Varmaan siellä on se NHL-peikko niin se vaikuttaa asiaan?Jos näin on niin ihmettelen kovasti miksei Seura ole tästä uutisoinut?
Varmaan siellä on se NHL-peikko niin se vaikuttaa asiaan?Jos näin on niin ihmettelen kovasti miksei Seura ole tästä uutisoinut?
Toimisto itse laittanut huhun Oulun sopimuksesta, niin voivat niitata sitten vastapalloon...
Mutta pari viikkoa ovat jo Oulun suunnalla jotkut pitäneet asiaa selvänä. Jota kuta koijataan?
Vaikea uskoa, että Marjala ei lähtisi rapakon taakse, jos vaan mahdollisuus tulee ja eiköhän se tule.Olisi kyllä Buffalo sekaisin, jos ei ottaisi miestä AHL putkelle tai jättäisi edes sopimuksen tekemättä. Taitaa olla ensi vuosi aikaa vielä tehdä ennen kuin menettäisi oikeudet mieheen(?)
Ihanan ristiriitaisia huhuja, pääasia monelle palstalaiselle on varmasti että joku teistä päästään lynkkaamaan asian ratkettua oikein kunnolla.
Mitä jos sovitaan näin ennakkoon ettei ketään lynkata, hyväntahtoista vittuilua ei lasketa. Mukavaa tätä keissiä on seurata kun on kahdenlaista faktaa liikkeellä.Ihanan ristiriitaisia huhuja, pääasia monelle palstalaiselle on varmasti että joku teistä päästään lynkkaamaan asian ratkettua oikein kunnolla.
Mitä jos sovitaan näin ennakkoon ettei ketään lynkata, hyväntahtoista vittuilua ei lasketa.
Tämä tuntuisi oudolta. NHL-peikko on olemassa käytännössä kaikkien kanssa, joten ei tämä vaadi kannattajien suhteen mitään varovaisuutta. Jokainen ymmärtää, että lähtö voi tulla. Ankeaan Tammikuuhun tuo olisi kuitenkin julkistus jonka kanssa kannattaisi tulla ulos. En siis usko, että sopimusta on.Varmaan siellä on se NHL-peikko niin se vaikuttaa asiaan?
Vaikka olisi sopimus sinne niin en edelleenkään jaksa uskoa, että jatkaa Suomessa. 35 pisteen vauhdissa ja tuo Buffalon AHL organisaatio ei nyt mikään kiven kova ole. Tepsi kuittaisi tämän kauden jälkeen tehdyn NHL sopimuksen myötä 60% potista.Pelottavan paljon ja varmuudella Marjalan paluusta kasvattajaseuransa Kärppien osiossa puhutaan.
Toki kaikilla huhuilla taitaa olla sama lähde, joka tuttu TPS:n puolelta keskustelua näin nopealla tarkastelulla.Pelottavan paljon ja varmuudella Marjalan paluusta kasvattajaseuransa Kärppien osiossa puhutaan.
Kaikki tuntuu perustuvan tuohon Spinen tietoon, eikä siinä voi pitää paikkaansa. Mutta odotetaan nyt vielä varmistusta.Toki kaikilla huhuilla taitaa olla sama lähde, joka tuttu TPS:n puolelta keskustelua näin nopealla tarkastelulla.
Onko muuten mitään merkitystä sillä, että onko Marjalalla sopimusta, jos siirtyy Pohjois-Amerikkaan? Eli voisiko se selittää, että miksi sopimusta ei ole julkaistu, vaikka sellainen johonkin seuraan olisi olemassa.
Anteeksti kommentointi palstallenne mutta mun käsittääkseni ei ole merkitystä, esimerkkinä Ilves-Peetro Seppälä case.Onko muuten mitään merkitystä sillä, että onko Marjalalla sopimusta, jos siirtyy Pohjois-Amerikkaan? Eli voisiko se selittää, että miksi sopimusta ei ole julkaistu, vaikka sellainen johonkin seuraan olisi olemassa.
Kaikki tuntuu perustuvan tuohon Spinen tietoon, eikä siinä voi pitää paikkaansa. Mutta odotetaan nyt vielä varmistusta.
Lähinnä TPS:n kautta tilannetta mietin.Eihän Kärpät nyt julkaisisi Marjalan sopimusta, koska pelit meillä kesken. Vai ymmärsinkö väärin?
Spinen track recordissa on esim. Pajuniemeä Lukkoon joka myös perustui muistaakseni johonkin "näin se mulle itse kertoi" joten ihan yhtä vakuuttavalla pohjalla näytettäisiin olevan taas liikenteessä. Aika näyttää, mutta aivan turha palstalla repiä jotain pelihousuja jos tämä on tiedon ja "tiedon" taso.
Onhan siellä myös Inen, Rafkinin ja Marjalan lähdöt ennen tätä kautta. Eivaan. Mukava, että on huhuja niin saa pientä pöhinää ja kiukkua omaan päivään.Ahh. Good old times. Olen muuten vieläkin valmis lyömään oikean kivekseni sille, että Pajulla oli soppari Lukkoon. Spinen track recordissa on myös Eemeli Saaren siirto Tampereelle. Ei se iha pihalla aina oo!
Onhan siellä myös Inen, Rafkinin ja Marjalan lähdöt ennen tätä kautta. Eivaan. Mukava, että on huhuja niin saa pientä pöhinää ja kiukkua omaan päivään.
Pajuhan itse tyrmäsi tuon, että mitään sopimusta Lukkoon ei ollut, jos oikein muistan?