Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 634 103
  • 20 712

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Toimisto itse laittanut huhun Oulun sopimuksesta, niin voivat niitata sitten vastapalloon...

Mutta pari viikkoa ovat jo Oulun suunnalla jotkut pitäneet asiaa selvänä. Jota kuta koijataan?
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Olisi kyllä Buffalo sekaisin, jos ei ottaisi miestä AHL putkelle tai jättäisi edes sopimuksen tekemättä. Taitaa olla ensi vuosi aikaa vielä tehdä ennen kuin menettäisi oikeudet mieheen(?)
Vaikea uskoa, että Marjala ei lähtisi rapakon taakse, jos vaan mahdollisuus tulee ja eiköhän se tule.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Ihanan ristiriitaisia huhuja, pääasia monelle palstalaiselle on varmasti että joku teistä päästään lynkkaamaan asian ratkettua oikein kunnolla.
Mitä jos sovitaan näin ennakkoon ettei ketään lynkata, hyväntahtoista vittuilua ei lasketa. Mukavaa tätä keissiä on seurata kun on kahdenlaista faktaa liikkeellä.
Se että jos on jatko tehty eikä Tepsi ole siitä infonnut, ei ainakaan minua yllätä.
 

Kampitus

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Wild, Avalanche
Varmaan siellä on se NHL-peikko niin se vaikuttaa asiaan?
Tämä tuntuisi oudolta. NHL-peikko on olemassa käytännössä kaikkien kanssa, joten ei tämä vaadi kannattajien suhteen mitään varovaisuutta. Jokainen ymmärtää, että lähtö voi tulla. Ankeaan Tammikuuhun tuo olisi kuitenkin julkistus jonka kanssa kannattaisi tulla ulos. En siis usko, että sopimusta on.
 

Hantta#23

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pelottavan paljon ja varmuudella Marjalan paluusta kasvattajaseuransa Kärppien osiossa puhutaan.
Olisi todella iso menetys Tepsille sillä olisi ollut tänne jäädessään yksi ”ykkös ratsuista” jonka varaan oltaisiin rakennettu yksi tulosketjuista.
Hänen tilalleen tulee olemaan vaikea löytää vastaavaa pelaajaa tilalle varsinkin jos ja kun pelaaja budjetti tulisi tästä kaudesta aavistuksen pienenemään.
Toivoa sopii että lähtisi jo tämän kauden jälkeen rapakon taakse jolloin TPS saisi ihan mukavan siivun euroja sieltä.
Seurajohdolta kuulemani puheet joukkueen nuorentamisesta entisestään toisaalta hyväksyttävää kun tiedostetaan seuran taloudellinen tilanne ja ahdinko mutta samalla huolestuttaa kun kuitenkin joukkue tulee mitä todennäköisemmin heikentämään tästä kaudesta jonkun verrankin ja lisäksi näitä nuoria tulevaisuuden tähtiä ja nuoria jotka ovat jo kyntensä näyttäneet niin heitä ei pystytä täällä pitämään kun joka vuosi näitä parhaimpia nuoria päästetään toisiin liigaseuroihin. Ja tällä en tarkoita Ilvekseen siirtyvää Kalle Väisästä.
Kovaa keskustelua on käyty myöskin Rafkinin jatkosta. Mitä itse olen kuullut niin hänen kanssaan ei juurikaan ole käyty neuvotteluja jatkon suhteen.
Ei Rafkinille mitään 150 tuhatta voi maksaa mutta itsekin sitä mieltä että vaikka virheitä tulee niin on pelannut todellisella TPS sydämellä ja kyllä hänen arvonsa rupeaa olemaan ennemmin lähempänä 100 tuhatta tai jopa vähän yli kuin lähempänä 75 tuhatta.
Ihmetellä täytyy että TPS on valmis maksamaan noille muualta tuleville melko suuriakin summia ja myös näille muualta tuleville turhakkeille, Mestis tason pelaajille mutta ei omille kasvateilleen.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pelottavan paljon ja varmuudella Marjalan paluusta kasvattajaseuransa Kärppien osiossa puhutaan.
Vaikka olisi sopimus sinne niin en edelleenkään jaksa uskoa, että jatkaa Suomessa. 35 pisteen vauhdissa ja tuo Buffalon AHL organisaatio ei nyt mikään kiven kova ole. Tepsi kuittaisi tämän kauden jälkeen tehdyn NHL sopimuksen myötä 60% potista.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Hyvin ymmärrettävää ja todennäköistä palata Marjalan Kärppiin. Tuli Ahokkaan oppiin ja Ahokas ei täällä ole, niin voi yhtä hyvin palata kotiinkin isommalla liksalla. Minä ainakin lähtisin 95% todennäköisyydellä.

Väisästä ei jää ikävä. On niitä täällä junnaavia nimiä, jotka ei läpi lyö. Samaan listaan mm. Lehtosen, Vittasmäen jne kanssa. Ymmärrettävää vaihtaa maisemaa juuri Ilvekseen. Ei tule olemaan näillä otteilla helppo paikka vaihtaa, täytyy arvostaa rohkeutta!

Joo, joukkue uusiutuu isosti. Harmi kun ei ole sisäänhuhuja. Aika pessimistiseltä alkaa näyttämään. Sopimusta on epäonnistujille ja luonnollisesti isommat kalastelevat onnistujat pois.

Seura pystyis pessimistisen ilmapiirin poistamaan julkistamalla Wernblomin option käytön, niin saadaan pää avettua!
 

Jaakko

Jäsen
Suosikkijoukkue
RFC Liege
Onko muuten mitään merkitystä sillä, että onko Marjalalla sopimusta, jos siirtyy Pohjois-Amerikkaan? Eli voisiko se selittää, että miksi sopimusta ei ole julkaistu, vaikka sellainen johonkin seuraan olisi olemassa.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Onko muuten mitään merkitystä sillä, että onko Marjalalla sopimusta, jos siirtyy Pohjois-Amerikkaan? Eli voisiko se selittää, että miksi sopimusta ei ole julkaistu, vaikka sellainen johonkin seuraan olisi olemassa.

Eihän Kärpät nyt julkaisisi Marjalan sopimusta, koska pelit meillä kesken. Vai ymmärsinkö väärin?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

UrhoJalo88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onko muuten mitään merkitystä sillä, että onko Marjalalla sopimusta, jos siirtyy Pohjois-Amerikkaan? Eli voisiko se selittää, että miksi sopimusta ei ole julkaistu, vaikka sellainen johonkin seuraan olisi olemassa.
Anteeksti kommentointi palstallenne mutta mun käsittääkseni ei ole merkitystä, esimerkkinä Ilves-Peetro Seppälä case.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kaikki tuntuu perustuvan tuohon Spinen tietoon, eikä siinä voi pitää paikkaansa. Mutta odotetaan nyt vielä varmistusta.

On siellä Marjalaa viritelty ketjuihin jo ennen Spinen viestiä. Pari viikkoa on Oulun suunnalla ollut sellaista puhetta, jotta Marjala olisi sinne menossa.
 

Brooklyn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varsinais-Suomalainen juniorikiekko
Itse en näe Marjalasta Kärppien osiossa mitään joka vaikuttaisi olevan vahvalla pohjalla.

Spinen track recordissa on esim. Pajuniemeä Lukkoon joka myös perustui muistaakseni johonkin "näin se mulle itse kertoi" joten ihan yhtä vakuuttavalla pohjalla näytettäisiin olevan taas liikenteessä. Aika näyttää, mutta aivan turha palstalla repiä jotain pelihousuja jos tämä on tiedon ja "tiedon" taso.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Mas@

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Spinen track recordissa on esim. Pajuniemeä Lukkoon joka myös perustui muistaakseni johonkin "näin se mulle itse kertoi" joten ihan yhtä vakuuttavalla pohjalla näytettäisiin olevan taas liikenteessä. Aika näyttää, mutta aivan turha palstalla repiä jotain pelihousuja jos tämä on tiedon ja "tiedon" taso.

Ahh. Good old times. Olen muuten vieläkin valmis lyömään oikean kivekseni sille, että Pajulla oli soppari Lukkoon. Spinen track recordissa on myös Eemeli Saaren siirto Tampereelle. Ei se iha pihalla aina oo!
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ahh. Good old times. Olen muuten vieläkin valmis lyömään oikean kivekseni sille, että Pajulla oli soppari Lukkoon. Spinen track recordissa on myös Eemeli Saaren siirto Tampereelle. Ei se iha pihalla aina oo!
Onhan siellä myös Inen, Rafkinin ja Marjalan lähdöt ennen tätä kautta. Eivaan. Mukava, että on huhuja niin saa pientä pöhinää ja kiukkua omaan päivään.

Pajuhan itse tyrmäsi tuon, että mitään sopimusta Lukkoon ei ollut, jos oikein muistan?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Onhan siellä myös Inen, Rafkinin ja Marjalan lähdöt ennen tätä kautta. Eivaan. Mukava, että on huhuja niin saa pientä pöhinää ja kiukkua omaan päivään.

Pajuhan itse tyrmäsi tuon, että mitään sopimusta Lukkoon ei ollut, jos oikein muistan?

Oli huhuja lähdöstä, jotka tosin itse uskon, että paisuivat vähän liikaa Huttusen kolumnien jälkeen. Sasha yritti liekittää kituvaa tulipesää.

Ja tottakai Paju tyrmää tuon tiedon jälkikäteen. Mitä voitettavaa hänellä olisi ollut julkistaa tuo soppari myöhemmin?
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Nati

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Eetu Liukas
Itse en ole kuullut mitään huhuja nykyisten pelaajien jatkoista ja se tavallaan huolestuttaa. Eikä kyllä muistakaan sisään tulevista.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kärppien ketjussa asetellaan Marjalaa kenttiin, mutta näyttää kaikkien tiedot perustuvan "joskus syksyllä oli jotain huhua". Toki veli-Spine tätä tukee ja nähdään sitten kesällä viimeistään ketkä oli oikeassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös