Ketju TPS:n huhuille, mutuille sekä htt-spekulaatioille

  • 4 646 484
  • 20 726

Slaigard

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mottipäisillä pelaavat
Sen mitä Lukon matseja olen nähnyt meitä vastaan, niin Kessu pääsee kyllä aika kivasti paikoille. Skaldo pääsee vaihtoaitioon.
 

Normandia

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, TuTo
Skalickyllä ja Kestnerillä on siis ollut vaikeuksia alkukaudesta. Omaanpäähän Skalicky ollut tilastojen valossa parempi. Toki miinukset ketjukavereista riippuvaisia, mutta kuitenkin. Ylipäätään Lukko päästänyt alkukauden aikana vähemmän maaleja omiin, joka korostaa että Skalicky ollut hyvä omaanpäähän kun vertaa Kestneriin. Ja nään ylipäätään Skalickyn monipuolisemmaksi kuin Kestnerin.
Onhan Skalicky alkukaudesta parantanut, omasta mielestäni. Toki parempaa pitääkin odottaa.

Aika heikkoa on ollut Kestnerilläkin Lukossa. 26 ottelua, 3+7 = 10 tehopistettä.
Plusmiinustilasto +3 vain. Joka on heikko, kun vertaa moneen muuhun hyökkääjään Lukossa.
Kestneri kerännyt miinuksia alkukauden aikana 12 verran.
Aika heikko alkukausi on ollut Kestnerillä.

Skaldo 28 ottelua, 3+6 = 9 tehopistettä.
Plusmiinustilasto -3. Skalicky kerännyt miinuksia 10 verran.
Skalicky kerännyt 5.vähiten hyökkääjistä miinuksia, hyökkääjät jotka ovat siis pelanneet yli 10 ottelua.
Jotain se tekee kyllä omassa päässä oikein.
Skalicky tehnyt muuten viimiseen 5 otteluun 1+2 = 3 tehopistettä.
Eli on tehopisteiden valossakin viimepeleissä petrannut.
 
Viimeksi muokattu:

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Kestneri kerännyt miinuksia alkukauden aikana 12 verran.
Aika heikko alkukausi on ollut Kestnerillä.
Heikko on ollut ja ei luottoakaan taida enää Raumalta löytyä, sillä tänäänkin hän on nelosen laidassa ja näin nopeasti päätellen tuskin kumpikaan osapuoli on nykyiseen statukseen tyytyväinen. Mielenkiintoista nähdä, että tyytyykö tuohon roolinsa, kun vielä toissakaudella oli kyseistä seuraa vastaan kamppailemassa finaaleissa aivan avainroolissa.
 

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, I Giallorossi
Tälläistä huhua Ville Meskasesta SaiPan osiossa. Vähän jäi epäselväksi olisiko ensi kauden diili Turkuun vai johonkin muualle.
Kelpaa ainakin tänne. Toki tämän kauden osalta sentteriä toivoisi, mutta näitä kun juurikaan ei ole niin maaleja tekevälle laiturille en sanoisi ei, varsinkin kun maalinteko tuntuu olevan täällä tällä hetkellä Kossua lukuunottamatta mahdoton yhtälö.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Mä olen varmaan negapetteri, mutta mun mielestä ihan turha tuoda Meskasta pelkästään loppukaudeksi. Mikäli tekee pidemmän lapun, niin sitten voi tuoda kaverin sisään jo kevääksi, mutta silloinkin parasta olisi pistää joku ulos, kun noita laitureita on jo nyt sen verran monta.
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Mä olen varmaan negapetteri, mutta mun mielestä ihan turha tuoda Meskasta pelkästään loppukaudeksi. Mikäli tekee pidemmän lapun, niin sitten voi tuoda kaverin sisään jo kevääksi, mutta silloinkin parasta olisi pistää joku ulos, kun noita laitureita on jo nyt sen verran monta.

Täysin samaa mieltä. Loppukausi + seuraava olisi ideaali. Nyt hommataan taas yksi laituri lisää vaikka pelattiin esimerkiksi viimepeli kahdella sentterillä.
 

Siwawaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä olen varmaan negapetteri, mutta mun mielestä ihan turha tuoda Meskasta pelkästään loppukaudeksi. Mikäli tekee pidemmän lapun, niin sitten voi tuoda kaverin sisään jo kevääksi, mutta silloinkin parasta olisi pistää joku ulos, kun noita laitureita on jo nyt sen verran monta.
Saipasta täälläkin mainittu Irving pitäisi saada tänne eikä mitään laituria, joka ei edes Virran prosenttilätkään sopeutunut
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lämmittää se vähän enemmän, kuin Skalicky joka ei edes pääse niille paikoille. Kessu saattaa jopa alkaa osumaan joskus niistä paikoista.
Sun lämmin suhtautuminen Kestneriin on jopa liikuttavaa. Kaverilla on yksi suonenvetokausi Euroopan sarjoissa ja jaksat vaan uskoa. Arvostan.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Sun lämmin suhtautuminen Kestneriin on jopa liikuttavaa. Kaverilla on yksi suonenvetokausi Euroopan sarjoissa ja jaksat vaan uskoa. Arvostan.

