Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 626 833
  • 20 682

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Julkistettiin. Pari viikkoa sitten Hockey Night pelissä IFK-Tappara IFK julkisti puolustaja Martinin jatkosopimuksen mainoskatkolla videolla joka näytettiin videotaululla ja samalla myös televisiossa. Kyllä soisin huomenna näkeväni Wernblomin lusikoimassa hunajapurnukkaa Maikkarilla ja vi ses nästa år
Ei kyllä julkistettu, Marjalan jatkosopimus julkaistiin Lukko pelissä. Sen jälkeen pelattu kaksi kotipeliä.
 

Hapankala

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Colorado Avalanche
Niin, kuinka hyvä se nyt on että näitä reilu parikymppisiä kavereita, joilla on otsaan tatuoitu TPS:n logo, lähtee muualle, mutta pääasia ettei nyt ainakaan mihinkää hesan petopilotteihin menisi.
Hyvä juuri siinä mielessä, että on lähdössä liigasta. Kyllähän mielellään pitäisi täälläkin, mutta hinta lienee tämän hetkiseen tasoon liikaa.
 

12961

Jäsen
Hyvä juuri siinä mielessä, että on lähdössä liigasta. Kyllähän mielellään pitäisi täälläkin, mutta hinta lienee tämän hetkiseen tasoon liikaa.
Joutunut liian isoon rooliin. Loppukausi voi olla vaikka mitä nyt kun Max Svensson tarjoaa kilpailuasetelman. Rafkinin paikka ei enää pitäisi olla ykkösylivoiman viivassa.

Pizza on ollut tällä kaudella aivan liian isossa ja sopimattomassa roolissa.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Niin, kuinka hyvä se nyt on että näitä reilu parikymppisiä kavereita, joilla on otsaan tatuoitu TPS:n logo, lähtee muualle, mutta pääasia ettei nyt ainakaan mihinkää hesan petopilotteihin menisi.

Palkassa voi TPS-sydämen kanssa tulla vain tiettyyn rajaan vastaan. Ruben ei ole lähelläkään sen palkan arvoinen mitä täällä huhuiltu.
 

Brooklyn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varsinais-Suomalainen juniorikiekko
Palkassa voi TPS-sydämen kanssa tulla vain tiettyyn rajaan vastaan. Ruben ei ole lähelläkään sen palkan arvoinen mitä täällä huhuiltu.

Niin siis minkä palkan? Jos puhutaan siitä että on pyytänyt 150-200 ja Seura olisi lyönyt lappua jossa 150k€ liksa ja pari vuotta, plus jotain muita kylkiäisiä joita ei suoraan pelaajabudjettiin laittaisi, niin mielestäni sellainen olisi voinut olla win-win, toki kipurajojen äärellä oltaisiin varmaan molempien mielestä. Rubenin korkea pyyntö on vähän ehkä hasardit huomioiden ylimitoitetun omankuvan lopputulos, tai sitten agentti on todennut että EHT-status tuo mukanaan sen että joku seura Euroopassa varmasti tuon maksaa ja poika on nähnyt mahdollisuuden lyödä leivälle paremmin.

Rubenissa on edelleen liikaa sellaista aihiota josta mielestäni tulisi pitää kiinni, toki kuten moni täällä kirjoittaa ja kuten olen itsekin todennut niin miehen pelaamisessa on liikaa rosoja ja rooli on ollut ylimitoitettu. 200k€ olisi absoluuttisesti jo liikaa. En kuitenkaan voi itse olla täysin tyytyväinen siihen että "päästään eroon" 30p tason puolustajasta joka kykenee kehittymään vielä valtavan paljon. Liigan ulkopuolelle jos siirtyy niin se vähän lieventää omaa pettymystä.

Lindrothin tekeminen näissä sisäänajo-otteluissa on ollut sen näköistä että toki itsekin kallistuisin ase ohimolla hänen sopimuksensa rahoittamiseen. Toivottavasti pystyy pitämään tasonsa (pisteitä tuskin ropisee samalla tahdilla toki) ja toivottavasti ollaan hereillä meidän officella.

Itse olen kuullut että neuvotteluyhteyttä saatettaisiin yrittää ottaa omaan kasvattiin joka puolestaan tekisi päinvastoin kuin Rafkin huhujen perusteella, eli katselisi sopparistaan huolimatta mahdollisuuksia palata Suomeen. Toki miehellä sopimus 24/25, ja huhun kantavuudesta hankala sanoa kun tuli itselleni vieraalta kaverilta eikä nähdäkseni mitään agenttivuotoa ole tämän taustalla kuten pari kertaa kuulemissani jutuissa muiden henkilöiden toimesta on saattanut olla.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Niin siis minkä palkan? Jos puhutaan siitä että on pyytänyt 150-200 ja Seura olisi lyönyt lappua jossa 150k€ liksa ja pari vuotta, plus jotain muita kylkiäisiä joita ei suoraan pelaajabudjettiin laittaisi, niin mielestäni sellainen olisi voinut olla win-win, toki kipurajojen äärellä oltaisiin varmaan molempien mielestä. Rubenin korkea pyyntö on vähän ehkä hasardit huomioiden ylimitoitetun omankuvan lopputulos, tai sitten agentti on todennut että EHT-status tuo mukanaan sen että joku seura Euroopassa varmasti tuon maksaa ja poika on nähnyt mahdollisuuden lyödä leivälle paremmin.

Rubenissa on edelleen liikaa sellaista aihiota josta mielestäni tulisi pitää kiinni, toki kuten moni täällä kirjoittaa ja kuten olen itsekin todennut niin miehen pelaamisessa on liikaa rosoja ja rooli on ollut ylimitoitettu. 200k€ olisi absoluuttisesti jo liikaa. En kuitenkaan voi itse olla täysin tyytyväinen siihen että "päästään eroon" 30p tason puolustajasta joka kykenee kehittymään vielä valtavan paljon. Liigan ulkopuolelle jos siirtyy niin se vähän lieventää omaa pettymystä.

Lindrothin tekeminen näissä sisäänajo-otteluissa on ollut sen näköistä että toki itsekin kallistuisin ase ohimolla hänen sopimuksensa rahoittamiseen. Toivottavasti pystyy pitämään tasonsa (pisteitä tuskin ropisee samalla tahdilla toki) ja toivottavasti ollaan hereillä meidän officella.

Itse olen kuullut että neuvotteluyhteyttä saatettaisiin yrittää ottaa omaan kasvattiin joka puolestaan tekisi päinvastoin kuin Rafkin huhujen perusteella, eli katselisi sopparistaan huolimatta mahdollisuuksia palata Suomeen. Toki miehellä sopimus 24/25, ja huhun kantavuudesta hankala sanoa kun tuli itselleni vieraalta kaverilta eikä nähdäkseni mitään agenttivuotoa ole tämän taustalla kuten pari kertaa kuulemissani jutuissa muiden henkilöiden toimesta on saattanut olla.
Kyse lienee Eemil Virosta?
 
Nyt meni ohi? Oliko kyse siis omasta kasvatista joka pelasi täällä Raipen valmennuksessa?



Eikös tuossa Ruotsia tarkoitettu vai olenko ihan ulapalla?

Kylläpä olen sekaisin, luulin että olet lainannut viestiä, missä puhuttiin että Rafkin olisi lähdössä lahden taakse joukkueeseen missä pelaa joukkuekaveri muukalaislegioonasta. :D

Oma ajatukseni siis oli, että Rafkin menisi Viron kaveriksi AHL tai ECHL, jos jengi osoittaisi kiinnostusta majumiehelle.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
turkulainen muukalaislegioonaan, niin pelasi tuolloin Hämeenlinnassa.
Tosiaan räpsäytti Mitch Hultsin syötöstä Elyseen kattoa ylös ja se olikin ei kausi. Muutenkin nuo vuodet 2020-2022 ovat lähes yhtä ja samaa itselle, mutta Timrå saattaa olla oikea tai aivan väärä jengi Rubenin ensi kauden osalta. Mistä näitä tietää.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Vai onkohan Lauridsen sekoitettu ruotsalaiseksi?
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Sopii myös kysyä, mikä on todennäköisyys sille, että TPS löytää markkinoilta Fröbergiä paremman sentterin.
Olen samaa mieltä. Fröbergin jatko olisi hyvin merkityksellistä, sillä tukkoisen alun jälkeen on alkanut saamaan juonesta kiinni ja nuoli ollut hitaasti, mutta varmasti ylöspäin. Tyyliltään lopulta enemmän jopa sellainen puolustusorientoitunut Mike Peca (Jonnet ei muista), joten valtaisiin pistemääriin taipuu jatkossakaan. Silti pelinluku ja sen rytmitys on hallussa. Valitettavaa tietenkin jos yhteisymmärrykseen ei päästä.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Lindrothilla ei ole sopimusta ensi kaudesta. Ei ainakaan vielä.

Sopii myös kysyä, mikä on todennäköisyys sille, että TPS löytää markkinoilta Fröbergiä paremman sentterin.
Fröberg hankittiin ykkössentteriksi. Meillä on puhkeamassa omasta takaa paraikaa kukkaan uusi ykkösentteri Marjalasta. Maksaako enää ensi kaudella Fröbergille ykkössentterin palkkaa? Joku täällä huhuili jo, että Lindrothin kanssa oltaisiin sopimuksen suhteen jo edetty tai ainakin pitkällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös