Palkassa voi TPS-sydämen kanssa tulla vain tiettyyn rajaan vastaan. Ruben ei ole lähelläkään sen palkan arvoinen mitä täällä huhuiltu.
Niin siis minkä palkan? Jos puhutaan siitä että on pyytänyt 150-200 ja Seura olisi lyönyt lappua jossa 150k€ liksa ja pari vuotta, plus jotain muita kylkiäisiä joita ei suoraan pelaajabudjettiin laittaisi, niin mielestäni sellainen olisi voinut olla win-win, toki kipurajojen äärellä oltaisiin varmaan molempien mielestä. Rubenin korkea pyyntö on vähän ehkä hasardit huomioiden ylimitoitetun omankuvan lopputulos, tai sitten agentti on todennut että EHT-status tuo mukanaan sen että joku seura Euroopassa varmasti tuon maksaa ja poika on nähnyt mahdollisuuden lyödä leivälle paremmin.
Rubenissa on edelleen liikaa sellaista aihiota josta mielestäni tulisi pitää kiinni, toki kuten moni täällä kirjoittaa ja kuten olen itsekin todennut niin miehen pelaamisessa on liikaa rosoja ja rooli on ollut ylimitoitettu. 200k€ olisi absoluuttisesti jo liikaa. En kuitenkaan voi itse olla täysin tyytyväinen siihen että "päästään eroon" 30p tason puolustajasta joka kykenee kehittymään vielä valtavan paljon. Liigan ulkopuolelle jos siirtyy niin se vähän lieventää omaa pettymystä.
Lindrothin tekeminen näissä sisäänajo-otteluissa on ollut sen näköistä että toki itsekin kallistuisin ase ohimolla hänen sopimuksensa rahoittamiseen. Toivottavasti pystyy pitämään tasonsa (pisteitä tuskin ropisee samalla tahdilla toki) ja toivottavasti ollaan hereillä meidän officella.
Itse olen kuullut että neuvotteluyhteyttä saatettaisiin yrittää ottaa omaan kasvattiin joka puolestaan tekisi päinvastoin kuin Rafkin huhujen perusteella, eli katselisi sopparistaan huolimatta mahdollisuuksia palata Suomeen. Toki miehellä sopimus 24/25, ja huhun kantavuudesta hankala sanoa kun tuli itselleni vieraalta kaverilta eikä nähdäkseni mitään agenttivuotoa ole tämän taustalla kuten pari kertaa kuulemissani jutuissa muiden henkilöiden toimesta on saattanut olla.