Tästä olikin juttua tuolla Lukon osiossa jo. "Kaverilla vain yksi suonenvetokausi". Jos katsoo Kestnerin tilastoja, niin hänellähän on vain juuri urallaan yksi floppikausi eli viimekausi. Tuota kautta ennen Kestner ei ollut flopannut oikein missään. Tälläkaudella tähän asti toki tilastollisesti floppi, mutta kauttakin vielä jäljellä. En oikein ymmärrä tätä yhden kauden suonenvetoa, kun hänellä on yksi floppikausi.
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tästä olikin juttua tuolla Lukon osiossa jo. "Kaverilla vain yksi suonenvetokausi". Jos katsoo Kestnerin tilastoja, niin hänellähän on vain juuri urallaan yksi floppikausi eli viimekausi. Tuota kautta ennen Kestner ei ollut flopannut oikein missään. Tälläkaudella tähän asti toki tilastollisesti floppi, mutta kauttakin vielä jäljellä. En oikein ymmärrä tätä yhden kauden suonenvetoa, kun hänellä on yksi floppikausi.
Puhuin Euroopan kausista. Tämä on kolmas. Toinen floppi. Prosenteissa aika kova. Usko silti kova?
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tämä kausihan on vielä kesken? Katsotaan kauden jälkeen miten on. Sinähän täällä julistit Rechinkin jo onnistujaksi ja messiaaksi. Miten siinä kävi?
Mun mielestä aika kova. Hyvä joukkuepelaaja ja mitä nyt muihin vertaa niin myös maalintekijä. On tehnyt melkein puolet enemmän häkkejä kuin Kestner. Lisäksi on kentällä muutakin annettavaa kuin maalit. Eli selkeä upside Kessuun
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Mun mielestä aika kova. Hyvä joukkuepelaaja ja mitä nyt muihin vertaa niin myös maalintekijä. On tehnyt melkein puolet enemmän häkkejä kuin Kestner. Lisäksi on kentällä muutakin annettavaa kuin maalit. Eli selkeä upside Kessuun
Rech on joo ihan ok, mutta ei hän ole milään snaipperi vrt. Kessu. Rechin veto on oikeasti aika heikko ja tehnyt maalit siitä maalin edestä.
 

RoundUp

Jäsen
Tästä olikin juttua tuolla Lukon osiossa jo. "Kaverilla vain yksi suonenvetokausi". Jos katsoo Kestnerin tilastoja, niin hänellähän on vain juuri urallaan yksi floppikausi eli viimekausi. Tuota kautta ennen Kestner ei ollut flopannut oikein missään. Tälläkaudella tähän asti toki tilastollisesti floppi, mutta kauttakin vielä jäljellä. En oikein ymmärrä tätä yhden kauden suonenvetoa, kun hänellä on yksi floppikausi.
Ehkä vielä lähtee tai sitten ei, kyllä se taitaa olla jotenkin joukkueeseen sopeutumisestakin kiinni...
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Ei missään tapauksessa Skaldoa vaihdossa Kestneriin. Skaldolla paljon isompi kokonaisvaltainen upside, vaikka tehot jäisivät piippuun.
Missä Skaldo on hyvä maalin edessä seisomisen lisäksi. Veto, liike ja motivaatiokin melko huonoa. Liigan sisällä vaihtokauppa olisi kyllä mielenkiintoinen, ja ainutkertainen.
 

nikkethegreat

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, FLA, NYR
Missä Skaldo on hyvä maalin edessä seisomisen lisäksi. Veto, liike ja motivaatiokin melko huonoa. Liigan sisällä vaihtokauppa olisi kyllä mielenkiintoinen, ja ainutkertainen.
Voisin vaikka lyödä vetoa, että jos näin tapahtuisi niin seuraava kausi olisi Paavolle ihan tykkikausi... Kestneriin tuskin minäkään vaihtaisin tässä vaiheessa vaikka mistä sitä tietää vaikka Kessu äityisi tepsissä taas maaliruiskuksi.

Samaa mieltä, että mitään erikoista ei ole Paavo vielä(kään) esittänyt. Toivottavasti on kevään mies ja vire löytyy.
 

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Mikäli Meskanen saapuisi Turkuun, niin kieltämättä pidemmän tähtäimen ajattelu olisi järkevää, sillä myös ensi kaudeksi tarvittaisiin maalipuiden väliin osuva laituri. Varmasti olisi tarjolla isoa tonttia ja myös ehkäpä todennäköisempää menestystä kuin SaiPassa. Mikäli ainoastaan loppukaudeksi hankitaan, niin riskinä on myös curtishamiltonit ja silloin tämä kortti käy kalliiksi.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Vaikka tuo onanointi Kestneristä tuntuukin vähän irvokkaalta, niin tämän kauden peleistä on vielä noin puolet pelaamatta, joten Kessun floppaamisesta on tämän kauden osalta turha puhua vielä mitään. Katsellaan sitten keväämmällä tuliko floppi vai hitti.

Äkkiä se meno muuttui Rechillä huonompaan ja Kossulla parempaan suuntaan myös ihan näin Tepsin pelaajillakin. Toisaalta Tepsin pitäisi kollektiivisesti nostaa keväällä huomattavasti suoritustasoa, jos aikoo taistella itsensä runkosarjassa neljän sakkiin ja välieriin.
 

ILIMAVEIVI

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Siellä olisi vapaana tunteita moneen suuntaan herättävä Pospisil. Sopisi ainakin TPS:n keskustelupalstan ja Vitutusketju osion puheenaiheeksi ? Olisiko siinä puuttuva palanen joka herättäisi Skaldon?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös