Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 642 124
  • 20 726

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Itse tajusin siten, että teki HIFKiin sopparin syksyllä, Tepsi tuli kuvioihin ja purki Stadiin sopparinsa. Miksei kukaan puhu siitä tekikö Kiviharju sittenkin jatkot Turkuun viime viikolla.

Ei mutta eikö Jokeri sanonut, että Teissala ei kussutkaan Helsingin suuntaan sen jälkeen kun TPS ilmoitti kiinnostuksensa?

Tai mistä minä tiedän tässä on soudettu niin paljon edestakas.
 

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Vittu mä olen nyt kujalla.

Teissalalle siis tarjottiin HIFK:stä lappua syksyllä 2 vuotta. Ei ottanut sitä vastaan, vaan teki Tepsin kanssa sopparin. Nyt kuitenkin HIFK halusi pitää, joten Teissala repi tuon TPS:n sopimuksen ilman yhtäkään peliä ja jäikin nyt Helsinkiin?

Jotenkin tuntuu melko sakealta touhulta.
Kyllä jos on noin helppoa päästä irti sopimuksesta, että revitään vaan niin ihmettelen. Teissalalla ei ole edes minkää sortin meriittejä alkaa kukkoilemaan juupaseipäs leikkejä. Itelle on aivan sama vaikka pelaisi nokian pyryssä. Ihmettelen vaa tätä kuvioo ja saunakavereita, jotka täälä huutelee mutta ei tarjoa kuitenkaa mitää kättä pidempää.
 

Brooklyn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varsinais-Suomalainen juniorikiekko
Tässä nyt on tainut käydä niin että Teissala on tarinoinut tapojensa mukaan omia tarinoitaan ja kaverit ovat imeneet tiedot siitä että ”ihan varmana tulen Tepsiin ja käytännössä sopimus on jo tehtynä” ja ottaneet nämä faktana. Nyt kun totuus on valjennut niin perutaan omia sanomisia pienellä hämmentämisellä. Eteenpäin.

Tässähän se. Eteenpäin. Narrille huutonaurua! Helpolla kyllä viedään kioskille.

E: Veikkaan ettei ihan pari vihaista viestiä Teissalalle edes riitä kun @Aurajokeri tälläkin hetkellä itkee elämän kovuutta jossain Pernossa.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Sovitaan tämä näin:

Kiviharju teki sopimuksen Hesuliin keväällä. Lähteenä monet lehdet. Harmi mutta ei enää uutinen.

Teissala teki viime syksynä jatkosopparin IFK:hon, mutta tämä lappu purettiin syystä tai toisesta keväällä. Lähteenä tämä palsta.

Sen jälkeen/aikana oli hepulla pöydällä (ja kenties myös vakavassa harkinnassa) Tepsin tarjous, jossa ei kuitenkaan ollut Teissalan nimeä alla. Lähteenä mutu jonka tukena se Teissalan mutsin instagrammiseuraus. Se josta tämä show lähti.

IFK:lta tuli jossain vaiheessa uusi/lämmitelty tarjous, johon Teissala tarttui viime viikolla Tepsin lapun sijaan. Lähteenä tämä palsta jonka tukena ne Teissalan mutsin instagrammin tuoreet IFK-kehupäivitykset.

HBL:n uutinen voipi olla oikeassa mutta tiedoiltaan vanhentunut, jos tilanne muuttunut toimittajan saamien ”tietojen” jälkeen.

IFK julkaisee näitä sitten kun viestinnässään sopivaksi katsovat.

Aurajokeri ollut kartalla mutta keulinut (tai ollut väärän tiedon tai rapalan varassa itsekin) kun antanut täällä ymmärtää että Teissalan TPS-soppari ollut sataprosenttisen varma.

Ja tää lopun joukkuearvuuttelu nyt vaan on sitten vähän ekstranaminamia, se sallittakoon!
 
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: Paco
R

Rightin Maila

Kyllä jos on noin helppoa päästä irti sopimuksesta, että revitään vaan niin ihmettelen. Teissalalla ei ole edes minkää sortin meriittejä alkaa kukkoilemaan juupaseipäs leikkejä. Itelle on aivan sama vaikka pelaisi nokian pyryssä. Ihmettelen vaa tätä kuvioo ja saunakavereita, jotka täälä huutelee mutta ei tarjoa kuitenkaa mitää kättä pidempää.

Juurikin näin. Ja onhan se voinut ollakin, että Teissalaa on jossain vaiheessa "kaduttanut" sopimus HIFK:iin kun peliaikaa ei alkukaudesta/talvella tullut ja TPS on ollut kiinnostunut, mutta ei tietenkään lähde rahalla purkamaan HIFK-sopimusta.
 

Aurajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässähän se. Eteenpäin. Narrille huutonaurua! Helpolla kyllä viedään kioskille.
Kylläpä on negatiivinen asenne herralla :D Suosittelen edelleen kuuntelemaan vaan niin kuulet jatkossakin juttuja sisäpiiristä. Kannattaa kuunnella nyt vaan viisaampia ja jättää turha kiukuttelu palstalta pois. Keskustelua saat aiheuttaa mutta viisaampia vastaan väittely on turhaa.

Kyllä sulle ajan kanssa viimeistään selviää missä kyseiset herrat ensi kaudella pelaa !
 

tunsbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS&NHL, #11, #9, #96, #55, #24, #8, #44, #20, #86
Jos asia todella on niin, että nuo kaks jannua pelaa samassa joukkueessa ni ainoa vaihtoehto on IFK.
Teissalaan en ota kantaa mut Stouni jr ainaki julkisesti kiitelly tepsin yms.
Aika selkeää.
Mun mielestä näiden kahden ei enää tarvii täyttää sivuja huhu-osiossa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kylläpä on negatiivinen asenne herralla :D Suosittelen edelleen kuuntelemaan vaan niin kuulet jatkossakin juttuja sisäpiiristä. Kannattaa kuunnella nyt vaan viisaampia ja jättää turha kiukuttelu palstalta pois. Keskustelua saat aiheuttaa mutta viisaampia vastaan väittely on turhaa.

Kyllä sulle ajan kanssa viimeistään selviää missä kyseiset herrat ensi kaudella pelaa !
Onpas omituinen viesti.. Jos, siis pidät itseäsi viisaana?! Ja, jos, sillä tarkoitat että Sua pitää kuunnella? Leukojen louskuttelu on helvetin typerää vailla mitään sanomaa.
Ymmärrät kai että täällä jokainen voi tehdä saman, louskuttaa leukoja ja kertoa loppuun että odota rauhassa kun sopimus julkaistaan. Esimerkkinä vaikka että mä tiedän että Nurmi ja Paju pelaa eri joukkueissa, jos et tiedä, odota kun sopimus julkaistaan.
 

EPK

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Käsittääkseni IFK:ssa on pidempään ollut ajatus, että jos sulla on soppari tietylle ajalle, mutta nostat tasoasi, niin voidaan palkkaa hilata ylöspäin ja varmaan se on tilanne jossa tehdään uusi soppari ja palkka tarkistetaan. Se että joku "repii" sopimuksia, kuulostaa vähän värikynältä.
 

Tuuletin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps, änäri suomalaiset
Kannattaa kuunnella nyt vaan viisaampia ja jättää turha kiukuttelu palstalta pois. Keskustelua saat aiheuttaa mutta viisaampia vastaan väittely on turhaa.
Toivon todella että oikeassa maailmassa et ole noin ylimielinen. Ihan kohtalaisen raskasta luettavaa nuo sinun tekstit. Saatko jotain buustia itsetuntoon vai mistä tämä kaikki kumpuaa?
 

apsi71

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kaapo Kakko
Kylläpä on negatiivinen asenne herralla :D Suosittelen edelleen kuuntelemaan vaan niin kuulet jatkossakin juttuja sisäpiiristä. Kannattaa kuunnella nyt vaan viisaampia ja jättää turha kiukuttelu palstalta pois. Keskustelua saat aiheuttaa mutta viisaampia vastaan väittely on turhaa.

Kyllä sulle ajan kanssa viimeistään selviää missä kyseiset herrat ensi kaudella pelaa !
Pidät itseäsi muita viisaampina, kun istut saunan lauteella joidenkin justiinsa teini-iän ylittäneiden hokareiden kanssa. Kaikkee sitä kuulee. Jätän tämän tähän.
 

Aurajokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Onpas omituinen viesti.. Jos, siis pidät itseäsi viisaana?! Ja, jos, sillä tarkoitat että Sua pitää kuunnella? Leukojen louskuttelu on helvetin typerää vailla mitään sanomaa.
Ymmärrät kai että täällä jokainen voi tehdä saman, louskuttaa leukoja ja kertoa loppuun että odota rauhassa kun sopimus julkaistaan. Esimerkkinä vaikka että mä tiedän että Nurmi ja Paju pelaa eri joukkueissa, jos et tiedä, odota kun sopimus julkaistaan.

Kyllä tää case Teissala x Kiviharju alkaa nyt olemaan loppusuoralla omalta osaltani. Faktoista kun ei pysty väittelemään ja jos ei ymmärrä niin ei ymmärrä.

Alkaa olemaan jo sen luokan jaarittelua, joten eiköhän lyödä seuraavaksi oma ketju tälle topicille mikäli tämä case jatkuu vielä pidempään.

Eiköhän jokainen ole viimeistään kesän aikana viisaampi !

Edit: omalta osalta viimeinen viesti tähän aiheeseen
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kylläpä on negatiivinen asenne herralla :D Suosittelen edelleen kuuntelemaan vaan niin kuulet jatkossakin juttuja sisäpiiristä. Kannattaa kuunnella nyt vaan viisaampia ja jättää turha kiukuttelu palstalta pois. Keskustelua saat aiheuttaa mutta viisaampia vastaan väittely on turhaa.

Kyllä sulle ajan kanssa viimeistään selviää missä kyseiset herrat ensi kaudella pelaa !

En heti muista kuka olisi tullut palstalle näin itseriittoisena. Siihen päälle vielä sitten vittuilut muille. Mutta kaikkihan tänne mahtuu, ei siinä mitään. Puhdas vittuilu tietenkään ei kyllä vie asioita mihinkään suuntaan. Mutta se tästä.

Omat pikkulinnut olleet hiljaa kun annoin pitkin korvia, kun sirkuttelivat julkistuksesta jota ei tullutkaan, melkein kismitti.

Sen verran joku liikutti jotta joku olisi käyttänyt sen huhtikuun option ja vapautunut sopparista, kuka lie kenties sitten ollut.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllä tää case Teissala x Kiviharju alkaa nyt olemaan loppusuoralla omalta osaltani. Faktoista kun ei pysty väittelemään ja jos ei ymmärrä niin ei ymmärrä.

Alkaa olemaan jo sen luokan jaarittelua, joten eiköhän lyödä seuraavaksi oma ketju tälle topicille mikäli tämä case jatkuu vielä pidempään.

Eiköhän jokainen ole viimeistään kesän aikana viisaampi !
Leuat ne vaan louskuu vailla mitään asiaa.
Mä henkilökohtaisesti toivon ettei kumpikaan kyseisistä mustavalkosydämistä pelaa Tepsissä, mä en kaipaa tuuliviirejä. Mutta nyt alan ymmärtämään myös sen että sä kuulut piireihin.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä tää case Teissala x Kiviharju alkaa nyt olemaan loppusuoralla omalta osaltani. Faktoista kun ei pysty väittelemään ja jos ei ymmärrä niin ei ymmärrä.

Alkaa olemaan jo sen luokan jaarittelua, joten eiköhän lyödä seuraavaksi oma ketju tälle topicille mikäli tämä case jatkuu vielä pidempään.

Eiköhän jokainen ole viimeistään kesän aikana viisaampi !

Edit: omalta osalta viimeinen viesti tähän aiheeseen

Mä muuten tiedän jo kaikki tulevan kauden joukkueen pelaajat. Jos et usko, niin ei voi mitään. Ollaan kaikki viimeistään syksyllä viisaampia. Odottakaa vaan rauhassa.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mä muuten tiedän jo kaikki tulevan kauden joukkueen pelaajat. Jos et usko, niin ei voi mitään. Ollaan kaikki viimeistään syksyllä viisaampia. Odottakaa vaan rauhassa.
Mutta kuulitko myös kuka sieltä tulee kesken kauden, tammikuussa? Ai vittu, tulis jo tammikuu.
 

Kulkija

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Antakaahan vähän siimaa meijän jokerille, niin kuin kirjoitti aikasemmin, että uusia käänteitä on tapahtunut. Ei sillä, ulosanti nyt välillä on mitä on itsekullakin mut vähän nyt käydään kieroksilla aurajokeria kohtaan.. hyvin on osunut tähän mennessä ja mulla ainakin vielä luottoa löytyy toistaiseksi kysyiseen nimimerkkiin ja sen kirjotelmiin kun selvästi meitä enemmän tietoa on teissalasta ja kiviharjusta. Katsotaan muuttuuko mielipide vielä ;)

Ihan tarkalleen ottaen, missä hän on osunut hyvin tähän mennessä?
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä muuten tiedän jo kaikki tulevan kauden joukkueen pelaajat. Jos et usko, niin ei voi mitään. Ollaan kaikki viimeistään syksyllä viisaampia. Odottakaa vaan rauhassa.

Ne kaikki pelaa joko Tepsissä tai sitten yhdessä toisessa seurassa. Malttia nyt vaan, kyllä te sitten näette missä ne pelaa!

Itse kuulin sisärenkaasta että myös maalivahdiksi on tulossa yksi maailmanluokan veskari. Voi kyllä olla että pelaa muuallakin. Oli sopimus mut ei ollutkaan ja sit se kuitenkin teki sopimuksen mut ei allekirjoittanut sitä eikä se myöskään tehnyt sit sinne toiseen seuraan sopimusta. Sit hän sano sillai et kyl toril silakoi riittää mut ei ku hän sanoki et ei ollukkaa silakoi. Mut kyl hän silakoi kuitenki söi illalla.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
En tiedä teistä muista, mutta itse odotan lähinnä, että @Aurajokeri osoittaa olevansa sanojensa mittainen edes jossain asiassa...

Aiemmin kirjoitit, että tammikuussa, nyt kk sitten.
Teissala sainaa IFK:hon ja Aurajokeri poistaa tunnuksensa.

Sopii oikein hyvin, tietty lähipiiristä pystyn tämän jo sanomaan täysin mahdottomaksi kun sopimus palloseuran kanssa on jo tehty.
 

eki likanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Albijon Muzaci
:D Ei shäätänä janarit. Itse pidän huhuista ihan varmasti yhtä paljon kuin muutkin täällä, mutta kunnon huhuja ei ole viime aikoina ollut. Pelkkää paskapuhetta ja spekulaatiota.

Nämä Teissala-jutut ovat kyllä olleet viiden tähden viihdettä, et ei siinä, mutta kuka vain osaa kirjoittaa viikon välein, että tulee/ei tule ja "tilanteet muuttuvat".

Kaikki uudet hankinnat ovat tulleet puskista kuten myös Arellin jatko. Selvää on, että näitä hankintoja ei vuodeta ihan niin helposti sisäpiiristä kuin aiemmin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös