Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 640 446
  • 20 726

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Kärppien ketjussa asetellaan Marjalaa kenttiin, mutta näyttää kaikkien tiedot perustuvan "joskus syksyllä oli jotain huhua". Toki veli-Spine tätä tukee ja nähdään sitten kesällä viimeistään ketkä oli oikeassa.

Ei välttämättä nähdä kesällä mitään jos Marjala nostaa kytkintä Amerikkaan.
 

Elysée1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura
Täällä oli aiemmin huhu nopeasta laiturista, mikä tulee länsirannikkoa pitkin alaspäin.
Eilen matsia katsoessa tuli mieleen, että eikai vaan ole Ylitalo.
Hän on nopea ja pysyy kiekossa, mutta mitään muuta ei oikein tapahdu.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Täällä oli aiemmin huhu nopeasta laiturista, mikä tulee länsirannikkoa pitkin alaspäin.
Eilen matsia katsoessa tuli mieleen, että eikai vaan ole Ylitalo.
Hän on nopea ja pysyy kiekossa, mutta mitään muuta ei oikein tapahdu.

Ylitalo edustaa juuri sitä mitä meillä on jo omasta takaa. Tehoton alakenttien pörrääjä. Ei niin mitään käyttöä.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kohta tää muuten muuttuu faktaksi ja täällä haukutaan Urama ja kumppanit kun hankkii tuollaisia paskoja :D Tieksola olis ihan mielenkiintoinen pelaaja Lukosta.

Kuinkas paljon tällaista on tapahtunut? Siis että joku kanssakirjoittaja ottaa jonkun mahdollisen nimen ensimmäistä kertaa esille ja sitten Urama ja kumppanit haukutaan. Olisiko antaa esimerkkiä?
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
En minä yllättyisi jos Ylitalon tyylisiä pelaajia joukkueeseen tulisi parikin kappaletta. Miettinen varmaan haluaa sitä laajuutta.

En millään usko jotta meidän budjetilla hommataan sellaisia 10+10 tehomiehiä vain leveyttä tuomaan.

Minä ymmärsin jotta olisi Ylitaloa nuorempi se (mahdollisesti) tulossa oleva veijari.
 

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Kuinkas paljon tällaista on tapahtunut? Siis että joku kanssakirjoittaja ottaa jonkun mahdollisen nimen ensimmäistä kertaa esille ja sitten Urama ja kumppanit haukutaan. Olisiko antaa esimerkkiä?
No joo oot varmaan oikeassa ettei ihan noin, mutta aika herkästi täällä noi jutut eskaloituu ja huhut muuttuu nopeasti todeksi.
 

Elysée1922

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura
En minä yllättyisi jos Ylitalon tyylisiä pelaajia joukkueeseen tulisi parikin kappaletta. Miettinen varmaan haluaa sitä laajuutta.

En millään usko jotta meidän budjetilla hommataan sellaisia 10+10 tehomiehiä vain leveyttä tuomaan.

Minä ymmärsin jotta olisi Ylitaloa nuorempi se (mahdollisesti) tulossa oleva veijari.
Sitten siihen ei oikein jää muita vaihtoehtoja kuin Tieksola.

Tieksola on kyllä mielenkiintoinen pelaaja. Potentiaali on iso.
 

agee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Seudun Kiekkokuntoutujat
No kuka tänne haluu tehdä yhtään sopparia kun pudotuspelipaikka on hiuskarvan varassa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
No kuka tänne haluu tehdä yhtään sopparia kun pudotuspelipaikka on hiuskarvan varassa.
Marjala ja Wernblom ainakin. Luulen että aika moni muukin siihen päälle.
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sitten siihen ei oikein jää muita vaihtoehtoja kuin Tieksola.

Tieksola on kyllä mielenkiintoinen pelaaja. Potentiaali on iso.

Toinen voisi olla Sportin Oskari Hult. Olisi enemmän projekti luontoinen haku.

Muuten kyllä aika vähissä vaihtoehdot jos lähtöpaikka oli länsirannikko ja nuorehko laituri.

E: Hultilla ilmeisesti soppari Sportiin.
 
Viimeksi muokattu:

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ketäs näin sanoi?

Ainakin Palmun tiedotteessa on erikseen mainittu että sisältää ulkomaanoption.
Siirsin tänne.. mutta eikös Makkella ole myös sama? Palmu tuskin kelpaa kenellekään.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Ei kai kukaan tiedä Tepsin optioista mitään. Aina kun tiedottavat sopimuksesta niin sanovat että "sopimus sisältää option" tai "optiolla". Samaa tarkoituksellista pimittämistä mitä harrastavat myös poissaolojen suhteen. Tai ainakin olen olettanut että se on tarkoituksellista koska ei kukaan vahingossa palvele sidosryhmiä noin huonosti.

Samoin Wernblom ja Arell keillä on sopimuksissaan jotkut optiot. Onko se seuran optio vai molemmin puolinen? Kaksi ihan eri asiaa joukkueen rakentamisen näkökulmasta.

Eli voi olla että Nurmella tai Palmulla on mahdollisuus lähteä tai sitten ei. Voi olla että sille on joku takaraja jota ei saada koskaan tietää. Voi olla että Intonen pelaa kohta tai sitten ei, ehkä saadaan tietoa jos joku Turun Sanomat sitä kysyy.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Juna

Mr. Tasuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Palloseura, Avalanche
Laitetaan pieni kooste viikonlopusta ja @KB81 seikkailuista itämerellä. Kiitos näistä!

Marjala: TPS tiedotti jatkosopimuksesta. Awesomeness.

Wernblom: Kaveri itse näkee hänellä olevan soppari ensi kaudesta, agentti neuvottelee kahden vuoden sopimuksesta seuran kanssa. Haluaisi jäädä Turkuun, joten ainakin itse pidän melko varmana jatkajana.

Lauridsen: Oliver sanoi sopimuksen olevan ensi kaudesta TPS:ään. Perhe viihtyy Turussa.

Dudas: Jatkaa jos valmennus näin haluaa. Itse kiinnittäisin jos hinta kohtuullinen.

Fröberg: Ei tietoa irronnut. Tiedä sitten mistä kertoo. Neuvottelut kesken?

Intonen ja Haapanen vielä kuukauden sivussa.

Yritin ymmärtää viestit mahdollisimman hyvin ja saa korjata jos virheitä.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Tuo Niku saattaa pyöräyttää vielä pakkipakkaa sekaisin Liigassa, neljä kärkiseuraa kuulemma vaihtoehtona. Ilves ja Tappara varmasti mukana tuossa ringissä ja jos vaikka Ilves paniikissa sen haluaa niin olisko sieltä Lancaster lähdössä, ollut vaikea kausi ja Nikun hommaamisen jälkeen ei sitäkään palaa enää isoon rooliin mitä nyt. Saattaisko olla irrotettavissa? Ja tämä siis vain ja ainoastaan omaa mutua ilman mitään huhun tynkääkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös