Heikko on ollut ja ei luottoakaan taida enää Raumalta löytyä, sillä tänäänkin hän on nelosen laidassa ja näin nopeasti päätellen tuskin kumpikaan osapuoli on nykyiseen statukseen tyytyväinen. Mielenkiintoista nähdä, että tyytyykö tuohon roolinsa, kun vielä toissakaudella oli kyseistä seuraa vastaan kamppailemassa finaaleissa aivan avainroolissa.Kestneri kerännyt miinuksia alkukauden aikana 12 verran.
Aika heikko alkukausi on ollut Kestnerillä.
Diili tehty ensi kaudeksi muualle ja saattaa siirtyä loppukaudeksi Aurajoen rannalle.
Kelpaa ainakin tänne. Toki tämän kauden osalta sentteriä toivoisi, mutta näitä kun juurikaan ei ole niin maaleja tekevälle laiturille en sanoisi ei, varsinkin kun maalinteko tuntuu olevan täällä tällä hetkellä Kossua lukuunottamatta mahdoton yhtälö.Tälläistä huhua Ville Meskasesta SaiPan osiossa. Vähän jäi epäselväksi olisiko ensi kauden diili Turkuun vai johonkin muualle.
Mä olen varmaan negapetteri, mutta mun mielestä ihan turha tuoda Meskasta pelkästään loppukaudeksi. Mikäli tekee pidemmän lapun, niin sitten voi tuoda kaverin sisään jo kevääksi, mutta silloinkin parasta olisi pistää joku ulos, kun noita laitureita on jo nyt sen verran monta.
Pääsee joka pelissä Kestner paikoille muttei se paljoa lämmitä...Sen mitä Lukon matseja olen nähnyt meitä vastaan, niin Kessu pääsee kyllä aika kivasti paikoille. Skaldo pääsee vaihtoaitioon.
Saipasta täälläkin mainittu Irving pitäisi saada tänne eikä mitään laituria, joka ei edes Virran prosenttilätkään sopeutunutMä olen varmaan negapetteri, mutta mun mielestä ihan turha tuoda Meskasta pelkästään loppukaudeksi. Mikäli tekee pidemmän lapun, niin sitten voi tuoda kaverin sisään jo kevääksi, mutta silloinkin parasta olisi pistää joku ulos, kun noita laitureita on jo nyt sen verran monta.
Irvingistä taitaa olla puolenkymmentä seuraa kiinnostunutSaipasta täälläkin mainittu Irving pitäisi saada tänne eikä mitään laituria, joka ei edes Virran prosenttilätkään sopeutunut
Pääsee joka pelissä Kestner paikoille muttei se paljoa lämmitä...
Sun lämmin suhtautuminen Kestneriin on jopa liikuttavaa. Kaverilla on yksi suonenvetokausi Euroopan sarjoissa ja jaksat vaan uskoa. Arvostan.Lämmittää se vähän enemmän, kuin Skalicky joka ei edes pääse niille paikoille. Kessu saattaa jopa alkaa osumaan joskus niistä paikoista.
Sun lämmin suhtautuminen Kestneriin on jopa liikuttavaa. Kaverilla on yksi suonenvetokausi Euroopan sarjoissa ja jaksat vaan uskoa. Arvostan.
Puhuin Euroopan kausista. Tämä on kolmas. Toinen floppi. Prosenteissa aika kova. Usko silti kova?Tästä olikin juttua tuolla Lukon osiossa jo. "Kaverilla vain yksi suonenvetokausi". Jos katsoo Kestnerin tilastoja, niin hänellähän on vain juuri urallaan yksi floppikausi eli viimekausi. Tuota kautta ennen Kestner ei ollut flopannut oikein missään. Tälläkaudella tähän asti toki tilastollisesti floppi, mutta kauttakin vielä jäljellä. En oikein ymmärrä tätä yhden kauden suonenvetoa, kun hänellä on yksi floppikausi.
Puhuin Euroopan kausista. Tämä on kolmas. Toinen floppi. Prosenteissa aika kova. Usko silti kova?
Mun mielestä aika kova. Hyvä joukkuepelaaja ja mitä nyt muihin vertaa niin myös maalintekijä. On tehnyt melkein puolet enemmän häkkejä kuin Kestner. Lisäksi on kentällä muutakin annettavaa kuin maalit. Eli selkeä upside KessuunTämä kausihan on vielä kesken? Katsotaan kauden jälkeen miten on. Sinähän täällä julistit Rechinkin jo onnistujaksi ja messiaaksi. Miten siinä kävi?
Rech on joo ihan ok, mutta ei hän ole milään snaipperi vrt. Kessu. Rechin veto on oikeasti aika heikko ja tehnyt maalit siitä maalin edestä.Mun mielestä aika kova. Hyvä joukkuepelaaja ja mitä nyt muihin vertaa niin myös maalintekijä. On tehnyt melkein puolet enemmän häkkejä kuin Kestner. Lisäksi on kentällä muutakin annettavaa kuin maalit. Eli selkeä upside Kessuun
Ehkä vielä lähtee tai sitten ei, kyllä se taitaa olla jotenkin joukkueeseen sopeutumisestakin kiinni...Tästä olikin juttua tuolla Lukon osiossa jo. "Kaverilla vain yksi suonenvetokausi". Jos katsoo Kestnerin tilastoja, niin hänellähän on vain juuri urallaan yksi floppikausi eli viimekausi. Tuota kautta ennen Kestner ei ollut flopannut oikein missään. Tälläkaudella tähän asti toki tilastollisesti floppi, mutta kauttakin vielä jäljellä. En oikein ymmärrä tätä yhden kauden suonenvetoa, kun hänellä on yksi floppikausi.
Missä Skaldo on hyvä maalin edessä seisomisen lisäksi. Veto, liike ja motivaatiokin melko huonoa. Liigan sisällä vaihtokauppa olisi kyllä mielenkiintoinen, ja ainutkertainen.Ei missään tapauksessa Skaldoa vaihdossa Kestneriin. Skaldolla paljon isompi kokonaisvaltainen upside, vaikka tehot jäisivät piippuun.
Voisin vaikka lyödä vetoa, että jos näin tapahtuisi niin seuraava kausi olisi Paavolle ihan tykkikausi... Kestneriin tuskin minäkään vaihtaisin tässä vaiheessa vaikka mistä sitä tietää vaikka Kessu äityisi tepsissä taas maaliruiskuksi.Missä Skaldo on hyvä maalin edessä seisomisen lisäksi. Veto, liike ja motivaatiokin melko huonoa. Liigan sisällä vaihtokauppa olisi kyllä mielenkiintoinen, ja ainutkertainen.