Minua kiinnostaisi myös kuulla, että kuka olisi sellainen sentteri joka saisi sinut positiivisille fiiliksille. Koita antaa joku nimi niin ymmärtäisin paremmin millaisia pelaajia tepsin tulisi hankkia.
Sidney Crosby.
Minua kiinnostaisi myös kuulla, että kuka olisi sellainen sentteri joka saisi sinut positiivisille fiiliksille. Koita antaa joku nimi niin ymmärtäisin paremmin millaisia pelaajia tepsin tulisi hankkia.
Äh, se olis rahastava koukkupolvi, tarvitaan nuorempi.Sidney Crosby.
Äh, se olis rahastava koukkupolvi, tarvitaan nuorempi.
Mikäs se Svedu oli joka kävi meillä pyörähtämässä?
Twitterin varmin syväkurkku tämän paljasti
olet väärässä.Eikös tää aika hyvin oo osunu näissä vai oonko ihan väärässä?
Tarkoitat sitä kuntoutuspotilasta, jonka hankinta lytättiin palstan negasiiven toimesta ennen ekoja treenejä ja joka kaksi vuotta myöhemmin pelasi jo NHL:ssä. Erik Källgren siis.
Nyt kun Palveen nimi täällä pyörii, niin tosiaan aiemmin mainitsemani sena on Palve. Tosin silloin se ei ollut tietääkseni vielä täysin varma, nyt ilmeisesti varmistunut.Sena on tulossa sieltä Ruotsista, liigan sisältä muutamia siirtoja. Pajuniemestä sellainen "mielenkiintoinen" juttu. Kaverin poika pelannut junnuissa monta kautta Pajun kanssa ja ovat hyviä kavereita. Kyselin mitäs se meinaa ens kaudella, virnisteli siihen malliin että en tiedä miten pitäis tulkita.
Kuinka moni muu täällä lyttäsi Källgrenin hankinnan yhtä kirjoittajaa lukuunottamatta? Vai tykkäätkö yleistää?
Kohta @Black Star tulee kertomaan, että ei kannata kaikkea uskoa, mitä palstalle kirjoitetaan.
Nyt kun Palveen nimi täällä pyörii, niin tosiaan aiemmin mainitsemani sena on Palve. Tosin silloin se ei ollut tietääkseni vielä täysin varma, nyt ilmeisesti varmistunut.
Sen verran olit jäljillä, että @Leipuri oli ainakin miehen nimen kuullut lähteistäänNoniin, mä voin nyt paljastaa kaikille, että tuo oli täysin hatusta vedetty hassuttelu. Halusin vaan kokeilla, että miten helpolla "varman" huhun saa liikkeelle.
Eihän tuossa mennyt kuin hetki, niin se on jo twitter-tason "uutinen". Anteeksi kaikille, mutta mulla oli hetken oikein hauskaa.
Ihan oikeasti nyt jengi, älkää uskoko kaikkea mitä joku nimimerkki palstalle heittää. Varsinkin tuo minun läppä oli kirjoitettu vielä niin, ettei viitattu edes mihinkään lähteeseen.
Korostan, että minulla ei ole mitään hajua Palveen tilanteesta. Kunhan käytin hyväkseni sellaista olemassa olevaa arvuuttelua hänen paluustaan, jota palstalla ollut monta kertaa.
Tarkoistus ei ollut myöskään nolata ketään, mutta ainakin yhden twitteristin varmat lähteet on nyt selvillä. Toki voi käydä tuuri ja Palve sainaa Tepsiin, jolloin pääsee sanomaan, että oli varma tieto.
Kiitos ja anteeksi. Hyvää vappua kaikille!
Sen verran olit jäljillä, että @Leipuri oli ainakin miehen nimen kuullut lähteistään
Ilmeisesti ei ole sitten vielä varmistunut, mutta neuvotteluja on käyty pitkään.Sen verran olit jäljillä, että @Leipuri oli ainakin miehen nimen kuullut lähteistään
Itselleni ei mennyt missään vaiheessa läpi, koska et kertonut tarkkaa euromääräistä palkkaa Palveelle. Senhän nyt lapsikin tietää, että se Suomessa ensimmäisenä vuodetaan huhuihin.Noniin, mä voin nyt paljastaa kaikille, että tuo oli täysin hatusta vedetty hassuttelu. Halusin vaan kokeilla, että miten helpolla "varman" huhun saa liikkeelle.
Noniin, mä voin nyt paljastaa kaikille, että tuo oli täysin hatusta vedetty hassuttelu. Halusin vaan kokeilla, että miten helpolla "varman" huhun saa liikkeelle.
Eihän tuossa mennyt kuin hetki, niin se on jo twitter-tason "uutinen". Anteeksi kaikille, mutta mulla oli hetken oikein hauskaa.
Ihan oikeasti nyt jengi, älkää uskoko kaikkea mitä joku nimimerkki palstalle heittää. Varsinkin tuo minun läppä oli kirjoitettu vielä niin, ettei viitattu edes mihinkään lähteeseen.
Korostan, että minulla ei ole mitään hajua Palveen tilanteesta. Kunhan käytin hyväkseni sellaista olemassa olevaa arvuuttelua hänen paluustaan, jota palstalla ollut monta kertaa.
Tarkoistus ei ollut myöskään nolata ketään, mutta ainakin yhden twitteristin varmat lähteet on nyt selvillä. Toki voi käydä tuuri ja Palve sainaa Tepsiin, jolloin pääsee sanomaan, että oli varma tieto.
Kiitos ja anteeksi. Hyvää vappua kaikille!
Kuinka moni muu täällä lyttäsi Källgrenin hankinnan yhtä kirjoittajaa lukuunottamatta? Vai tykkäätkö yleistää?
Kyllä mä ainakin sen lasken uskomiseksi, että välittömästi arvon palstaveli julistaa Palveen siirtoa Twitterissä varmaksi keissiksi kun Black Star sen tänne trollaili.Niin, onko se sitten uskomista, jos huhuketjuun kirjoitettua huhuja kommentoidaan ja spekuloidaan. Eikös se ole tämän ketjun tarkoitus? Se nyt on selvää, että homma on varma kun TPS sen titiedottaa.
Mä vaan pohdin sitä, että osas sanoa myös sen, että tietääkseen eka vuos sopparista olis ilman ulkomaanoptioita. Jos sielä olis oikeesti jotain tietoa?Kyllä mä ainakin sen lasken uskomiseksi, että välittömästi arvon palstaveli julistaa Palveen siirtoa Twitterissä varmaksi keissiksi kun Black Star sen tänne trollaili.
Odotellaan tuleeko kommenttia aiheesta..