamaan TPS:ää instassa.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Tälläinen maajoukkueessakin esiintynyt kiekkoilija on ruvennut seuraamaan TPS:ää instassa.
Tällä kaudella 3.33ppg. Tomppa kyykytti siirtomarkkinoilla koko Eurooppaa!
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Tälläinen maajoukkueessakin kultaa voittanut kiekkoilija on ruvennut seuraamaan TPS:ää instassa.
Harmi, että on jo lopettanut. Olisi sopinut Tepsin rosteriin. Tälläistä nimihirviötä ei vielä olekaan kuin vasta Kookoolla.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
ECHL:ssä 50p jo tällä kaudella mättänyt Bates on tulossa Eurooppaan. Olisiko jonkun Liigajengin värväämä?

Wichita Thunder on siis vahvistanut, että mies tulee Eurooppaan ennen 15.2. takarajaa

Lainataan yleiseltä puolelta. Ei toki minkäännäköstä huhua vaan enemmänkin mutua, että mahtaiskohan tässä olla mahdollinen hyökkääjä esim. 1+1v lapulla Broadhurstin tilalle, jos tuo koeaika pitää paikkansa? Klassinen sentterilaituri ja olisi San Josen farmin farmista, jolloin Kallion yhteydet ainakin voisivat jollain asteella toimia.

Ei siis edes tynkää huhusta vaan enemmänkin mutuilua.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
Normanille tervetuloa, mutta ei Broadhurstin kustannuksella >:(
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Lainataan yleiseltä puolelta. Ei toki minkäännäköstä huhua vaan enemmänkin mutua, että mahtaiskohan tässä olla mahdollinen hyökkääjä esim. 1+1v lapulla Broadhurstin tilalle, jos tuo koeaika pitää paikkansa? Klassinen sentterilaituri ja olisi San Josen farmin farmista, jolloin Kallion yhteydet ainakin voisivat jollain asteella toimia.

Ei siis edes tynkää huhusta vaan enemmänkin mutuilua.

Hakuna olisi sellainen mistä olen nyt puhunutkin pariin otteeseen, joten mikäs tuossa olisi miehen tullessa.

Mutta ja iso mutta olisi jos tulisi hyökkääjä eikä maalivahtia. 1 terve juniori on kokoonpanossa ja 2 joista nyt ei tiedä onko terveitä tahi sairaita. Olisi mukava lähteä 8 joukkoon Valilla.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lainataan yleiseltä puolelta. Ei toki minkäännäköstä huhua vaan enemmänkin mutua, että mahtaiskohan tässä olla mahdollinen hyökkääjä esim. 1+1v lapulla Broadhurstin tilalle, jos tuo koeaika pitää paikkansa? Klassinen sentterilaituri ja olisi San Josen farmin farmista, jolloin Kallion yhteydet ainakin voisivat jollain asteella toimia.

Ei siis edes tynkää huhusta vaan enemmänkin mutuilua.

Itse olen jotenkin mutustellut että Broadhurstin jatko riippuisi aika pitkälti Intosen ja Haapasen tilanteista.
 

alessi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi, Leevi Teissala, Lukas Wernblom
Itse olen jotenkin mutustellut että Broadhurstin jatko riippuisi aika pitkälti Intosen ja Haapasen tilanteista.

Hyvin mahdollista toki tämäkin. Inen ja Haapasen ollessa kunnossa meillä on käytännössä:

Wernblom - Fröberg - Dudas
Nurmi - Marjala - Palmu
Intonen - Talvitie - Teissala
Haapanen - Jasu - Hemming

+ Väisänen, Munkki, Hakala, Koivu, Broadhurst / Bates

Jos Intonen ei tervehdy, niin tälläkin hetkellä mennään taas neljällä sentterillä. Siinä mielessä Broadhurst <> Bates voisi olla ok vaihto, jos Bates pystyy pelaamaan keskellä, oon ihan EliteProspectsin varassa. Broadhurst ei ole ollut kävelevä katastrofi, mutta eipä hän juuri mitään lisää ole tuohon tuonut. Eiköhän hokkarit ole jo lähellä naulaa ja täten Bates jollain 1+1v sopparilla olis mielenkiintoisempi.

Edit: Näemmä @ElManazer torppasi kaverin Suomeen tulon jo yleisellä puolella, joten se siitä.
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Itse olen jotenkin mutustellut että Broadhurstin jatko riippuisi aika pitkälti Intosen ja Haapasen tilanteista.
Eiköhän tuo kauden loppuun pelaa paikkojen kestäessä. Kuitenkin tilastot aika erinäköiset kuin tuolla vähemmän pelaavalla junnuosastolla, ja peli tuntumankin kanssa on vähän niin ja näin.

Tepsi voisi ilmoittaa mikä on Korpparin status. Onko siellä vielä jonkinlaisia odotusarvoja, että pelaa ennen eläkettä, vai oliko jo ura tässä.
 

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvin mahdollista toki tämäkin. Inen ja Haapasen ollessa kunnossa meillä on käytännössä:

Wernblom - Fröberg - Dudas
Nurmi - Marjala - Palmu
Intonen - Talvitie - Teissala
Haapanen - Jasu - Hemming

+ Väisänen, Munkki, Hakala, Koivu, Broadhurst / Bates

Jos Intonen ei tervehdy, niin tälläkin hetkellä mennään taas neljällä sentterillä. Siinä mielessä Broadhurst <> Bates voisi olla ok vaihto, jos Bates pystyy pelaamaan keskellä, oon ihan EliteProspectsin varassa. Broadhurst ei ole ollut kävelevä katastrofi, mutta eipä hän juuri mitään lisää ole tuohon tuonut. Eiköhän hokkarit ole jo lähellä naulaa ja täten Bates jollain 1+1v sopparilla olis mielenkiintoisempi.

Edit: Näemmä @ElManazer torppasi kaverin Suomeen tulon jo yleisellä puolella, joten se siitä.
Viimeisin tieto on sekä Intosen että Haapasen tilanne että alkaen Helmikuun loppua tulossa taas rosteriin.
 

Tarasenko

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, St. Louis Blues, Manchester United
Ymmärrän että fyrkka on tiukassa ja markkinat tyhjät mutta nyt kun tässä on vielä mahkuja ainakin jonkunlaiseen kevääseen niin hirvittää tuo veskaritilanne. Meillä on nyt Anttila joka ei pysy kasassa, Vali joka ei saa oikein kiekkoja kiinni ja Lindberg jossa yhdistyvät nämä molemmat. Todella onnistuneet hankinnat kesken kauden ovat nostaneet ainakin omaa uskoa tämän joukkueen kykeneväisyyteen mutta se romuttunee melko nopeaan jos joudutaan lähtemään mahdollisiin sääleihin jollain Vali-Niittymäki veskaritandemilla.
 
Viimeksi muokattu:

Kultalehvä

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Columbus Blue Jackets
Ei voi liigaseurasta enää siirtyä toiseen.

En tiedä ketä tuo sitten voisi koskea? Palmun voisin jopa myydä jos joku huolii mutta en usko että TPS ajattelee samoin. Munkki isolle vastuulle johonkin ja ensi kaudella takaisin?
Munkille vois kyllä tehdä hyvää päästö pelaamaan johonkin isoon rooliin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös