Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 646 573
  • 20 726

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Ei nyt kannata vielä vetää ranteita auki taikka vaihtoehtoisesti myöskään vetää lippua salkoon Palveesta. Katsotaan asiaa sitten uudelleen, jos hän tänne on todellakin tulossa. Toivottavasti tulisi kuitenkin vähän kovempaa seppää ja Miettisen pelitapaan sopivampaa pelaajaa. Tapparan keskushyökkääjistöstä voidaan kyllä kuuluisalla TPS-tavalla ”ottaa oppia” ja joskus myös tehdä siihen malliin, jottei tuo ”opin ottaminen” aina tuntuisi jäävän puheiden asteelle.
 

Khoenator

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Leijonat
No jos Palvesta sanon omat ajatukseni... Täytyy toivoa että ikä avannut miehen silmiä että olisi entistä enemmän joukkueen mies.
Toinen mikä voisi auttaa häntä hieman rauhoittumaan on se, että pääsi kuitenkin katsomaan sen NHL kortin... Ennen sitä mahdollisuutta Herraa taisi aika vahvasti ajaa halu päästä näyttämään että kirkkaimmat valot ovat häntä varten.. Noh.. Eivät olleet. Ehkä sellainen myös vie suurinta yksilöllistä intohimoa hieman parempaan suuntaan.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Eiköhän kaikki joukkueet ole Liigassa kateellisia Lehterästä. Varmasti Virrastakin, vaikka kausi ollut mollivoittoinen.
Davidsson ja Ikonen olleet aikamoisia arpoja hankintavaiheessa Tapparalle. Ja en olisi mitenkään kateellinen näistä hankinnoista.

Niin Tapparan sentteristö viimepelissä:
Lehterä, Marcus Davidsson, Juuso Ikonen ja Patrik Virta.

Lehterän tasoisia senttereitä ei ole kuin 1.Liigassa. Jännä ja kumma et tuon tason sentteri saatiin edes Liigaan.

Davidsson pelasi viimekaudella Allsvenskanissa.
50 peliä viimekaudella siellä, 24 tehopistettä.
Tälläkaudella SHL:ssä 21 ottelua 3 tehopisteen kera, ennen kuin tuli Tapparaan.

Juuso Ikonen jonka ura pahasti laskusuunnassa.

Patrik Virta. On joo hyvä, mutta tälläkaudella tippunut runkosarjassa 36:sta 18:sta.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi

Leipuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Posipetterit
Sena on tulossa sieltä Ruotsista, liigan sisältä muutamia siirtoja. Pajuniemestä sellainen "mielenkiintoinen" juttu. Kaverin poika pelannut junnuissa monta kautta Pajun kanssa ja ovat hyviä kavereita. Kyselin mitäs se meinaa ens kaudella, virnisteli siihen malliin että en tiedä miten pitäis tulkita.
Nyt kun Palveen nimi täällä pyörii, niin tosiaan aiemmin mainitsemani sena on Palve. Tosin silloin se ei ollut tietääkseni vielä täysin varma, nyt ilmeisesti varmistunut.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kohta @Black Star tulee kertomaan, että ei kannata kaikkea uskoa, mitä palstalle kirjoitetaan.

Noniin, mä voin nyt paljastaa kaikille, että tuo oli täysin hatusta vedetty hassuttelu. Halusin vaan kokeilla, että miten helpolla "varman" huhun saa liikkeelle.

Eihän tuossa mennyt kuin hetki, niin se on jo twitter-tason "uutinen". Anteeksi kaikille, mutta mulla oli hetken oikein hauskaa.

Ihan oikeasti nyt jengi, älkää uskoko kaikkea mitä joku nimimerkki palstalle heittää. Varsinkin tuo minun läppä oli kirjoitettu vielä niin, ettei viitattu edes mihinkään lähteeseen.

Korostan, että minulla ei ole mitään hajua Palveen tilanteesta. Kunhan käytin hyväkseni sellaista olemassa olevaa arvuuttelua hänen paluustaan, jota palstalla ollut monta kertaa.

Tarkoistus ei ollut myöskään nolata ketään, mutta ainakin yhden twitteristin varmat lähteet on nyt selvillä. Toki voi käydä tuuri ja Palve sainaa Tepsiin, jolloin pääsee sanomaan, että oli varma tieto.

Kiitos ja anteeksi. Hyvää vappua kaikille!
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Nyt kun Palveen nimi täällä pyörii, niin tosiaan aiemmin mainitsemani sena on Palve. Tosin silloin se ei ollut tietääkseni vielä täysin varma, nyt ilmeisesti varmistunut.

Siinä ois se sentteri Ruotsista. Sitten vielä se sentteri Suomesta, niin kyllähän senttereiden osalta kauteen voisi ehkä jo lähteä.

Palve
sentteri suomesta
Intonen
Jasu
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Noniin, mä voin nyt paljastaa kaikille, että tuo oli täysin hatusta vedetty hassuttelu. Halusin vaan kokeilla, että miten helpolla "varman" huhun saa liikkeelle.

Eihän tuossa mennyt kuin hetki, niin se on jo twitter-tason "uutinen". Anteeksi kaikille, mutta mulla oli hetken oikein hauskaa.

Ihan oikeasti nyt jengi, älkää uskoko kaikkea mitä joku nimimerkki palstalle heittää. Varsinkin tuo minun läppä oli kirjoitettu vielä niin, ettei viitattu edes mihinkään lähteeseen.

Korostan, että minulla ei ole mitään hajua Palveen tilanteesta. Kunhan käytin hyväkseni sellaista olemassa olevaa arvuuttelua hänen paluustaan, jota palstalla ollut monta kertaa.

Tarkoistus ei ollut myöskään nolata ketään, mutta ainakin yhden twitteristin varmat lähteet on nyt selvillä. Toki voi käydä tuuri ja Palve sainaa Tepsiin, jolloin pääsee sanomaan, että oli varma tieto.

Kiitos ja anteeksi. Hyvää vappua kaikille!
Sen verran olit jäljillä, että @Leipuri oli ainakin miehen nimen kuullut lähteistään
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Sen verran olit jäljillä, että @Leipuri oli ainakin miehen nimen kuullut lähteistään

Joo, enhän mä sitä tiedä vaikka tämä hassuttelu osuisi. En vaan halunnut viedä vedätystä omalta osalta pidemmälle.

Voihan se olla, että olisin ansainnut tuolla palstatietäjän arvonimen, mutta jääköön toiseen kertaan.

Edit: tavallaan olisi kyllä hauska nähdä oma hatusta vedetty huhu Iltalehtien palstalla vaikka Huttusen toimesta. Ei pitäisi pilata hyvää huhua faktoilla.
 

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Noniin, mä voin nyt paljastaa kaikille, että tuo oli täysin hatusta vedetty hassuttelu. Halusin vaan kokeilla, että miten helpolla "varman" huhun saa liikkeelle.
Itselleni ei mennyt missään vaiheessa läpi, koska et kertonut tarkkaa euromääräistä palkkaa Palveelle. Senhän nyt lapsikin tietää, että se Suomessa ensimmäisenä vuodetaan huhuihin.
 
R

Rightin Maila

Noniin, mä voin nyt paljastaa kaikille, että tuo oli täysin hatusta vedetty hassuttelu. Halusin vaan kokeilla, että miten helpolla "varman" huhun saa liikkeelle.

Eihän tuossa mennyt kuin hetki, niin se on jo twitter-tason "uutinen". Anteeksi kaikille, mutta mulla oli hetken oikein hauskaa.

Ihan oikeasti nyt jengi, älkää uskoko kaikkea mitä joku nimimerkki palstalle heittää. Varsinkin tuo minun läppä oli kirjoitettu vielä niin, ettei viitattu edes mihinkään lähteeseen.

Korostan, että minulla ei ole mitään hajua Palveen tilanteesta. Kunhan käytin hyväkseni sellaista olemassa olevaa arvuuttelua hänen paluustaan, jota palstalla ollut monta kertaa.

Tarkoistus ei ollut myöskään nolata ketään, mutta ainakin yhden twitteristin varmat lähteet on nyt selvillä. Toki voi käydä tuuri ja Palve sainaa Tepsiin, jolloin pääsee sanomaan, että oli varma tieto.

Kiitos ja anteeksi. Hyvää vappua kaikille!

Niin, onko se sitten uskomista, jos huhuketjuun kirjoitettua huhuja kommentoidaan ja spekuloidaan. Eikös se ole tämän ketjun tarkoitus? Se nyt on selvää, että homma on varma kun TPS sen tiedottaa.
 
Kuinka moni muu täällä lyttäsi Källgrenin hankinnan yhtä kirjoittajaa lukuunottamatta? Vai tykkäätkö yleistää?

En nyt ehdi laskea moniko lyttäsi, mutta luonnollisesti kärkkäimmät mielipiteet jää parhaiten mieleen vai kuinka? Tykkään kyllä myös yleistää.

edit: laskin nopeasti ja lopetin kun kymmenen tuli täyteen.
 
Viimeksi muokattu:

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - #FreeFASlapsi
Niin, onko se sitten uskomista, jos huhuketjuun kirjoitettua huhuja kommentoidaan ja spekuloidaan. Eikös se ole tämän ketjun tarkoitus? Se nyt on selvää, että homma on varma kun TPS sen titiedottaa.
Kyllä mä ainakin sen lasken uskomiseksi, että välittömästi arvon palstaveli julistaa Palveen siirtoa Twitterissä varmaksi keissiksi kun Black Star sen tänne trollaili.

Odotellaan tuleeko kommenttia aiheesta..
 

Hiltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kyllä mä ainakin sen lasken uskomiseksi, että välittömästi arvon palstaveli julistaa Palveen siirtoa Twitterissä varmaksi keissiksi kun Black Star sen tänne trollaili.

Odotellaan tuleeko kommenttia aiheesta..
Mä vaan pohdin sitä, että osas sanoa myös sen, että tietääkseen eka vuos sopparista olis ilman ulkomaanoptioita. Jos sielä olis oikeesti jotain tietoa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös