En taas ihan täysin ymmärrä tätä kovaa intoa polkea näitä omia breikkaamassa olevia "junnuja".
Pulli oli aivan paska, Väisäsellä ei tee mitään ja Intonen se vasta huono onkin.
Ihan törkeän kovat vaatimukset näille, kun taas samalla joukkueessa saa vähällä kritiikillä surffata Steenbergeneitä, Ikosia ja Martin Johanssoneja.
Jotain Scott Kosmatsukkeja ja Dalla Valleja kaipaillaan jatkosopimuksiin, jotka painelleet viime kaudella lähes samalla pistekeskiarvolla kuin meidän oma Intonen. Ykkössentteri Ilomäki teki huikeat 6 pistettä enemmän.
Kai se Intonen sitten vaan oli ihan vitun huono ja potentiaaliakaan ei ole yhtään enää? Viime kaudella koko joukkue alisuoritti, enkä nyt Intosta suurimpana mätisäkkinä osaa tuossa fiaskossa pitää.
En tiedä, mutta pidän TPS:ää järkevänä jos LÄHTÖKOHTAISESTI ajattelee, että Intonen on kasvutarina ja ensi kaudella kantaa isompaa vastuuta kuin viime kaudella. Heillä myös paras näkemys pelaajasta ja siitä, että onko potentiaalia isompaan vastuuseen.
Mä toivon, että Talvitie ja Intonen joutuvat kisailemaan kakkossentterin tontista tosissaan ja kirittävät kilpailullaan toistensa kehitystä. Intosella myös se kuuluisa toinen kausi (usein se vaikein) nyt takana ja kokemusta Liigasta jo vino pino. Ikää 21, joten olisiko ensi kausi jo SE kausi? Toivon totisesti.
Intonen 23p ja 25p kaudet alla, eiköhän se ihan kakkossentteriksi riitä. Viimekaudella kyllä kärsi laitureiden tasosta.
3.kunnon kausi vasta edessä.
Viime kausi oli toinen kokonainen liigassa sentterinä, joka on jääkiekon vaiken pelipaikka. Mies täyttää kesällä 22v ja tehnyt 132 runkosarjapeliin 55 pistettä eli 0.42ppg ja poffeihin 29 peliin 12 pistettä. Kyllä siinä mies kehittyy varsinkin nyt, kun ei ole armeijaa kesällä, mikä vaikeutti viime kautta.
Juuri näin. Nuori mies ja oletettavasti käyrä on ylös- eikä alaspäin. Nyt kasvuun tarvitaan vastuuta, eikä jämäminuutteja kolmosen laidalla.
Viime kauden alussa oli myös kolme sentteriä. Onneksi sitten Munkista tehtiin yksi lisää. Tästä huolimatta keskikaista oli vitun paska ja koko kausi jahdattiin vahvistuksia, ei löytynyt. Johansson ja Dal Colle löytyi laidalle, mutta ei paikannut keskeltä vuotavaa laivaa.
Täytemiehiä saa aina, varsinkin laidalle. Keskikaistan kun jättää vajaaksi, ei tarvitse puhua mistään menestyksestä.
Tämän näkemyksen kyllä ostan ja olen samaa mieltä. Leveyttä senttereissä saisi olla enemmän kuin tasan neljä.
Toisaalta se neljä puhdasta sentteriä on jo paljon enemmän kuin Tepsissä monena kautena, hymiö.
Mutta ehkä itse lähtisin hakemaan kilpailua tuolta alakentistä eli juurikin joku monenpaikan osaaja lisäyksenä rosteriin. Kuuluisa sentterilaituri, mutta mielellään sellainen joka osaa edes vähän alusta pelata sentterinä.
Semmoiset Jerry Ahtolat on lopulta aika arvokkaita pelaajia joukkueelleen.
Kunnon ykkössena, sen jälkeen kakkoseksi kauden aikana kasvaa Intonen/Talvitie, kolmoseen heittää toinen noista, Jasu solidi nelonen. Munkki stunttaa pienet loukit ja uusi Ahtola hoitaa tarvittaessa isommat loukit. Kyllä mun mielestä tuolla voisi jo kauteen lähteä. Reagoinnit sitten kauden aikana tarvittaessa.